Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke vært kunde så lenge. Men er godt fornøyd så langt, ingen problem med dekning og skraping under samtaler.
Hei, Anna. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Ved å aktivere vår funksjon "4G Tale" kan samtalekvaliteten faktisk bli enda bedre! Ring oss gjerne så kan vi hjelpe deg videre. Hilsen Christer, Phonero
Opplevde kundestøtte som veldig behjelpelig og løste saken min raskt og effektivt!
Heisann Torgeir. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til Kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Har valgt å bytte abbonnement til en annen operatør for 2 telefoner, og ble lettere overrasket over en sluttfaktura med avbestillingsgebyr på 6 000 + MVA. Det står ingen steder noe som helst om avbestillingsgebyr, og det er bare så forbanna irriterende å bruke energi på slikt. Føles som lureri.
Hei, Steinar. Her må vi undersøke Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Abonnementet fungerer veldig bra. Hastigheten på mobilt bredbånd er tilstrekkelig.
Hei, Jan. Takk for fin tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hatt Phonero en kort periode som arb.givers nettleverandør. Så langt fornøyd med dekning og service.
Hei, Frode. Så fint å se at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Mye gode ord, men faller gjennom på sin egen urimelighet.. 1: Dårlig dekning. Mye dårligere dekning enn de påstår. 2: Man må betale for bankid. 3: Fakturagebyr på ehf-faktura. (Alt går jo elektronisk) 4: Må betale for spesialnummer, når det er Phonero som gir deg beskjed om å sende dit. (F.eks få tilsendt passord til bedriftsnettet) 5: Må jaggu betale for MMS.. 6: Treg support på mail. 7: Må betale ekstra for at sms blir sendt via bedriftsnettet. (Men da inkludert om du gjør det via mobilen) Man får mye for pengene, men småbeløp utgjør irritasjon.
Hei, Kenneth. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Vi ønsker å se nærmere på punktene du adresserer. Uten å kjenne din sak i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så ringer jeg deg. Jeg vil også undersøke planene i ditt område, og se på andre løsninger som kan hjelpe deg med dekningen. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Oversiktelig og greit, fungerer fint for oss! Fakturaene er greie å forstå, dekningen er også bra.
Hei, Marianne. Så gøy at du er fornøyd med Fakturaoppsettet og dekningen! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero