Talkmore opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skulle gjennstarte et sølv nr til 2500 siden de fant det for godt å stenge det pga jeg hadde et par mnd pause fra nr, da det var firmatlf min og. Så nå må jeg stresse masse for å få åpnet det igjen. Men plutselig,hei en regning på 500 for nett beskyttelse en mnd før nr ble åpnet igjen. Og jeg overførte det til ice før det kom i bruk. Er så forbanna for det jævla rotet her. Fikk jo ikke beskjed om noen av disse utgiftene når jeg snakket med dem🤬🖕😡.
Hei Lasse, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være, så det er leit å høre at dette er din opplevelse som kunde hos oss. Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere for å se om vi kan finne en løsning! Send en henvendelse til [email protected], så hjelper jeg deg videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
For høy pris på abonnementet. Ellers godt fornøyd.
Hei Magnus, Så fantastisk at du er fornøyd som kunde hos oss! Det er jeg glad for å høre. Vi ønsker alltid å være så rimelige som mulig til Talkmore priser. Vi setter pris på å ha gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Det er alt i orden med kundeservice. Fortsett med det!
Hei Negussie, Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr og kundeservicen vår! Håper vi får ha deg som kunde i mange år til. Takk for fin omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Har nettopp blitt kunde og dette lover bra , god hjelp og svarer raskt på chat. Ser frem til mangen år hos Talkmore
Hei Arild, Dette var utrolig hyggelig å høre! Det er akkurat sånn det skal være hos oss. Jeg har glad vi har gode kunder som deg, og håper du forblir like fornøyd i mange år fremover. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fantastisk helg, hilsen Julia.
Gode dekningsforhold og greie priser, litt høy grense og pris på maritim data og litt trege varslinger på det samme. kunne alltids vært billigere
Hei Arnstein, Jeg er glad for å høre at du er fornøyd kunde hos oss! Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger som dette, og vil ta det med oss videre. Takk for at vi får ha deg som kunde. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
De er veldig billige😀. Og god kunde service. Svarer kjapt på henvendelse
Hei Espen! Dette var utrolig gøy å høre! Jeg er virkelig glad du er fornøyd med vår kundeservice og prisene våre. Håper du forblir like fornøyd i mange år til. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Å få tak i kundeservice er jo helt umulig hvis man jobber dagtid. Kundeservice stenger 17:00 og når jeg ringer 11:00 så er jeg plass 25 i køen. Chat funker ikke. Det går ikke ant å endre porteringsdato eller bestille e-sim på appen, man få gjøre det gjennom kundeservice som er umulig å tak i. Dette er langt bak mål. Telenor, Telia og Ice sin kundeservice har åpent til helt på kvelden
Hei David! Jeg beklager virkelig den frustrerende opplevelsen du har hatt med å komme i kontakt med kundeservice. Noen ganger (spesielt i månedsskiftet) er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss, og da blir ventetiden dessverre noe lenger. Jeg tar med innspillet om både porteringsdato og eSIM videre til våre utviklere. Dersom det er noe jeg kan hjelpe med må du ikke nøle med å kontakte meg på e-post til [email protected]. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.