Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endret til ubegrenset data den 15. juni . Ble deretter fakturert fullt ut for mitt forrige abonnement og fullt ut for mitt nye på en og samme måned . Kan umulig være lovlig…Det vil si at om du endrer til annet abonnement siste dag i måneden så må du betale full månedspris for begge 2 !!
Hei Sindre, Dette hørtes rart ut. Du skal selvfølgelig ikke bli belastet for to abonnement på én måned. Jeg vil gjerne undersøke dette, så det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Kundebehandlingen, ingen mulighet for å ringe. Frys løsning er bra, men ikke at man må re-sette ruteren igjen for å få internet tilbake.
Hei Stig, Dette var ikke noe gøy å høre! Jeg vil veldig gjerne undersøke dette nærmere så vi kan finne en løsning for deg. Send meg en e-post på [email protected] med mer informasjon. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, hilsen Julia.
Vær hyggelig mot dem og forklar deg så tydelig som mulig og tålmodighet for det kan hende dem ikke forstår helt hva du mener med en gang (egen erfaring) 🤭
Hei Jorun, Jeg blir så glad for å høre at du blir møtt av hyggelige kundebehandlere som ønsker å hjelpe når du tar kontakt med oss! Takk for tålmodigheten din. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde, og jeg håper du forblir hos oss i lang tid! Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.
God og ekspeditt ekspedering. Var fornøyd med løsningen han foreslo
Hei Torill, Dette var gøy å høre! Jeg er glad du fikk god hjelp, og at du er fornøyd med løsningen du fikk tilbudt fra kundebehandleren. Det er godt vi har gode kunder som deg! Håper du forblir like fornøyd lang tid! Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Jeg fikk god hjelp av en hyggelig mann. Litt lang ventetid.
Hei Wenche, Jeg er så glad for å høre at du fikk god hjelp da du kontaktet oss! Vi ønsker alltid å hjelpe til så raskt vi kan, men til tider kan det være noe større pågang. Takk for tålmodigheten din! Vi setter pris på tilbakemeldinger som dette så vi kan ta det med oss videre. Ha en fantastisk sommer, hilsen Julia.
Jeg syntes det meste er vanskelig fordi jeg er eldgammel. Når jeg måtte ringe Talkmore fordi jeg hadde klart å sperre sim-kortet mitt var jeg mildt sagt stresset og måtte få kollegaen min på 26 år til å ringe for meg. Konsulten, var helt fantastisk og ga meg kjempe god hjelp til hvordan jeg skulle fikse problemet. Flotte greier. JEG ER KJEMPE FORNØYD, SKAL ALDRI BYTTE FRA TALKMORE BARE FORDI KUNDEBEHANDLER VAR SÅ SNILL.
Hei Bertil, Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er så glad du fikk god hjelp til å fjerne sperren fra sim-kortet ditt, og at du ble godt tatt i mot av vår kundebehandler. Håper du forblir like fornøyd i mange år. Vi er glade for å ha deg som kunde hos oss! Ønsker deg en nydelig sommer, hilsen Julia.
Til gode priser og flere velgbare alternativer er Talkmore det beste. Mange av mine bekjente og familien er også svært fornøyde.
Hei Rolf, Det er så godt å høre at du er fornøyd med prisene, og alternativene du har hos oss. Jeg blir så glad for at dine bekjente og familie også har hatt en positiv opplevelse med våre tjenester. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at våre kunder får det beste ut av sine mobilabonnementer. Takk for fin omtale! Ønsker deg en fantastisk sommer, hilsen Julia.