Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trengte å få hjelp i dag. Møtte en trivelig og løsningsorientert ung dame i andre enden. Problemet ble løst raskt og effektivt.
Heisann Marita! Det er godt å høre at problemet ble løst raskt og effektivt! Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse etter kontakt med kundeservice og det er virkelig godt å se at dette er tilfelle hos deg :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde hos Talkmore i mange år. Jeg fornøyd, fordi de er ærlige, presis og hyggelige mot kunder.
Heisann Zaid! Det er virkelig godt å høre at du har vært kunde i mange år og er fornøyd, bedre enn dette blir det ikke :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig respons veldig behjelpelig Hyggelig tone Talkmore er veldig greit og bra selskap hvor de bryr seg om kundene sine Og heller ikke for dyrt Glad for å være en av Talkmore
Heisann Nicolai! Det er virkelig godt å høre at dette er din opplevelse etter siste samtale med oss, det er jo bare helt fantastisk :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i tiden fremover. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Ble ringt opp av en selger fra Talkmore i dag. Han mente at jeg var én av 29 finalister i en konkurranse om mat, verdi 5000,-. Samtidig bekreftet han min identitet med en adresse jeg hadde i 2012. Jeg konfronterte han med dette, og da prøvde han stadig å bytte tema. Han henviste hele tiden til Talkmore og hvor seriøse de er, mens jeg spurte om bevis for at denne konkurransen eksisterer. Har fått liknende samtaler fra Tinde energi før hvor jeg ble svindlet, så jeg gjenkjente raskt taktikken. Veldig kjedelig for Telenor at selgeren reklamerer for at de er en del av dem, da dette er utrolig dårlig markedsføring. Håper også at Talkmore tar tak i dette, og ikke lar det passere for egen vinning.
Hei Jasmine! Vi har ikke kjennskap til en slik konkurranse og her vil vi starte med å beklage på det sterkeste. Dette må vi få sjekket opp nærmere og passe på at riktig informasjon blir gitt ut. Kunne du sendt oss ditt telefonnummer og telefonnnummeret du ble ringt i fra til [email protected]? Det hadde vi satt utrolig stor pris på da dette må tas opp med en gang! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Etter å meldt behov for hjelp i forbindelse med spørsmål rundt mobilt bredbånd må jeg si det var en positiv opplevelse å snakke med damen på kundeservice. Hun lyttet viste forståelse, var tålmodig løsningsorienter kom med forslag til løsning og var grundig.
Heisann Bjørn! Dette var en fryd å lese og fantastisk at du fikk hjelp med spørsmålene du hadde angående mobilt bredbånd :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor på pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Fikk hjelpen jeg trengte. de lyttet og var veldig flink.
Heisann Zeyd! Vi ønsker alltid å lytte godt for å kunne gi den beste servicen til våre kunder. Det er virkelig godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Kjempe fornøyd og måten de ordna abonnementet mitt på. Nå kan jeg ha mobildata på hele tiden😊
Heisann Anita! Det er ikke mye som er bedre enn flotte tilbakemeldinger fra fornøyde kunder :-) Det at du fikk ordnet abonnementet og nå kan bruke mobildata hele tiden er jo bare helt gull! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.