Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra å være markedets billigste har dette mobilselskapet på 10 år blitt en av den dyreste og ligger ikke langt unna nettverkeieren sine priser. For et par år siden kunne dette kompenseres med bra mobiltilbud, men til og med da var det nok med 1 i familien med Talkmore for å få full utbytte av det. Nå har de ikke det engang. Synd, for de har veldig engasjerte medarbeidere, men prispolitikken ødelegger alt.
Det er forståelig at prisendringer og utviklingen av prispolitikken hos mobiloperatører kan påvirke kundens opplevelse og tilfredshet. Pris og tilbud er ofte avgjørende faktorer når det gjelder valg av mobiloperatør. Vi har for øyeblikket noen gode kampanjer på nettsiden vår med rimeligere priser og mer data. Ta gjerne en titt på nettsiden vår, dersom kampanjen virker interessant kan du kontakte oss på [email protected] for å opprette en bestilling. Håper at du blir fornøyd! :-) Med vennlig hilsen, Halima
Perfekt, super dyktige, hjelpsomme, anbefaler til alle
Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen, Halima
Har et problemfritt kundeforhold til TalkMore. De har et raskt og godt mobildata. Glimrende dekning. Meget gode priser. Kundeservicen er upåklagelig. Jeg har bare positive erfaringer og anbefaler TalkMore til alle jeg kjenner.
For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Med vennlig hilsen Halima
Veldig trivelig kundebehandler som ga meg gode råd
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Dersom du har noen spørsmål er det bare å ta kontakt med kundeservice! :-) Med vennlig hilsen, Halima
Alltid fornøyd med talkmore og deres kundeservice!
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Med vennlig hilsen, Halima
Jeg bestilte familie abonnement for 3. Samme dag jeg bestilte, fant jeg ut at jeg bommet skikkelig . En av våres mobilabonnement hjemme har bindingstid i ett år. Måtte ringe talkmore dagen etter for å si opp avtale. Jeg har snakket med en som var veldig hyggelig og har forstått godt hva det gjald om hvorfor måtte jeg sagt opp det jeg har bestilt. Jeg kommer tilbake i talkmore når bindingstiden er over🙂🙂🙂
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Vi ser frem til å ha deg som kunde, ta gjerne kontakt med kundeservice for gode tilbud etter at bindingstiden er over. Med vennlig hilsen, Halima
Talkmore tilbyr også et enkelt abonnement, akkurat slik jeg trenger det !
Hei Mihaela, Dette er jo bare helt nydelig å høre! Jeg er glad du er fornøyd som kunde hos oss og for at vi kan tilby tjenester som passer for deg. Vi setter stor pris på omtaler som dette. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Håper alle kan bli like bra som (anonymisert navn) 😊🌟🌟🌟🌟🌟🎊
Hei Jim, Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er glad du fikk god hjelp av kundebehandleren vår. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.
Jeg har hatt mange forskjellige telefon selskap , men jeg føler at ingen behandler oss så bra som dere. . God service og hyggelige arbeidere . Og jeg blir forstått . Og blir også tilbudt tilbud som passer mitt abonemang . Takk
Hei Einar! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Med vennlig hilsen, Halima
Han jeg pratet med var veldig hyggelig, flink i jobben sin.
Hei Kayla! Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. :-) Med vennlig hilsen Halima
Vi så frem til å bytte til Talkmore, som har en veldig attraktiv prispakke for familier. Du kjøper en viss mengde GB pr måned, og kan fordele dette fleksibelt mellom familiemedlemmer. Men vær nøye når du evt bytter til Talkmore, for de har en del rusk i sitt tekniske maskineri. Kundeservice, derimot, er helt glimrende fine folk og gir kyndig hjelp raskt. Her er hva du må passe på: 1. Pass på at porteringstidspunktet er i slutten av faktureringsperioden for ditt nåværende abonnement. Ellers taper du det du betalte til forrige mobiloperatør, og ikke brukte 2. Vær veldig nøye med når selve porteringen (når du bytter) skal skje. Talkmore satte automatisk opp byttet til 05:00 på en mandag. Velg heller en kveld midt i uken, så rekker du å bytte sim-kort og aktivere i ro og mak 3. Talkmore aktiverer ikke datafordelingen automatisk. Det må hovedbrukeren gå inn i systemet deres og gjøre. Gjør du ikke dette, går familiemedlemmene dine tomme for data kort tid etter at abonnementet er åpnet for bruk. Kundeservice har vært hjelpsomme og hyggelige, men jeg har alt byttet tilbake til Telenor.
Hei Fredrik, Det er synd å høre at du ikke var fornøyd kunde hos oss og med våre systemer. Vi ønsker alltid å forbedre oss så vi setter stor pris på omtalen din. Om du ønsker å få en nærmere forklaring på hva som har skjedd hjelper jeg deg gjerne med dette. Du kan sende meg en e-post på [email protected]. Jeg er glad for å høre at du var fornøyd med kundeservicen vår. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Gott samtal. Fick den hjälp jag trängde. Behövde ett nytt simkort som ska skickas till mig.
Hei Katarina, Så fantastisk å høre at du fikk hjelpen du trengte! Det er godt å se at du er fornøyd hos oss. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.
Var i ferd med å skifte til talkmore. Bestillte nytt abb. men av ulike grunner var jeg nødt å beholde mitt gamle abb. Anbefaler uansett talkmore til de som kan. Lav kostnad, og stort utvalg av forskj. Abb.
Hei Tor, Dette ble jeg ordentlig glad av å lese! Det er leit å høre at du ikke kunne bli kunde hos oss likevel, men det er godt at du var fornøyd og at du ønsker å anbefale oss videre. Du er hjertelig velkommen til oss når som helst! Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Alltid hyggelige å lave regninger😊beste operatør jeg har hatt😊
Hei Karina! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen, Halima
Jeg har i alle år fått god service og alle jeg har hatt kontakt med har vært vennlige og hyggelige. Jeg kan anbefale Talkmore
Hei Liv, Så utrolig hyggelig å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker å ta i mot våre gode kunder, så jeg er glad for at dette er din opplevelse hos oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Da fik faktura pr Mail var annerledes en det jeg har avtalt men da snakket med en hyggelig hvedkommende fin en forklaring og syns var det god forklaring og veiledning
Hei Ismail, Det er så godt å høre at du fikk god hjelp og forklaring vedrørende faktura du mottok fra oss. Jeg er glad det løste seg! Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julia.