Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere har gode kundeservice og veldig vennlig å snakke med. Dere har veldig gode tilbud som jeg måte høre med dere to ganger om det stemte det dere sa. Jeg er veldig fornøyd med dere. Takk
Hei Alex, Jeg blir så glad for å høre at du har hatt en god kundeopplevelse hos oss. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god opplevelse i mange år til. Takk for fine ord. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ringte kundeservice for å få hjelp med et problem. Ble møtt med vennlighet, respekt og en fantastisk vilje til å ville hjelpe. Talkmore er det beste mobil og strømselskap jeg noengang har hatt. TUSEN TAKK!
Hei Bjørn, Så utrolig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse da du tok kontakt med oss. Det er helt fantastisk at du ble møtt på denne måten, og det er alltid hyggelig å få tilbakemeldinger som dette. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
I dag måtte jeg søke hjelp hos kundeservice og ble møtt av en hyggelig dame som hjalp meg raskt, enkelt og greit. Tusen takk
Hei Britt, Dette var utrolig hyggelig å høre og akkurat sånn det skal være når du er i kontakt med oss. Jeg er glad du fikk hjelp med det du trengte, og at du hadde en positiv kundeopplevelse. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Hver bidige mnd sendes det kun ut betalingsoppfordring. Alt er kommunisert i dialog på epost at det skal på avtalegiro. Skal være lagt inn, men faktura kommer aldri. Nå kommer plutselig brev om at abbonnement kan bli sperret om faktura ikke blir betalt.... Kan dere ikke sende ut den fordømte fakturaen først? Holdt på sånn siden jeg fikk abbonement. Men nå gidder jeg ikke mer. Appen er og helt håpløs. Det ble bytting. Aldri mer Talkmore
Hei Vidar, Dette hørtes jo ikke bra ut, og ikke sånn det skal være. Jeg ønsker veldig gjerne å få mulighet til å se over dette nærmere. Send meg en e-post på [email protected] så skal vi finne en løsning på dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Meget hyggelig kundebehandler. De gjør det beste for deg. Forklarer slik at du forstår. Anbefaler Talkmore 👍
Hei Roy, Det er akkurat sånn det skal være å være kunde hos oss! Jeg er så glad du ble godt tatt i mot, og at du fikk god hjelp. Vi setter pris på at du anbefaler oss. Takk for fin omtale. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Veldig bra kundeservice. Får hjelp når man trenger det. Gode avtaler for brukere . Bytter til dere etter ett bytte som ikke holdt mål. Går derfor tillbaka til dere.
Hei Inger, Dette var utrolig hyggelig å lese. Vi ønsker alltid å finne en avtale som kan passe for våre kunder, og jeg er glad vi kunne hjelpe deg med dette. Håper du forblir kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg gjorde feil og Talkmore skjønte problemet. Veldig takknemlig for all hjelp.
Hei Jannicke, Så utrolig godt å høre at du fikk løst problemet da du var i kontakt med oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du får like god hjelp i mange år til. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Grei og dyktige kundeveiledere som gjør det beste for å ordne opp for feil
Hei Erling, Dette var virkelig en fin tilbakemelding. Jeg er glad du har fått god hjelp fra oss, og at vi får ha deg som kunde hos oss. Ha en strålende uke, hilsen Julia.
Hei! Særdeles fornøyd med TALKMORE! Alltid hyggelig mennesker og utmerket service. Ingen venting på telefon og kommer kjapt inn 👍
Hei John, Jeg blir så glad for å høre at du har fått god hjelp, og blitt godt tatt i mot av våre kundeagenter. Det er så godt å at du er fornøyd kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i mange år til. Ha en helt fantastisk dag, hilsen Julia.
kjapt, effektivt og nydelig service. Fikk ordnet problemer etter rene 2 min!
Hei Hanna, Så utrolig hyggelig å høre! Det er jo bare helt fantastisk at du fikk hjelpen du trengte på kort tid. Takk for kjempe fin tilbakemelding. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Kort ventetid, hyggelig kundebehandler og svar på det jeg lurte på👌🏼
Hei! Dette var utrolig gøy å se! Veldig fint at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for din omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Kort ventetid og serviceminded medarbeider. Anbefales
Hei Lea, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Utrolig gøy å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Glad jeg skiftet levrandør🥰❤️ hadde ice familie, men hadde utrolig høye regninger, så da var det bare å finne ut hvem..jeg forhørte meg med fam.og venner og leste omtaler. Og det var talkmore som var det mest sannsynlig. Jeg har tatt familien med og kommer til å plusse på et familiemedlem til. Jeg var også utrolig fornøyd .ed kundebehandlere hos dere, hun var veldig hyggelig lett og snakke med.❤️❤️❤️❤️❤️❤️hilsen fornøyd kunde
Hei Asta, For en utrolig fin tilbakemelding dette var. Veldig gøy å lese! Helt fantastisk å se at du har hatt en så god opplevelse som ny kunde. Vi satser på at dette fortsetter og at du alltid vil ha en god kundereise hos oss. Tusen takk for din fine tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hadde en flott prat med en kundeagent som hjalp meg
Hei Hanne, Dette var veldig fint å se! Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Ønsker deg en riktig god dag videre, hilsen Marcus
Jeg møtte på en veldig hyggelig og løsningsorientert medarbeider i telefonen. Jeg hadde en litt komplisert sak, men hun fant løsninger og mistet ikke den hyggelige tonen sin en eneste gang mens hun snakket med meg. En svært positiv opplevelse.
Hei Mandeep, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Det er veldig gøy å lese at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter og at dere fant en løsning på problemet. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Fikk feb hjelpen jeg trengte, gjorde justeringer med en gang nor jeg trodde jeg måtte presse fram. Hyggelig og hjelpsom.
Hei Andreas, Dette var utrolig gøy å lese! Veldig godt å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus