Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig, tålmodig, kunnskapsrikk og behjelpsom. Hun fant teknisk feil som fororsaket at kortet ikke virket.
Heisann Snezana! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen du har delt og det er fantastisk at feilen ble rettet i kontakt med kundeservice. Vi er veldige stolte over å kunne tilby super service til alle våre kunder og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Super fin service. Snabbt og bra.. Snabbt svar. Fick den hjälpen jag trengte....
Heisann Mikael! Det er ikke så mye som er bedre enn å høre at kundene våre fikk hjelpen de trengte i kontakt med kundeservice :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
* betalte for data i går - fortsatt ikke kommet inn dagen etter * chat funker ikke (nei, jeg har ikke popup blocker aktivert) * webside bruker lang tid på å oppdatere mine ting * telefon via Talkmore for 2 mnd siden er FORTSATT IKKE REGISTRERT * uhørt pris på data utover forhpndsbetalt. Og varsler ofte ikke når databruk nærmer seg grensen = Kan ikke fortsette med dette tullet
Hei Tom! Det er leit å høre at ting ikke har fungert helt som det skal og jeg ønsker gjerne å ta en nærmere titt på saken. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal gjøre alt jeg kan for å fikse eventuelle feil og finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Veldig fornøyd med både selger og kundeservice hos Talkmore. Her er det ikke påtrengende med sine produkter
Heisann Mette! Det er virkelig flott at du er fornøyd etter kontakten med både kundeservice og selger, slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Kundebehandlere i Talkmore er opptatt av hvordan du skal få god kvalitet til rimelige priser.
Hei Trond! Så gøy å lese! Supert å se at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og at du er fornøyd med oss som selskap. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Hadde problemer ang abbonement og ang en regning. Møtte ei skikkelig blid og hjelpsom dame i andre enden som fikset begge deler på et blunk 🙂
Hei Berit, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Supert å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber alltid hardt med å kunne tilby kundene våre god og effektiv hjelp, og da er det veldig fint å se tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg har hatt de i over 10 år. De to siste årene har jeg ikke motatt cashpoints, og de skyldte på en system feil at de ikke sendte de til rewards den 10’ende denne mnd. Har byttet til one call, men siden jeg gjorde dette kan de ikke sende cashpoints til «ikke eksisterende» kunder?? Regner med de ikke kan sende faktura heller da. Ikke er det opplyst i abnm jeg nettopp byttet til at det ikke var inkludert 5G. Hold dere unna å finn noen billigere og bedre. Flust av de!
Hei Ruben! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom du har hatt krav på Cashpoints og ikke fått disse må jeg bare beklage. Alle våre abonnementer har støtte for 5G, så lenge SIM-kortet er nytt nok og man befinner seg i et område med 5G. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få tatt en titt vedrørende Cashpointsene og gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt flott torsdag, hilsen Jakob.