Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet nummer til min datter i fra et annet selskap. De fiksa opp og fikk en ny briljant avtale med dem. Ikke alltid det billigste alternativet. Men når kundeservice er så bra, så er det ikke tvil.
Heisann Fredrik, Så utrolig koselig å få din fine og ærlige tilbakemelding! Vårt fokus er å tilby den beste kvaliteten til en rimelig pris. Vi er glade og takknemlige for at du har valgt å forbli kunde hos oss. Ønsker deg og din datter en solfylt sommer, hilsen Julia.
Rask respons, god kunnskap, hyggelig ssksbehandler.
Hei Marwin, Det er jo nesten ingenting som er bedre enn fornøyde kunder! Slike positive tilbakemeldinger bidrar til å øke motivasjonen blant våre kundebehandlere. Tusen hjertelig takk! Håper du får en herlig sommer, hilsen Julia.
Finnes ikke bedre service enn på talkmore. Alltid blide og posetive services innstilte kundebehandlere som gjør altde kan for kundene sine. Virkelig til å anbefale å kunde i.
Heisann Philip, Denne fantastiske tilbakemeldingen gjorde virkelig dagen min! Jeg er glad for at du setter pris på kundeservicen vår, og at du ønsker å anbefale oss! Vi er så takknemlige for å ha deg som kunde, og håper du forblir kunde hos oss. Ønsker deg en fin og uforglemmelig sommer, hilsen Julia.
Så imøtekommende, hjelpsomme og hyggelige. Og supre abonnements tilbud.
Hei Liven, Dette var stas, nå ble jeg ordentlig glad! Det virkelig godt å høre at du har blitt så godt ivaretatt av mine kolleger, og at tilbudene faller i smak. Ønsker deg en herlig sommer, hilsen Julia.
Jeg forsøke flere ganger på e mail uten å få tilbakemelding. Jeg ringte og fikk hurtig svar av ei hyggelig dame, som løste saken min.
Hei Magnar, Det er utrolig fint å høre at du fikk hjelpen du trengte fra oss da du tok kontakt med oss på telefon. Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre så fort vi har mulighet, men i perioder kan det være større pågang. Jeg tar med meg dette videre, så vi kan forbedre oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som dette! Ønsker deg en fantastisk fin sommer, hilsen Julia.
Raskt levert,serviceinnstilt ingen unødvendig spm.Veldig fornøyd
Hei Ørjan, Jeg blir så glad for å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen vår! Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg, og at du tar deg tid til å dele dette. Håper du forblir like fornøyd i mange år! Ønsker deg en strålende sommer, hilsen Julia.
Rask, hyggelig og løsningsorientert kundebehandler. Var nr. 21 i køen, men ventet kun 4 min.
Hei Daffy, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp innen kort tid. Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Vi setter pris på å ha gode kunder som deg. Ha en nydelig sommer, hilsen Julia.
Jeg er så fornøyd med kundeservicen deres. 5/5 er vell fortjent. Faktisk, hovedgrunnen jeg er aå lojal til dere er akkurat det at jeg føler dere er her for kunden og ikke "etter". Fikk hjelp på minuttet av en veldig hyggelig kundebehandler!
Hei Jlc, Dette er jo bare helt nydelig å høre! Jeg er så glad du sitter med dette inntrykket, for det er akkurat sånn vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos oss. Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg, og jeg håper du forblir like fornøyd i lang tid! Ønsker deg en fantastisk fin sommer, hilsen Julia.
Hyggelig, tålmodog og hjelpsom kundebehandler. Kan anbefales.
Hei Aslaug, For en utrolig hyggelig tilbakemelding å starte dagen med! Jeg er så glad du fikk god hjelp, og ble møtt på en hyggelig måte. Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god kundebehandling i lang tid fremover. Ha en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Hyggelig kunderådgiver: -Forklarer systemene på en lettfattelig måte. -Effektiv og nøyaktig når han rydder opp i problemer som kan inntreffe. -Behandler eldre kunder med stor respekt.
Hei Gerd, Dette var utrolig fint å høre! Jeg er utrolig glad for at du fikk god hjelp og at problemet løste seg. Det er godt vi har gode kunder som deg, og jeg håper du forblir her i mange år til. Takk for fin tilbakemelding. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Jeg har vært kunde hos talkmore i mange år. Har aldri hatt problemer alt har løst seg. Bare en liten tlf. Og ikke lang ventetid. Meget hyggelig betjening. Gjør det de kan for å hjelpe.
Hei Bodil, Så fantastisk å høre! Jeg er så glad du har fått god hjelp når du har vært i kontakt med oss, og vi setter stor pris på gode kunder som deg. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i lang tid! Ønsker deg en strålende sommer, hilsen Julia.
Supert service og god å rask hjelp og ikke lang lang ventetid
Hei Marit, For en ypperlig tilbakemelding å få! Dette er jeg helt sikker på at alle våre ansatte setter stor pris på å høre! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god og rask service i mange år. Ønsker deg en god og varm sommer, hilsen Julia.
Hyggelig kar, 😊 hjalp oss ganske kjapt med en god avtale hos dere.
Hei Simon, Så gøy å høre at du er fornøyd med kundeservice og personen du pratet med! Vi streber for å være konkurransedyktige og setter stor pris på din tilbakemelding. Ønsker deg en solfylt sommer, hilsen Julia.
Kort tid på svar, veldig bra service og bra priser.
Hei Heming, Fantastisk å høre at du er så fornøyd med både servicen og prisene vi tilbyr! Jeg håper du fortsetter å være god kunde hos oss i lang lang tid. Takk for fin omtale. Ønsker deg en suveren sommer, hilsen Julia.
Effektiv kundebehandler som framsto som kunnskapsrik om produktene til Talkmore.
Hei Maybritt, Så utrolig godt å høre at du fikk god hjelp av en effektiv og kunnskapsrik kundekonsulent hos oss! Slik service ønsker vi å levere hver gang dere tar kontakt med oss. Ha en super fin sommer, hilsen Julia.
Veldig raske og effektive når du har bruk for de. Hyggelige og forstår ditt problem og ordner raskt opp.
Hei Oddleif, Dette gleder alle våre Talkmore hjerter! Tusen takk skal du ha for en nydelig omtale. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk fin sommer, hilsen Julia.