Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Man kommer gjennom telefonen raskt og man får svar på det man spør enkelt og greit😍🥰🙌🏼
Heisann Hamilo! Så koselig å høre at du er fornøyd med både svar og ventetid på telefon. Vi setter stor pris på din tilbakemelding :-) Ha en super dag! Hilsen Maria.
Eg har vore abonnent hjå Talkmore i to år og er svært nøgd med abonnementet og kundeservice. Har fått god oppfølging og gode tilbod slik at eg har vore tent med å vera kunde. Mitt abonnement er knytta mobiltelefon. Opplever å ha god dekning dei fleste plasser i Sør- Noreg. Eg har anbefalt abonnementet til andre.
Heisann Leiv! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding. Vi er veldig opptatt av å ha god kundeservice og følge opp våre kunder så godt vi kan. Ingenting er bedre å høre enn at du har god dekning i Sør-Norge. :-) Ønsker deg en fantastisk dag! Hilsen Maria
De har veldig god kundeservice som svarer deg fort og hjelper deg med alt som gjelder med abonnementet.De er hyggelig folk og anbefaler sterkt å bli kunde medlem i Talkmore.
Heisann Amir! Så utrolig koselig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen Maria
I dag traff jeg på en veldig hjelpsom medarbeider som fant en god og rask løsning på problemet mitt. Ringte inn samme problem i går, han jeg da traff på var lite hjelpsom og ville ikke prøve å løse problemet. I dag var jeg heldig og traff på en som ville hjelp.
Heisann Sissel! Ingenting gjør meg mer glad enn å høre at du har hatt en fin opplevelse med våre kundebehandlere. Veldig leit å høre at at du hadde en dårlig opplevelse. Vi ønsker at alle du er i kontakt med hos oss skal være hjelpsomme og dekke ditt behov, dette skal jeg ta med videre. Tusen takk for din tilbakemelding :-) Ønsker deg en fantastisk dag. Hilsen Maria.
I alle år jeg har hatt talkmore, så har det kunn vært svært hyggelige og hjelpsome menesker som har hatt gode kunnskaper og rettet opp i eventuelle problemer eller annet.
Heisann! Det er så koselig å høre at du har hatt positive opplevelser med Talkmore gjennom årene! Det er viktig for oss å tilby god kundeservice og hjelpe kundene våre med eventuelle problemer de måtte oppleve. Tusen takk for en fin tilbakemelding :-) Ønsker deg en super dag videre! Maria M
Raskt svar fra kundeservice,møtte en blid og hyggelig saksbehandler som ga meg all hjelp jeg trengte. En positiv start som Talkmore kunde
Heisann Morten! Jeg blir så glad for å høre at du har hatt en positiv opplevelse som ny Talkmore-kunde! Vi er veldig opptatt av å ha hjelpsomme og vennlige kundebehandlere for å skape en god kundeopplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding :-) Ha en fin dag! Hilsen Maria
Eg fekk kjapt svar på det eg lurte på og kva eg evnt kunne gjer.
Heisann Siv! Det er så flott å høre at du fikk raskt svar på det du lurte på og fikk veiledning på hva du kunne gjøre. Tusen takk for din omtale og 5 stjerner :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen Maria.
Rask svar. Hyggelig kundebehandler som løste min sak enkelt.
Heisann Johnny! Så utrolig hyggelig å høre. Vi setter stor pris på din omtale :-) Ha en fin dag! Hilsen Maria.
Fornøyd med selve abonnementet og de tjenestene som følger med. Fungerer veldig godt som familie abonnement. Hadde utfordring med dobbelfakturering i starten, men etter litt frem og tilbake så ble dette rettet. Sett bort i fra også prisøkning og den ene gangen jeg var i kontakt med kundeservice er jeg fornøyd.
Hei! Veldig hyggelig å høre at du generelt er fornøyd med abonnementet og tjenestene som følger med. For oss er det viktig at våre abonnement passer til deres behov og gir en god opplevelse. Leit å høre at du hadde en utfordring rundt dobbelfaktureringen og prisøkningen. Noen ganger kan det oppstå utfordringer eller endringer i abonnementet. Det er imidlertid positivt å høre at du tok kontakt med kundeservice og du fikk rettet opp i feilen med dobbelfaktureringen :-) Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en super dag videre! Hilsen Maria
Første gang eg har møtt en så hyggelig kundeagent, utrulig hyggelig og forståelse av problemet vi har hatt på ferie i inn og utland 😀👍
Heisann Magne! Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er flott å høre at du har hatt en positiv opplevelse med en hyggelig og forståelsesfull kundeagent! :-) Ha en super dag videre! Hilsen Maria.
Veldig fornøyd med talkmore Alltid hyggelige medarbeidere og god service
Hei Lars, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Det er utrolig godt å høre at du er fornøyd, og at du har gode erfaringer med kundeservicen vår. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
God erfaring, men har nå blitt dyrt ifht hva jeg får. Savner bedre tilbud til familie.
Hei Mvk, Takk for tilbakemeldingen og innspill, dette tar vi med videre. Du kan gjerne ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg med å finne en løsning som passer behovene til deg og din familie. Det er veldig godt å høre at du ellers har vært godt fornøyd! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Er meget fornøyd. Super service, enkelt og effektivt. God dekning, ikke noe å usette der.
Hei Remi, Det er helt fantastisk å høre at du er fornøyd med både kundeservice og dekningen, bedre blir det nesten ikke! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Overraskande at eg var nr 1 i køen så eg ringde. Hadde grua meg for lang ventetid. Hyggeleg kunde-behandlar, som gav meg hjelp med det eg lurte på.
Hei Synva, Det er flott å høre at du er fornøyd. God og effektiv kundeservice er topp prioritert hos oss, og da er det fantastisk å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
god service😊 startet dårlig men etter mye rot ble ting rettet opp😊
Hei Kai, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er utrolig stolte over alle våre kundebehandlere og da er det så godt å høre at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med kundesenteret vårt og at vi fikk rettet opp problemet du opplevde. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Positiv og løsningsorientert medarbeider som ordnet et problem med internett
Hei Hans, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med kundesenteret vårt og at vi fikk løst problemet du opplevde med internett. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca