Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var sein med å seie opp abonnementet etter mor. Fekk purring/inkassovarsel og ringde så Talkmore for å seie opp avtalen. Eg sa og at eg naturlegvis skulle betale det uteståande. Etter at samtalen var avslutta fekk eg sms med kondolanse og at dei tre siste fakturaane var krediterte.
Heisann Ola! Jeg kondolerer og ønsker deg alt vel 🌹 Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandling du fikk i kontakt med kundeservice, det er slik vi alltid ønsker å ha det og vi skal fortsette den gode jobben i mange år fremover! Ønsker deg en riktig god helg, Hlsen Jakob.
Veldig fornøyd med prid,?service, informasjon og imøtekommenhet😊
Heisann Anne! Dette var utrolig gøy å høre og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Det at du er fornøyd med både pris og service er bare helt gull! :-) Ønsker deg en flott helg, Hilsen Jakob
Fikk god hjelp av kundeservice og bra abonnement.. Anbefales på det sterkeste.
Heisann Sherzad! Det er virkelig godt å høre at du fikk god hjelp av kundeservice og at du er fornøyd med abonnementet. Vi setter stor pris på din anbefalning og skal fortsette den gode jobben for å holde deg fornøyd i lang tid :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott helg, Hilsen Jakob.
God erfaring svarer furdt gi god råd og hjelp og fikser problemer raskt
Heisann Muamer! Dette var en fryd å lese og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker alltid at våre kunder skal sitte igjen med en god opplevelse etter kontakt med kundeservice, og det er virkelig godt at dette er tilfelle hos deg :-) Ønsker deg en god helg, Hilsen Jakob
Fikk raskt svar, svært behjelpelig kundeveileder👍Veldig fornøyd☀️Annbefaler talkmore
Heisann Linda! Det å lese en så hyggelig tilbakemelding var en flott start på helgen og det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Tusen takk for de fine ordene :-) Ønsker deg en flott helg, Hilsen Jakob
Hyggelig betjening løsningsorientert og hjelpsom. Godt å få gode råd når du ikke kan mye om det tekniske .
Heisann Wenche! Så godt å høre at du fikk hjelp med det du lurte på, vi har heldigvis mange tekniske kundebehandlere her på kundesenteret :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en god sommer, Hilsen Jakob.
Ringte kundeservice ifrb med reise til USA, her fikk jeg god informasjon om kostnader på databruk. Fikk veldig gode tips om hva jeg burde gjøre for og holde kostnadene nede. Skal du på tur utenfor EU så ring hvis du er usikker, slik at du ikke får en overraskelse på neste regning.
Heisann Tony! Det er virkelig godt å høre at du fikk gode tips før reisen til USA og informasjon om priser. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder slik at man unngår en overraskelse på fakturaen. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en riktig god tur og god sommer, Hilsen Jakob.