SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig og bra. God dekning og grei kundeservice.🙂
Hei Heine, Tusen takk for de positive ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med dekningen og kundeservicen vår😊 Hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ser av de omtaler som er presentert her at det er mange som er i samme situasjon som meg. Jeg kjenner meg godt igjen, og særlig gjelder det måten firmaet presenterer seg på, som en "Telenor bedrift". Som mangeårig Telenorkunde slutter da varsellampene mine å virke. Jeg trodde faktisk lenge at SMB var en del av Telenor. Det tar tid før jeg forstår at jeg er lurt trill rundt. Jeg gikk mange runder for å få avsluttet avtalen, men etter en stund orker jeg ikke mer. Det er dette som gjør at man føler seg så dum. Dette visste jeg jo at jeg aldri skulle gjøre, og jeg forstår fortsatt ikke helt hvordan jeg kunne la det skje. De som ringer med disse tilbudene må ha gått særlige kurs for å lære hvordan lure folk. Jeg har et enkeltpersonsforetak , holder kurs og foredrag innen helseretten. Og ja, jeg er jurist, men det gjør det bare enda mer flaut å bli så lurt. Og du føler deg om mulig enda dummere fordi du burde forstått. Og så bindingstiden. Kan det virkelig være mulig, at et selskap kan fakturere deg 5625 kroner hvis du sier opp avtalen før det har gått 3 år? Når to års binding er priset til 3000 kroner - så ville det være naturlig at prisen reduseres etter som tiden går. Men nei da - så jeg er nå bundet til dette selskapet i tre år, og prisen for å komme ut vil være den samme helt til siste dag. Jeg har fått flere tilbud fra andre operatører som tilbyr å kjøpe meg ut. Men tilbudene gjelder ikke en såvidt høy sum, her går grensen ved 3000 + moms. dvs 3750.
Hei Anne C, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør. Jeg forstår at du har vært i kontakt med oss allerede, men send gjerne en e-post til [email protected] med litt detaljer om saken slik at vi kan ta en ny gjennomgang. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Gir inntrykk av at de er fra Talkmore og sier du har fått feil abonnement med en litt for stiv pris. Når du endelig har "forstått" hva som har skjedd, sier de at du bare må bytte til SMB Mobil (som det fremdeles ikke tydelig forklares at er ikke et tilbud fra Talkmore) og akseptere vilkårene, som er noen helt andre enn vilkårene hos Talkmore. I tillegg sendte de meg en regning på 6000 kroner ved en "feil" og de klarte ikke å overføre abonnementet på avtalt tidspunkt.
Hei Al, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere og at det ikke har gått som planlagt ved overføringen av abonnementet. Slik ønsker vi ikke å ha det. Alle våre selgere skal alltid informere om hvem de ringer fra. Hvis saken ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi får sett nærmere på hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Det er bra med Smb Tel Bilig og bra Hilsen Egil
Hei Egil, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med våre priser og tjenester. Med vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
God service, enkel fakturering, grei å følge på Min Side for full oversikt. Meget fornøyd med brukt telefon. Kan anbefales.
Hei Ellen, Takk for en fin tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service, fakturering og Min Side. Det er flott at den brukte telefonen også har levd opp til forventningene! Takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Rimelig og god. Ikke opplevd noen problem. Kan anbefales.
Hei Fenger, Takk for din positive omtale! Vi er glade for å høre at du finner vår tjeneste både rimelig og god, og at du ikke har opplevd noen problemer. Din anbefaling betyr mye for oss, og vi setter stor pris på at du deler din positive erfaring. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Vi opplever problemer med dekning på reise. Dette skulle være Telenor sin løsning for små bedrifter, men billigere. Vi mistet Min Sky og Se hvem som ringer. Dårlig dekning i Spania. Med mer..
Hei Arne, Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med dekning på reise. Vi tilbyr våre kunder den samme dekningen som Telenor tilbyr sine egne kunder, men vi er en selvstendig mobiloperatør. Du viderefører derfor ikke Min Sky og Se Hvem som ringer. Ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp til å finne alternative tjenester. Angående dekning i utlandet så benyttes partnere som Telenor har roamingavtale med. Noen ganger kan problemer med dekning løse seg ved å skru på og av flymodus eller telefonen. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Jeg ble oppringt av en selger som informerte om at en kollega av henne hadde snakket med meg tidligere, og at vi bare kunne fortsette. Da jeg sa at jeg ikke hadde snakket med dem tidligere, og sa at dette var ren løgn, la hun bare på. Jeg ringte tilbake ril kundesenteret i dag og fikk bekreftet at de ikke hadde kontaktet meg før dette. Dette oppleves som lurer og skittent spill.
Hei Johan, Jeg beklager så mye for at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Slik ønsker vi ikke å ha det. Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en sjanse i fremtiden til å bevise at vi er en seriøs aktør og at vi kan få muligheten til å gjøre det vi kan for at du skal bli en fornøyd kunde hos oss! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
SMBMobil har gode løsninger for oss som liten bedrift. Vi er godt fornøyd.
Hei Kjell, Takk for din positive tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at dere er godt fornøyd og at vi har løsninger som fungerer for dere som er en liten bedrift. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Vi er fornøyd med SMB mobil og er fornøyd med selskapet. God oppfølging og rask svar fra kundeservice.
Hei Indu, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som operatør. Vi har stort fokus på personlig kundeservice og jeg er derfor spesielt glad for at du har opplevd god oppfølging og raskt svar fra vår kundeservice. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Misvisende markedsføring og fremsto som selger var fra Telenor, mitt eget mobilselskap. Opplyste ikke om at det gjaldt et bedriftsabonnment. Gjorde avtale for meg selv og mine to barn men sa opp så snart jeg fikk avtalen i e-post der jeg innså at det var snakk om eks moms og bedriftsab.. noe jeg selvsagt ikke hadde bedt om.. Trodde det var snakk om et priv familieabonnement. Med bedriftsab var det ingen angrefrist og kort tid etter fikk jeg derfor et krav på over 17 000 kroner for et abonnment som jeg sa opp samme dag som det skulle aktiveres. Helt uakseptabel tlf salg taktikk og misvisende informasjon! Det ble heller ikke opplyst om at jeg ville miste flere tjenester enn den ene de nevnte (mobil id logg inn i bank) Mistet også skylagring med mer men dette ble ikke nevnt. Altså flere forhold der informasjonen var mangelfull eller gal ved tlf salget.
Hei Stian, Takk for at du deler din erfaring med oss. Jeg beklager å høre at du føler deg lurt etter å ha byttet til våre abonnementer, spesielt i forbindelse med familiemedlemmene dine. Våre selgere skal aldri utgi seg for å ringe fra en annen operatør og det tar vi alvorlig. Det er viktig for oss å presisere at det aldri er vår intensjon å villede noen, og vi tar ansvar for å sikre at all informasjon som gis er tydelig og korrekt. Vi beklager hvis dette ikke var tilfellet i din kontakt med oss. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om i samtalen, i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Det skal også informeres om at det er bedriftsabonnement og våre kunder må alltid bekrefte korrekt orgnr i samtale med selger, i tillegg til at dette står i sms som bekreftes før avtaleinngåelse. Dersom din sak enda ikke er løst ønsker jeg gjerne at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Jeg ønsker veldig gjerne at vi får sett på hva som har skjedd i salgsprosessen her. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Helt på trynet dårlig. Ble oppringt av en "hyggelig" jente/dame som skulle gi meg og bedriften min knallgode priser på å bytte mobilabonnement, uten å oppgi at prisene var eks MVA og eventuelle bruddgebyr OSV. Det er vist en god måte å tjene penger på det og, å støtte seg på de sinnsyke bruddgebyrene som kommer om du ikke er fonøyd med de skyhøye regningene du får INK MVA... Nå sitter vi her med et krav fra Svea på over 5 tusen kroner som følge av SMB Mobil sitt "brudd gebyr" som er fint begravd i sine retningslinjer for avtalen. Som mange andre sier jeg det samme, dette er ikke over, og dette kravet kommer ikke til å bli betalt. Inkasso selskap har fått samme beskjed.
Hei Henrik, Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi selger bedriftsabonnement så blir prisene oppgitt eks mva. Dette skal imidlertid selger også informere om oi samtale i tillegg til at det skal stå i SMS som sendes før avtaleinngåelse. Det samme gjelder eventuell avtaletid. Dersom dette ikke har vært tilfelle og saken din enda ikke er løst, ønsker jeg at du sender en e-post til [email protected] med detaljer om saken slik at vi får sett på den. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Virker som forventet, og for meg den laveste prisen noen har kunnet tilby!
Hei Tor, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg er glad for å høre at alt virker som forventet og at du er fornøyd med prisen. Vi har som målsetning å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning. Dette viser at vi er på riktig spor. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Er å anbefale. Holder det de lover. Bra priser. Lett å få tak i kunde sentret.
Hei Arne, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på din anbefaling og jeg er glad for å høre at du er fornøyd med både priser og kundeservice. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Gode priser, god dekning. Ringer og hører om man er fornøyd, og til og med satt ned pris uoppfordret
Hei Jonas, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Supert å høre at du er fornøyd med prisene og dekningen vår. Det er viktig for oss å sørge for at våre kunder er fornøyde, og vi er stolte av å kunne tilby konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God dekning i Norge og problemfri bruk i utlandet.
Hei Olaf, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med dekningen i Norge og at bruk i utlandet har vært problemfri. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil