Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandleren var utrolig imøtekommende og i overholdt avtalen og ringte tilbake prikk kl 10. Indikerer at han tar kunden på alvor og selve jobben/ aktivering av kort var gjort på kort tid. Måtte ringe tilbake igjen for å løse en ny utfordring men også det ble gjort raskt og effektivt. Hadde alle kundebehandlere vært som de to jeg snakket med idag hadde mange flere turt å ringe kundeservice med vitende at de hadde faktisk fått den hjelpen de trengte.
Heisann Rajan! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Det at du sitter igjen med en så god opplevelse etter kontakten med kundeservice er helt gull :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir like fornøyd i lang tid fremover. Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
I was confused about some services and had issues with invoicing. Your employee went beyond and offered a solution to my problems. Very good interaction and listening skills if I compare with other CS
Hello Jurgen! This is just amazing to hear. The fact that you are left with such a good expirience after being in contact with our customer service is what we always want for our customers :-) Thank you so much for 5 stars and kind words! Wish you a great day, kind regards Jakob.
Veldig raskt svar på telefonen, god service, og betaler evt bruddgebyr på inntil kr 3000,- pr tlf. 😁👌
Heisann Dag! Så godt å høre at du opplevde kundeservice som god. Vi er veldig stolte av å kunne tilby rask og effektiv service til alle våre kunder :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
P.g.a. problemer m nettilkopling for smarttelefonen min,enda det opp med at skifte av simkort kanskje ville løyse problemet. "Prosessen " med dette førde til fl telefonsamtalar, og alle operatørane eg prata med var so hyggelege og hjelpsame og grundige med informasjonen sin og alt ordna seg for meg. Skulle vehovet for kontakt oppstå igjen, vil eg ikkje "grue" meg for å ringe. Tvert i mot!Berre ein fornøyelse.
Heisann Berit! Vi ønsker aldri at kunder skal grue seg til å ringe kundeservice og det er virkelig flott at du syns det er en fornøyelse. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd og aldri trenger å grue deg :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Søkte ny mobilleverandør til min familie, og da responderte blandt annet Talkmore. De var effektive og raske, konkrete og hyggelige å snakke med. Også var ikke prisene dårlige eller. Så denne gang ble Talkmore valgt til vår familie på 4 personer.
Heisann Torbjørn! Dette var utrolig hyggelig å høre og jeg vil ønske deg og familien hjertelig velkommen til Talkmore. Det at du også er fornøyd med både priser og de du var i kontakt med er jo bare prikken over i'en. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg har vært Talkmore kunde siden 2005, og de få gangene jeg har hatt noe form for problemer, har de fiksa det omgående, jeg er meget fornøyd med Talkmore
Heisann Anders! Det at du har vært kunde siden 2005 og sjeldent opplevd problemer er bare helt fantastisk å høre. Det er også godt å høre at de gangene du har måtte ta kontakt så har problemet blitt løst, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for fine ord og en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hadde i dag en hyggelig Talkmore - opplevelse. Mine spørsmål ble grundig og hyggelig besvart til min store tilfredshet!! Takker!!
Heisann Arnfinn! I Talkmore er god og effektiv kundeservice topp prioritert og det er virkelig flott at dette gjenepeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.