Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd da jeg fikk hjelp til det jeg lurte på, og hva som ble foreslått av løsninger.
Heisann Ragnhild! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ingenting gjør meg mer glad enn at du får den hjelpen du trenger fra vårt kundesenter, med gode løsninger på ditt problem :-) Ha en fortsatt fin dag. Hilsen Maria.
Kom overraskende fort gjennom til kundeservice, det var et supert førsteinntrykk. Møtt av en blid og hyggelig ung (tror jeg) dame som besvarte alle mine spørsmål på en godt forståelig måte. Tommel opp for god service 👍
Heisann Sissel! Så godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice og ikke opplevde lang ventetid når du ringte inn, slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Jakob.
Rask og effektiv hjelp med mitt problem ! Hygeglig opperatør !👍👍👍
Heisann! Vi er veldig stolte av å kunne tilby rask og god service til alle våre kunder og det er virkelig flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover. Ønsker deg en flott sommer, hilsen Jakob.
Har bare gode erfaringer med Talkmore, hyggelige, høflige saksbehandlere på kundeservice, god dekning og mange abonnementer å velge mellom som passer alle behov til hyggelige priser.
Heisann Anna! Det finnes ikke så mye som er bedre enn fornøyde kunder. Det er virkelig flott å høre at du er fornøyd med kundeservice, dekning og prisene hos oss, slik ønsker vi alltid å ha det :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Jakob.
Veldig fornøyd med Talkmore. God Telenor dekning og gode priser. Veldig hyggelig kundeservice
Heisann Truls! Det at du er fornøyd med dekning, priser og kundeservice er jo bare helt gull! Blir jo ikke bedre enn dette :-) Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg minst like fornøyd i lang tid fremover. Ønsker deg en fin dag og en god sommer, hilsen Jakob.
Aldri noe problem å med servicen til talkmore.god service er bestandig behjelpelig med spørsmål.
Heisann Jan! Dette var virkelig fantastisk å høre og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Det at du er så fornøyd varmer et grønt Talkmore-hjerte :-) Ønsker deg en flott dag og en god sommer, hilsen Jakob.
Trengte hjelp til simkort/mobilt bredbånd. Saken ble ordnet svært raskt på en hyggelig måte. Jeg er superfornøyd!
Heisann Linda! Det at du er superfornøyd gjør oss superglade! Det er flott at du fikk rask og god hjelp med simkort og mobiltbredbånd :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag og en riktig god sommer, hilsen Jakob.
God service og hyggelig betjening, raskt svar på det jeg lurte på🥰
Heisann Merethe! Så godt å høre at du fikk rask og god service i kontakt med kundesenteret vårt. Vi er veldig stolte av å kunne tilby god service til alle våre kunder og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Alltid rask respons, alltid fokus på å løse eventuelle misforståelser på en konstruktiv og hyggelig måte. Terningkast 6.
Heisann Kjell! Tusen takk for god og hyggelig respons :-) Hvis det hadde vært en ekstra side på terningen hadde vi gitt deg en syver ! Ønsker deg en fin dag, hilsen Daniel.
Rask, hyggelig og behjelpelig kundeservice! Tok en kjapp telefon for og ordne en missforståelse, kundeservice ansatte fikset på ett blunk!
Heisann Alexander! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig fint å se at problemet du hadde løste seg på en god og effektiv måte. Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie
Fikk klar tilbakemelding på mitt spmål. Av en hyggelig kar på kundeservice, mere kan man ikke forvente.
Heisann Lars! Så godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice, slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Kundebehandleren var utrolig imøtekommende og i overholdt avtalen og ringte tilbake prikk kl 10. Indikerer at han tar kunden på alvor og selve jobben/ aktivering av kort var gjort på kort tid. Måtte ringe tilbake igjen for å løse en ny utfordring men også det ble gjort raskt og effektivt. Hadde alle kundebehandlere vært som de to jeg snakket med idag hadde mange flere turt å ringe kundeservice med vitende at de hadde faktisk fått den hjelpen de trengte.
Heisann Rajan! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det at du sitter igjen med en så god opplevelse etter kontakten med kundeservice er helt gull :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
I was confused about some services and had issues with invoicing. Your employee went beyond and offered a solution to my problems. Very good interaction and listening skills if I compare with other CS
Hello Jurgen! This is just amazing to hear. The fact that you are left with such a good expirience after being in contact with our customer service is what we always want for our customers :-) Thank you so much for 5 stars and kind words! Wish you a great day, kind regards Jakob.
Veldig raskt svar på telefonen, god service, og betaler evt bruddgebyr på inntil kr 3000,- pr tlf. 😁👌
Heisann Dag! Så godt å høre at du opplevde kundeservice som god. Vi er veldig stolte av å kunne tilby rask og effektiv service til alle våre kunder :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
P.g.a. problemer m nettilkopling for smarttelefonen min,enda det opp med at skifte av simkort kanskje ville løyse problemet. "Prosessen " med dette førde til fl telefonsamtalar, og alle operatørane eg prata med var so hyggelege og hjelpsame og grundige med informasjonen sin og alt ordna seg for meg. Skulle vehovet for kontakt oppstå igjen, vil eg ikkje "grue" meg for å ringe. Tvert i mot!Berre ein fornøyelse.
Heisann Berit! Vi ønsker aldri at kunder skal grue seg til å ringe kundeservice og det er virkelig flott at du syns det er en fornøyelse. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd og aldri trenger å grue deg :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Søkte ny mobilleverandør til min familie, og da responderte blandt annet Talkmore. De var effektive og raske, konkrete og hyggelige å snakke med. Også var ikke prisene dårlige eller. Så denne gang ble Talkmore valgt til vår familie på 4 personer.
Heisann Torbjørn! Dette var utrolig hyggelig å høre og jeg vil ønske deg og familien hjertelig velkommen til Talkmore. Det at du også er fornøyd med både priser og de du var i kontakt med er jo bare prikken over i'en. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.