Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått god hjelp når eg har tatt kontakt. Det er viktigt😊
Heisann Magnar! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og hjelpen du får, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Opplevelsen slik den utviklet seg i løpet av gårsdagen er svært frustrerende og helt uakseptabelt.
Hei Kurt! Det er godt å høre at du har vært fornøyd i mange år, men virkelig leit at du nå har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker selvfølgelig å finne ut av hva som har skjedd, og rette eventuelle feil. Hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Fantastisk veiledning og skikkelig hyggelig assistent som informert meg om hva jeg kunne gjør for og få mitt SIM-kort raskere, setter kjempe stor pris på slik info, og hun nevnte også hvordan man kunne spare litt penger ved verving helt genialt, slik info om ting skulle alle har hvert flinkere på. Ett stor takk, slike arbeidere burde virkelig satt pris på 🤩
Heisann Roy! Dette var skikkelig gøy å lese og her vil jeg takke for en veldig hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk god informasjon i kontakt med kundeservice og tips om verving :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Bortsett fra for lang ventetid før jeg fikk svar, var det en god opplevelse. Kundebehandler brukte den tiden som var nødvendig for å gi en grundig og god gjennomgang av våre behov, til lavest mulig pris.
Heisann Arild! Noen dager er det mange som ønsker å kontakte oss og da er ventetiden dessverre litt lenger, men det er jo kjempe flott at du hadde en god opplevelse når du kom i kontakt med oss. Slik ønsker vi alltid å ha det :-) Tusen takk for en så fin omtale. Ønsker deg en god dag, hilsen Jakob.
Veldig fornøyd med Talkmore,å ikke interesert i å bytte til andre. Alltid behjelpelig😊
Heisann Lena! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd hos oss, slik ønsker vi å ha det i lang tid fremover. Tusen takk for en fin omtale :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Jeg fikk tydelige svar hva jeg og hun skal gjøre for å finne løsning til mine utfordringer som kunde ! Alt blei oppsummert med vennlig og rolig stemme! En god opplevelse, ❤️-lig takk for det
Heisann Ritva! I Talkmore er god kundeservice topp prioritert og det godt å høre at du fikk god hjelp til å finne en løsning på utfordringen du opplevde. Hjertelig takk for en hyggelig omtale :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
hyggelig å kunnskapsfull folk som jobber i kundeservisen blir alltid behandla med stort respekt
Heisann Lali! Vi respekterer alle våre kunder og det er godt at dette gjenspeiler seg hos deg. Det er flott å høre at du også er fornøyd med kundeservice, slik ønsker vi alltid å ha det. Tusen takk for en hyggelig omtale :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere,fine priser
Heisann Venke! Dette var utrolig hyggelig å høre og dette gjorde starten på uken mye bedre! Det er flott at du er fornøyd med både kundeservice og prisene våre. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Super bra service! Kommer alltid til å bruke Talkmore!
Hei Smr, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg blir så glad for å høre at du er fornøyd, og at du ønsker å forbli kunde hos oss. Det er godt vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Jeg kjempe fårnøyd med dere han jeg snakket med.fikk ormer det
Heisann Vigdis! Så godt å høre at du er fornøyd etter kontakten med kundeservice og at du fikk løst det du lurte på. Tusen takk for en hyggelig omtale :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Hyggelig dame i andre enden og rask og god løsning på det jeg spurte etter 😊
Hei Therese, Dette er jo bare helt fantastisk å lese! Jeg er så glad du fikk hjelp til å finne en god løsning for deg, og at du ble godt tatt i mot av vår kundeagent. Ha en super dag videre, hilsen Julia.
Har i mange år vært kunde hos Talkmore. Det forsetter jeg /vi med, gode og oversiktlig tjenester på nett. Med kundebehandlere som gjør at man føler seg ivaretatt er verdt 5 sjerner
Hei Stig, Det er helt fantastisk å høre at du har vært kunde hos oss så lenge, og jeg er så glad du er fornøyd med kundebehandlingen og tjenestene våre. Det er godt vi har gode kunder som deg! Vi setter stor pris på omtalen din og alle stjernene. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Jeg var kunde i over 3 år og veldig fornøyd. Enkel app og en god kundeservice som finner bare løsning. Anbefales
Hei Angelica, Dette var gøy å høre! Det er så fint å se du er fornøyd med både appen og kundeservicen vår. Jeg håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Utmerket kundeservice, stabil leverandør som også er svært konkurransedyktig ulike produkter.
Hei Liss, Det er så hyggelig å få en så fin tilbakemelding fra en god kunde som deg! Jeg blir så glad for å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått når du har vært i kontakt med oss. Håper vi får ha deg som kunde i mange år til. Takk for fine ord, og alle stjernene! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Vennlighet og klare svar på spørsmålene. Kunskapsrik på sitt fagområde.
Hei Stein, Dette var utrolig hyggelig å høre! Jeg er glad du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med oss, og at du har fått gode klare svar på det du trengte hjelp med. Takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelig kundebehandler som foreslo hva jeg kunne gjøre for å få billigere månedspris
Hei Morten, For en utrolig hyggelig omtale! Det er så godt å høre at du fikk hjelp til å finne et abonnement som passer deg. Jeg er glad for at vi har gode kunder som deg, og vi setter pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.