Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god service.Hadde et bet problem og det ble ordnet på under to minutterMVH Tom
Heisann Tom, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale! Det er flott å høre at du fikk god og rask hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Hatt talkmore i mange år og nylig bindt meg til 24 nye måneder. Alt fungerer som det skal og alltid god kundeservice!
Heisann Eva, Dette var utrolig gøy å lese! Det at du har vært kunde i mange år og er godt fornøyd er bare helt fantastisk. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. 😊 Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Begrenser båndbredden til 1 Mbits hvis du setter opp et trådløst nett på mobilen og hvis du bruker et datasimkort til en trådløs router. Testet bånbredden på mobilen og får 10-15 Mbits, satte opp et wlan nett på samme sted til en pc, og båndbredden ble satt ned til 1 Mbits. Den samme begrensingen settes på den trådløse routeren min selv med fult 4G+ mottak. Ren svindel
Hei Øn! Takk for din tilbakemelding, dette setter vi pris på! På ubegrenset abonnement vil hastigheten reduseres til 3M/bitz etter oppbrukte 100GB. Dersom Data-SIM er koblet til abonnementet vil hastigheten også påvirke enheten Data-SIM er aktivert på. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så skal vi undersøke dette nærmere for deg! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig bra service og for hjelp fra a til å oss Talkmore veldig fornøyd 😊
Hei Mohammad! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Hyggelig kundebehandler som forsto uten masse forklaringer og ordnet alt på et blunk. Fornøyd kunde i mange år.
Hei Tom! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Kundeservise er uten tvil den beste. Det er en glede å være Talkmore kunde
Hei Thor! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig behagelige kundebehandlere. De løser det som måtte løses, raskt(i løpet av minutter). Man får også tilbud om sikkerhetstjenester og de spør om man er NAF eller OBOS-medlem slik at man får medlemsrabatten.
Hei Erik! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Verste abn jeg har hatt. Ikke dekning, dyrt og lite brukervennlig. Elendig. Vil ikke anbefale dette til noen spesielt hvis du ikke har konsekvent tilgang til Wi-Fi og er avhengig av mobildata så vil dette abonnementet skape store problemer da datapakkene forsvinner og lar seg ikke oppdatere da du ikke har data nok til å gjennomføre
Hei Heidi, Vi beklager at opplevelsen med vårt abonnement ikke har møtt forventningene dine. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil undersøke dette nærmere for deg. Hvis du har spesifikke problemer med dekning eller brukervennlighet, vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med å finne en løsning. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Ba om tilbud på nytt abonnement. Fikk bra oppfølging og tilbud. Valgte dem blant 5 tilbydere.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig god informasjon på en vennlig måte. Et lite minus: ingen opplysning gitt fra dere om at medlem i andre organisasjoner kan gi rabatt, for eksempel medlem i NAF. Måtte selv ringe tilbake å spørre
Hei Else, Jeg er glad du oppdaget kundefordelen du har som NAF medlem, så vi fikk registrert dette i ettertid. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar det til oss. Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i mange år. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Veldig god service og kundebehandlere. Gir gode råd og veiledning og det aller beste at man kan ringe og prate med en person slik at ikke alt er digitalisert. Anbefales
Hei Audjanne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår service og kundebehandling! Det varmer virkelig å vite at du setter pris på de gode rådene og veiledningen du fikk fra vår kundebehandler. Vi er takknemlige for din anbefaling for at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss! Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Uforutsette ting skjer.. men talkmore kommer med kompetanse å retter opp å gjør opplevelsen. Lett å hantere saken. Jeg har vært strålende fornøyd 12 år
Hei Hermod, Jeg er utrolig glad for å høre at du har vært fornøyd med vår service, spesielt under situasjonen du opplevde med nettproblemer i Polen. Det er viktig for oss å kunne stille opp og løse slike utfordringer raskt og effektivt. Vi ser frem til å fortsette å være der for deg i mange år til. Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har mobilt bredbånd fra Talkmore som inkluderer 250GB. Hvis jeg går over må jeg kjøpe 50GB til 399kr INNENFOR arbeidstiden til Talkmore, ellers har jeg ikke nett resten av dagen. De påstår de har Telenor dekning, men de har i alle fall ikke Telenor kundeservice. Har klagd på telefon flere ganger, men når kontoret åpner har jeg plutselig internett. Får dermed ingen penger tilbake eller god kundeservice.
Hei Dylan, Takk for din tilbakemelding! På Bredbåndsabonnement blir kunden varslet om forbruk på SMS. SMS-varslingen blir sendt ut når kunden har nådd 80% og 100% i forbruk. Prisen for Forbruk utover det inkluderte er 0.99,– pr MB, med en makspris på 99,– per døgn opp til 9.5GB. Det er mulig å kjøpe ekstra datapakker via nettsiden vår eller Mine sider utenfor våre åpningstider. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken litt nærmere for deg og sammen finne en løsning! 💛 Mvh. Halima
Jeg hadde spørsmål ang betaling ved kjøp av ny Samsung Galaxy S24 og ble ekspedert av en behagelig kundebehandler som tydelig visste hva han snakket om. Virkelig en kjempefin opplevelse.
Hei Andreas! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Akkurat blitt kunde, men det starter bra. Håper også det fortsetter👍
Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen og velkommen som kunde hos oss! Vi setter pris på tilliten din og vil gjøre alt vi kan for å sikre at du fortsetter å ha en positiv opplevelse med Talkmore. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig god kundemottaker og meget bra servise .Kommer jerne tilbake som kunde
Hei Brit, Dette var utrolig hyggelig å høre! Det er jo bare helt fantastisk at du var fornøyd som kunde hos oss, og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake! Vi setter stor pris på fine tilbakemeldinger som dette. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.