PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Et abonnement som fungerer bra for meg i min lille «behovsverden».
Hei Rolf, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Abb virket helt utmerket, men prisøkning ble for drøy
Hei Sveinung. Vi har ikke økt noen priser så denne skjønte vi ikke helt. Kan det være at du blander oss med et annet selskap? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice hvis det er noen misforståelser her. God sommer, hilsen alle oss i PlussMobil :-)
Veldig fornøyd bra abonnement bra pris veldig bra kunde service
Hei Abdul, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Helt greit mobilselskap å bruke når man ikke bruker data. Under 100kr I måneden om man ikke ringer og tekster som en tulling. Bare savner å få regning på epost eventuelt sms.
Hei Alf, takk for hyggelig tilbakemelding. Om du kontakter oss på kundeservice så kan vi hjelpe deg med å få faktura på epost også :-) Hilsen oss i PlussMobil
God hastighet og dekning både på fjellet og i utlandet
Hei Ole, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Vi er bare fornøyd og prøver oss på mobil t bredbånd.
Hei Siri, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen oss i PlussMobil
Når vi er minst to med moderat data-krav blir det billig og fleksibelt med familieabonnement.
Hei - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil