Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Han som jeg prata med han varnes veldig flink👌👍
Hei Selim, Så godt å høre at du er fornøyd og at du har hatt gode opplevelser vår kundeservice. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Raskt svar på telefon. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Thomas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er utrolig stolte over våre kundebehandlere, og da er det så fantastisk å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Ble svart med engang, og fikk god hjelp uten at de stresset meg. De var også ganske hyggelige.
Hei Tobias, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott å høre at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter, slik skal det alltid være! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Super rask behandlingstid. Meget hyggelige mennesker å treffe på telefonen. Anbefaler Talkmore på det sterkeste
Hei Arvid, Det er veldig fint å lese at du fikk rask og god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter, slik ønsker vi alltid at det skal være. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du anbefaler oss, det setter vi pris på! Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Er fornøyd ,ny kunde,så må se regning og div etterhvert.Hyggelig og lett å prate med kundebehandler.👍👍
Hei Ellinor, Så gøy å høre at du er fornøyd som ny kunde, vi skal gjøre alt vi kan for å sørge for at du forblir like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Rebecca
Fikk hjelp på en meget positiv måte. Fikk kjøpe data og alt ordnet seg fort😀
Hei Espen, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Det er veldig godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Rebecca
Går du får talkmore velger du markedet dyreste abonnement. Det er dyrt og dårlig Kundeservice. Ikke får.man noe ekstra eller. Velg noe annet.
Hei Christian, Dette var veldig leit å lese. Vi ønsker selvfølgelig ikke at våre kunder skal oppleve oss på denne måten. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Rebecca