Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask hjelp, kunde behandleren sjekket fort opp i noe så det ikke ble sagt eller gjort noe feil, etter samtalen ble det ringt opp igjen for og si det ble ikke tvilling SIM-kort men data SIM-kort likevel, Så bare det at kunde behandleren sjekker opp etter samtalen og kunden i hovedsak var fornøyd, men så ordner han det lille ekstra. Det er god kunde service 👌🏽
Hei Steffan, Dette syntes jeg var fantastisk hyggelig å lese! Det er så fint å se du fikk riktig informasjon fra kundebehandleren du snakket med. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Håper vi får ha deg som fornøyd kunde i lang tid! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
MEN Nettbutikk og reklamasjon er helt ubrukelig ... Kjøp aldri tlf hos Talkmor dem tar 0 Ansvar om noe er galt...
Hei Geir, Så leit å høre at du har hatt dårlig erfaring når du har tatt kontakt med nettbutikken vår vedrørende reklamasjon av mobilkjøp. Send meg en henvendelse på [email protected] så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg videre i denne saken. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
I morgen er det egentlig abonnement bytte til Talkmore, men pga binding fikk jeg det utsatt på kort varsel, fleksibelt syntes jeg. Og kundebehandleren var hyggelig og hjelpsom. 👍
Hei Tom, Fleksibilitet og forståelse er noe vi alltid ønsker å ha for kundene våre uansett årsak, så det er godt å høre dette! Jeg er virkelig glad vi får ha deg som kunde hos oss, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode kundebehandlingen i mange år fremover! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg har i dag, for første gang, ringt Talkmore. Jeg fikk raskt kontakt med en svært hyggelig kundebehandler. Mitt spørsmål ble besvart og oppgaven utført der og da. Meget fornøyd!
Hei Odd, Dette var utrolig hyggelig å se. Det kunne nesten ikke blitt bedre! Så fantastisk at du fikk god hjelp til å løse problemene dine, og at du ble godt tatt i mot. Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss! Håper du får en strålende uke, hilsen Julia.
Entydig positiv opplevelse. Fikk grei forklaring på mitt spørsmål/problem. Og utrolig nok: Uten å måtte vente i telfonkø
Hei Steinar, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp av oss! Vi ønsker alltid å hjelpe til så fort vi kan, så det er godt å høre at du slapp å vente så lenge før du fikk hjelp. Jeg er glad vi har gode kunder som deg hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.
Stabile konkurransedyktige priser Samt et profesjonelt kundemottak som alltid gir deg den hjelp du trenger
Hei Harald, Dette er jo bare helt topp! Jeg blir så glad for å se at du har fått god hjelp fra oss. Det er godt å høre at du er fornøyd, og vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Noen ggr har jeg vært på etterskudd pga div problemer. Som nå har jeg noen fakt. Som må betales. Uansett så et det gleden med deres humør og at jeg må prøve å få bet fortest mulig, som er klart. EN STOR 6 PGA DERE PRØVER Å HJELPE MEG SÅ GODT DERE KAN🤩🤩😀
Hei Bjørn, Vi ønsker alltid å vise forståelse og hjelpe så godt vi kan! Det er fantastisk å høre at du har blitt godt tatt i mot når du har snakket med oss. Jeg blir så glad for å se du har fått løst problemene, og at du er fornøyd kunde! Det er godt vi har gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.