Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sinden 2013 er jeg kunde hos dere( da kom jeg til Norge ) hadde jeg aldri klage på noe. Veldig fornøyd og top kundeservice som alltid. Fortsett å ansette sånne ansatte som er snill, tålmodig og høflig og flink så Talkmore kan beholde plassen sin nr 1 for alltid. Talkmore fortjener beste med å ha sånne ansatte. Jeg er veldig stolt at jeg er kunde hus dere. Lykke til😘👍🏻
Hei Saber, Det er jo bare helt fantastisk å høre at du har vært kunde hos oss helt siden 2013, og at du har vært fornøyd i alle disse årene! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god hjelp i mange år til så du forblir like fornøyd. Det er virkelig godt vi har så gode kunder som deg! Tusen takk for en helt utrolig omtale, vi setter kjempe stor pris på det. Ønsker deg en helt fantastisk helg, hilsen Julia.
Fikk svar på alle spørsmål av en tålmodig hyggelig person på kundeservice,topp, Hilsen Ingar H.
Heisann Ingar! Så godt å høre at du fikk svar på dine spørsmål i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en hyggelig omtale og tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Litt ventekø gjør ingenting når du får god hjelp! Enkelt og ryddig! Skulle gjerne ønske at appene ble enda mer brukervennlige og enklere😁 Noen ting fungerer supert, mens noen småting er litt keisere..Men er generelt dritfornøyd med både pris og support!
Hei Tove, Akkurat sånn er det vi ønsker at alle våre kunder skal oppleve det hos oss. Jeg er utrolig glad for å høre at du har fått så god hjelp, og at du er fornøyd med prisene våre og support fra våre gode kundeagenter! Vi jobber alltid for å få til de beste løsningene og tjenestene, så jeg er glad du kommer med denne tilbakemeldingen. Ha en fantastisk fin helg, hilsen Julia.
Sleipinger. Gir vage el ingen opplysninger el info om d ikke gagner Talkmore selv. F.eks å opplyse kunden om lønnsonhet evnt bytte av abonnement iht bruk, nei da de koster, feirer før deretter å sope alt de kan ut av de stakkars, uvitende, forhøyet-betalende kundene sine. No respect 🤨
Hei Monica, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Det er fint om du kan sende meg en henvendelse til [email protected] så jeg kan undersøke dette nærmere. Jeg ønsker veldig gjerne å finne en løsning for dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Fikk virkelig god kunde behandling og svar på alt jeg lurte på.
Hei Marita, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Så utrolig gøy å høre at du fikk god hjelp. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Men visse unntak må jeg til stadighet koriger en enkel beskjed. Nå sist ga jeg beskjed om at mitt abonnement skulle sier opp. Det inneholdet to telefonnummer. Disse to skulle fortsette med hver sitt abonnement. Det klart de ikke. De laget at nytt abonnement hvor vi fotsatt var sammen i ett abonnement. Først ringte jeg om det, men det var vel for vanskelig for vedkommende for forbindelse ble brutt. Jeg ringte opp igjen og da fikk jeg en som skjønt problemstillingen. Konklusjon: Det er generelt dårlig kundebehandling enten avslutter de samtalen for tidelig, eller så bryter de. Det er uhøflig og lite kundevennlig.
Hei Thorbjørn, Dette var virkelig ikke gøy å høre, og det er absolutt ikke sånn det skal være. Dette vil jeg veldig gjerne undersøke nærmere. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så skal vi komme frem til en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Beste telfon talkmore, jammen veldig hyggelige kunnskap og kunde service er noen å stå i kø,er det bare hyggelig, når jeg få komme til køen, hyggelig menesker,som man finner seg hjem, hurra Talkmore,
Hei Elbadry, Dette var helt fantastisk fint å høre! Jeg er virkelig glad du sitter igjen med denne opplevelsen og det er akkurat sånn vi ønsker det skal være. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for kjempe fin omtale, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en helt nydelig uke, hilsen Julia.