Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mange skjulte kostnader. Og sender ikke ut faktura men tar betalt for det likevel. Krever også full mnd avg 1mnd etter man har byttet operatør
Bra kundeservice, rask behandling, gode priser. Er veldig godt fornøyd.
Jeg byttet over fra Ice (som jeg var fornøyd med) fordi Talkmore ga meg et godt tilbud. Prisen jeg fikk av dem varte i 12 mnd, så gikk den opp. Fra Ice var jeg vant til at datahastigheten ble redusert om man gikk over grensa, men at man ikke betalte noe ekstra. Da jeg til slutt gikk over datagrensa til Talkmore, fikk jeg en melding om jeg ville kjøpe datapakke. Med kun få dager igjen av mnd, tenkte jeg at jeg kunne klare meg med redusert hastighet. Stor var derfor overraskelsen da jeg ettet ti dager fikk melding om at jeg hadde blitt belastet 49kr dagen for data. Da kjøpte jeg sporenstreks en datapakke på 1GB til kr 79. Ringte dem og forklarte misforståelsen, og lurte på om jeg kunne få ettergitt de over 100kr for de litt over to dagene med høy datapris, når jeg nå hadde blitt klar over det og kjøpt datapakke. Det kunne jeg ikke. Jeg møtte liten forståelse eller kundeservice. Jeg har vært en god kunde i halvannet år. Jeg opplyste dem da at jeg kom til å bytte tilbake til Ice, og grunnen.
Billigst, vet ikke. Kanskje billigere på utenfor EU. Mine erfaringer har vært bra, så lenge jeg får det til en billig kostnad.
Styr langt unna mobilt bredbånd herfra! Hvis du liker å kontakte kundeservice for feil-faktureringer annenhver mnd, snakke med et uhorvelig umodent kundeservice team som aldri forstår hva du mener, bruke timesvis på å sende epost og klager frem og tilbake, aldri få de forbruks meldingene du burde fått for så å måtte klage på overforbruk osv osv så er dette virkelig selskapet for deg! Mitt tips: gå til en av de andre tilsvarende! Det gjør jeg nå!
Prøver å omgjøre til familierabatt, men det går ikke på vanlig måte. Skulle ringt kundeservice, men dem bruker jo bare dyre nummer. Dette er ikke bra.
Byttet fra et Telenor Fri til Talkmores Fritt 4GB + EU for å spare penger. Hva skjer? Snakk om svindel. Fikk på kvelden samme dag som mobilabonnementet var tatt i bruk, beskjed om at datakvoten var brukt opp. Hadde knapt brukt 890 Mb av de 4 GB. Ble da så sur at jeg tvert gikk inn på nett og og søkte etter like billig moiblabonnement hos en annen operatør. Så hei og farvel Telenoreide Talkmore. Angrer bittert på at jeg byttet til dere. 9. januar vil et da 13 dager langt mareritt ta slutt. Får da et bedre mobilabonnement som gir hele 6 GB til samme månedspris.
God dekning, men kunne fått samlet hele familien på 1 faktura.
De sluttet å sende faktura, en feil dem selv sier de har gjort, så stenger de telefonen og slenger 200kr på regningen for å åpne telefonen igjen.
Gikk i samme fella som andre tenker jeg, hvor jeg ble lokket av noen cash points. Men man oppdager jo fort at prisene er lite konkurransedyktig og den største overraskelsen kom når jeg til slutt ville bytte igjen at de er såpass frekke at de tar betalt for en full måned ved bytte selv om det er den 2 i måneden så blir du betalende fullt på evt to mobil operatører. Alle andre jeg har vært borti før har såpass kundefokus at de SÅ KLART bare tar betalt for de få dagene du brukte samme måned ved operatør bytte. Det ble helt klart siste gangen jeg lar meg lure til å havne borti dette selskapet igjen. Så husk å si opp i god tid før måneds bytte og sørg for at den nye opperatøren aktiverer deg før ny måned da kun en dag over betyr at Talkmore skal ha FULLT betalt av deg.
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen. De er alltid ute etter å gjøre meg ekstra fornøyd, med å gi meg en ekstra rabatt eller sette ned prisen, hver gang jeg ringer. Dekningen er som de sier på reklamen, den "kommer og går".
Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør. Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...
Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.
Dårlig kundeservice: Meget treig kommunikasjon. De bruker lang tid på å lese meldinger, samt svare. Brukte mer enn 5 min etter melding var levert på både å lese og svare. Det er for dårlig! Da jeg spurte om anbefaling, fikk jeg tilbakemelding om å oppgradere abonnementet. Men det hadde vært rimeligere å bare kjøpe ekstra datapakke.. Rett og slett dårlig service!
Har ikke hatt noen problemer, så har ingenting og klage på heller, veldig bra!
Positivt: Telenornett, god app, enkelt og selvforklarende. Negativt: Dyrere enn tilsvarende fra andre leverandører. Nye kunder premieres med lavere månedspriser, men gamle kunder mister stadig fordeler, sist ut var lavere opptjening av Norwegian-poeng.