Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Totalt lureri fra ende til annen med masse skjulte kostnader. Det er bruddgebyrer, ekstra priser på MMS / Bank id og de presenterer seg for Telia. i tillegg er det binding, noe de "glemmer" å opplyse om. Hold deg unna!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Kundesenter er superbra og superflinke. Og ikke minst lett tilgjengelige når det trengs
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god hjelp og få. Vennlig innstilt kundeservice og rimelige priser.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer helt bra, god service ved henvendelser - rimelig firmasbonnement
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero
Grei dekning der jeg har vært og positivt m litt ekstra tid i ferien. Fin hjelp de gangene jeg har trengt det.
Takk for hyggelig omtale Ingeborg! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Meget hyggelig og ryddig selger som fant en pakke som passet min bedrift
Tusen takk for hyggelig omtale, Gunnar! 😊 Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask behandlings tid. Slik at jeg ikke måtte gå å tenke på hva i alle dager er det nå. Jeg har stelt i stand 🤠 Flott å få være kunde i et selskap så tenker alt for kunden🤠👍
Vi setter stor pris på din tilbakemelding Asgeir! Tusen takk 😊 Godt samarbeid med kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.