Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice. Imøtekommende og hjelpsom. Det jeg ringte for, løste seg på noen få minutter😊
Hei Jan, Så utrolig gøy å se at du fikk så god og effektiv hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Kundebehandling av høy kvalitet er alltid et mål for oss. Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Har fått raskt og god service på div jeg har spurt om
Hei Kalle! Hvor vakkert å høre, tusen takk for omtalen din og 5 stjerner 🤩 Vi setter alltid kunden i fokus og setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg kan bekrefte at Talkmore støtter IPv6 på mobildata, og at VoLTE og Wi-Fi-anrop fungerer (og at de relevante innstillingene for dem dukker opp i mobilens innstillinger) på min Moto One Zoom.
Hei Imre! Alt du skriver over er helt korrekt! 😊 Vi jobber alltid mot å tilby tjenester som hjelper våre kunder i hverdagen og prøver å være så tidlig ute som mulig med disse. Håper du får en riktig fin sommer, med vennlig hilsen Thomas.
Svarer raskt. Får god hjelp🤗er ny bruker. Men så langt er jeg veldig fornøyd
Hei Tove, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Flott å se at du er fornøyd som ny kunde hos oss. Dette var vi med oss videre! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Godt fornøyd 😊 Positiv overrasket at jeg hadde 600kr til gode. ☀️
Hei Eli, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Supert å lese at du er fornøyd! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
I feriene trenger jeg ekstra giga for å komme på nett med pc’en via mobilen. Har lite giga i abonnementet mitt. Det ordnes via hyggelige og flinke folk som det går an å ringe til! Det er nydelig for litt eldre folk som ikke liker å gjøre alt på nett!
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du er fornøyd med kundeservicen og at vi fikk ordnet mer GB til deg nå i feriene. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Er lite fornøyd med å få stengevarsel før fakturaen er forfalt. Blir hos dere til bindingstiden går ut og skifter selskap , når den er ferdig. Har hatt et veldig positivt inntrykk av Talkmore før dette skjedde..Tror heller ikke at jeg har fått full dekning for bruddgebyret fra forrige selskap , som lovet på forhånd.
Hei Ivar, Det hørtes veldig rart ut at du har fått en slik varsel hvis det ikke stemmer. Vi hadde satt stor pris på hvis du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus