Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når vi fikk kontakt med "rett person" gikk alt greit, det løste seg.
Hei, Leif. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre. Hilsen Christer, Phonero
Jeg vet ikke om denne skal til min personlige kontaktperson eller til phonero generelt. Men altså, nåværende opplevelse er 10/10 og det er en veldig spesiell opplevelse! Jeg føler meg ikke bare som et «nummer» i kundekøen. Jeg får nesten umiddelbart respons fra min kontaktperson etter å ha sendt ham en epost med spørsmål knyttet til abonnement og oppstart. Jeg må si at jeg også har fått en super avtale- og ingen pushing av salg. Jeg føler jeg snakket med en person som oppriktig ønsker det beste for meg. Han følger opp og holder avtaler. Det er viktig for meg da jeg har flere erfaringer med selgere som kun ønsker salg. Fortsetter dette fremover er det ingen som kan få meg fra phonero!
Hei, Camilla. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg bruker Phonero på jobb og privat, opplever at dersom det er noe feil så er det rask respons. Alltid hyggelige folk på kundesenteret og rask respons.
Hei, Hege. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Veldig god kundeservice. Ringte i går og det var ingen ventetid. Mitt problem ble løst med en gang. Kan bli bedre: Opplever enkelte ganger dårlig dekning eller at det tar lang tid før det begynner å ringe når jeg ringer ut.
Hei, Roald Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Hilsen Christer, Phonero
Har gitt god oppfølging ved overføring fra annet selskap, og har også god dekning på hytten vår i fjellheimen.
Heisann Elin. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Bra dekning, fornøyd med abonomanget. God respons hos kundebehandler.
Hei, Lars. Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin sommer videre Hilsen Christer, Phonero
Ble kontaktet av telefonselger med ønske om å gi meg et bra tilbud. Jeg fikk et bra tilbud. Så inngår vi kontrakt, men før portering og effektuering av oppstart abonnement (3stk), vedtaks selskapet nedlagt. Phonero blir varslet straks, og man får stoppet porteringen, noe som var bra. Så kommer det en telefon, om at man skal betale 3000,- pluss mva i bruddgebyr. På noe som ikke er oppstartet enda.. DET er ikke bra, og jeg mener man med god kundeservice og enkle midler kan unngå å starte opp dette i det hele tatt, det er virkelig ikke nødvendig med denne typen merarbeid, og utgift. I tillegg er det innbetalt på forhånd 3000,- i depositum..
Hei, Hilde. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg.