Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestemte meg for å takke ja til bedrift abonnement fra talkmore. Men det er ingen av prisene selger oppgave som stemmer. Og tvilling sim fungerer ikke slik selger påstår. Avtalte med kundeservice at sjef for selgere skulle ringe meg i dag 5 desember kl 1245 så jeg satt av tid i timeplanen min. Nå sitter jeg fortsatt å venter uten at noen har ringt. Og de 30 minuttene jeg satte av i timeplanen er brukt opp. Ikke hjelper det å ringe kundeservice heller fordi det tar så lang tid før det.
Hei Jon, Dette høres ikke bra ut! Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg ønsker å ta denne saken videre så du kan få hjelpen du trenger. Det er supert om du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så vi får rettet opp i dette. Ha en fortsatt god helg, hilsen Julia.
Selskapet har en fin profil med fungerende app. Det er også god Telenor-dekning. Det er bra. Likevel var det nå nok for meg. Kundeservice har lang responstid. Prisene på abonnement er veldig dyre sett opp mot markedet for øvrig, hvor det nå er stor konkurranse. Selskapet var ikke villig til å gi en bedre pris. Når man sier opp abonnementet må man fortsatt betale fullt ut for inneværende måned, selv om man ikke har tilgang til deres tjenester! Det hører ikke hjemme! Dette gjelder selv om jeg sa opp den 1. i måneden, og bytte ble effektuert den 4. i måneden. Et rettferdig tilbud ville da vært å betale for de dagene som allerede var gått, men neida, slik er det ikke hos Talkmore! Tenker du kun på dekning kan Talkmore være en god deal. Ser du mer på pris, kundeservice og velvilje ville jeg valgt et annet selskap.
Hei Jan, Det er leit å høre at din opplevelse med oss har vært slik. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal ha det. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, og se om vi kan komme frem til en god løsning for deg. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en god helg, hilsen Julia.
God respons og hjelp. Fikk avsluttet ett abnm på grunn av dødsfall
Hei Frank, Vi ønsker alltid å være til god hjelp, så jeg er virkelig glad for å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha vært i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ikke om jeg hadde fått betalt hadde jeg blitt kunde hos Talkmore, det er telefonterror flere ganger i uken og ja jeg e reservert mot telefonsalg. En mer aggresiv og utidig markedsføring skal du lete lenge etter
Hei Iceman, Dette var virkelig ikke noe gøy å høre. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Du kan gjerne sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta denne saken videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
God dekning og god kundeservice . Litt rasere åpningstider, hadde blitt 5*
Hei Henning, Dette var veldig hyggelig! Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Jeg skulle gjennstarte et sølv nr til 2500 siden de fant det for godt å stenge det pga jeg hadde et par mnd pause fra nr, da det var firmatlf min og. Så nå må jeg stresse masse for å få åpnet det igjen. Men plutselig,hei en regning på 500 for nett beskyttelse en mnd før nr ble åpnet igjen. Og jeg overførte det til ice før det kom i bruk. Er så forbanna for det jævla rotet her. Fikk jo ikke beskjed om noen av disse utgiftene når jeg snakket med dem🤬🖕😡.
Hei Lasse, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være, så det er leit å høre at dette er din opplevelse som kunde hos oss. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere for å se om vi kan finne en løsning! Send en henvendelse til [email protected], så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
For høy pris på abonnementet. Ellers godt fornøyd.
Hei Magnus, Så fantastisk at du er fornøyd som kunde hos oss! Det er jeg glad for å høre. Vi ønsker alltid å være så rimelige som mulig til Talkmore priser. Vi setter pris på å ha gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.