Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Talkmore
4.6
4 256 verifiserte omtaler

Talkmore omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 256 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#1
Utmerket
Talkmore er rangert
#1 av 22 mobilselskaper
88%
Utmerket
88% anbefaler Talkmore
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 256 omtaler om Talkmore

FILTRER OMTALER
3 529
230
93
80
324
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Talkmore
Talkmore har 4 256 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hold dere unna.

Omtale av  Jon K

Jeg bestemte meg for å takke ja til bedrift abonnement fra talkmore. Men det er ingen av prisene selger oppgave som stemmer. Og tvilling sim fungerer ikke slik selger påstår. Avtalte med kundeservice at sjef for selgere skulle ringe meg i dag 5 desember kl 1245 så jeg satt av tid i timeplanen min. Nå sitter jeg fortsatt å venter uten at noen har ringt. Og de 30 minuttene jeg satte av i timeplanen er brukt opp. Ikke hjelper det å ringe kundeservice heller fordi det tar så lang tid før det.

Svar fra Talkmore
09.12.2023 12:46

Hei Jon, Dette høres ikke bra ut! Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg ønsker å ta denne saken videre så du kan få hjelpen du trenger. Det er supert om du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så vi får rettet opp i dette. Ha en fortsatt god helg, hilsen Julia.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God dekning til veldig dyre priser

Omtale av  Jan M

Selskapet har en fin profil med fungerende app. Det er også god Telenor-dekning. Det er bra. Likevel var det nå nok for meg. Kundeservice har lang responstid. Prisene på abonnement er veldig dyre sett opp mot markedet for øvrig, hvor det nå er stor konkurranse. Selskapet var ikke villig til å gi en bedre pris. Når man sier opp abonnementet må man fortsatt betale fullt ut for inneværende måned, selv om man ikke har tilgang til deres tjenester! Det hører ikke hjemme! Dette gjelder selv om jeg sa opp den 1. i måneden, og bytte ble effektuert den 4. i måneden. Et rettferdig tilbud ville da vært å betale for de dagene som allerede var gått, men neida, slik er det ikke hos Talkmore! Tenker du kun på dekning kan Talkmore være en god deal. Ser du mer på pris, kundeservice og velvilje ville jeg valgt et annet selskap.

Svar fra Talkmore
09.12.2023 12:43

Hei Jan, Det er leit å høre at din opplevelse med oss har vært slik. Det er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal ha det. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, og se om vi kan komme frem til en god løsning for deg. Ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg hjelpe deg videre. Ønsker deg en god helg, hilsen Julia.

Fornøyd

Omtale av  Frank

God respons og hjelp. Fikk avsluttet ett abnm på grunn av dødsfall

Svar fra Talkmore
29.11.2023 13:25

Hei Frank, Vi ønsker alltid å være til god hjelp, så jeg er virkelig glad for å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen etter å ha vært i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.

Talkmore telefonterror

Omtale av  Iceman P

Ikke om jeg hadde fått betalt hadde jeg blitt kunde hos Talkmore, det er telefonterror flere ganger i uken og ja jeg e reservert mot telefonsalg. En mer aggresiv og utidig markedsføring skal du lete lenge etter

Svar fra Talkmore
23.11.2023 11:32

Hei Iceman, Dette var virkelig ikke noe gøy å høre. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Du kan gjerne sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta denne saken videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.

Best i klassen?

Omtale av  Henning L. R

God dekning og god kundeservice . Litt rasere åpningstider, hadde blitt 5*

Svar fra Talkmore
23.11.2023 11:30

Hei Henning, Dette var veldig hyggelig! Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Måtte gjennstarte et sølv nr til 2500, fordi de gjør så dårlig jobb

Omtale av  Lasse

Jeg skulle gjennstarte et sølv nr til 2500 siden de fant det for godt å stenge det pga jeg hadde et par mnd pause fra nr, da det var firmatlf min og. Så nå må jeg stresse masse for å få åpnet det igjen. Men plutselig,hei en regning på 500 for nett beskyttelse en mnd før nr ble åpnet igjen. Og jeg overførte det til ice før det kom i bruk. Er så forbanna for det jævla rotet her. Fikk jo ikke beskjed om noen av disse utgiftene når jeg snakket med dem🤬🖕😡.

Svar fra Talkmore
20.11.2023 16:31

Hei Lasse, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være, så det er leit å høre at dette er din opplevelse som kunde hos oss. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere for å se om vi kan finne en løsning! Send en henvendelse til [email protected], så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.

Prisen

Omtale av  Magnus

For høy pris på abonnementet. Ellers godt fornøyd.

Svar fra Talkmore
20.11.2023 16:36

Hei Magnus, Så fantastisk at du er fornøyd som kunde hos oss! Det er jeg glad for å høre. Vi ønsker alltid å være så rimelige som mulig til Talkmore priser. Vi setter pris på å ha gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.

Talkmore har 4 256 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Talkmore mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR