Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hyggelige kundebehandlere, man finner alltid en løsning, løsningsorienterte
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Herman! 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Flott kundeservice, rask hjelp, bra priser og dekning.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Har ikke noe annet en gode opplevelser med phonero, raske og service innstilte folk som leverer på det beste 🙂
Takk for fin omtale, Kjell Erik! 😊 Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Tok kontakt for å revurdere videre kundeforhold. Kundeservice var hyggelig, løsningsorientert og kom med et bra tilbud. Endte med videre kundeforhold.
Så hyggelig å høre, Espen! Takk for fin omtale 😊 Vi setter pris på at du ønsker å fortsette hos oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Enkelt og brukervennlig dashbord og sentralbord. God hjelp på support ved behov
Tusen takk for hyggelig omtale, Frode 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble kunde hos phonero fra 01august og har angret fra dag 1. dårlig dekning og verste mobildata! ganske frekk folk som sitter i kunesupport! teknisk rådgiver var veldig snill og ville prøve alt for at tingene skulle fungere! kundesupport forventer at jeg skal ta skjermbilder og tidspunkt hele tiden når dekningen blir borte eller om jeg får problem med mobildata. sendte 2 til 3 skjerbilder og sendte nøyaktig tidspunkt også! men null respons! vurderte å si opp og fikk beskjed at jeg må betale bruddsgebyr på 6000 kr fordi phonero har dekket utkjøp av binding fra forrige tilbyder! jeg anbefaler aldri noen å gå over til verste selskapet som finnes!
Hei Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Totalt lureri fra ende til annen med masse skjulte kostnader. Det er bruddgebyrer, ekstra priser på MMS / Bank id og de presenterer seg for Telia. i tillegg er det binding, noe de "glemmer" å opplyse om. Hold deg unna!
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero