Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde noen spørsmål til kundeservice angående skifte til nytt abonnement hos Talk More.Det var en fantastisk hyggelig dame som besvarte mine spørsmål.Gleder meg til å bli kunde 31 MAI.
Hei Turid, Jeg blir ordentlig glad av å lese denne tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre hvor godt du ble tatt i mot når du kontaktet oss, og akkurat sånn det skal være. Vi gleder oss til å få ha deg som kunde, og jeg skal gjøre mitt beste for at du skal få like god kundebehandling i mange år! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Jeg ble to ganger fristet til å bytte til andre operatører, men hver gang jeg går tilbake til Talkmore. Det var mitt beste valg. Verdien for pengene passer perfekt til mine behov. Kundeservice altid hyggelig. Anbefaler 💯 % Eneste at jeg vil ha samtalefritt på min valgt land. Håper det kommer snart på valg.
Hei Rita, Dette kunne nesten ikke blitt bedre! Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss. Jeg er så glad du syntes du får god verdi for pengene, og at det passer dine behov! Takk for kjempe fin tilbakemelding, og for at du ønsker å anbefale oss. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Rask hjelp, kunde behandleren sjekket fort opp i noe så det ikke ble sagt eller gjort noe feil, etter samtalen ble det ringt opp igjen for og si det ble ikke tvilling SIM-kort men data SIM-kort likevel, Så bare det at kunde behandleren sjekker opp etter samtalen og kunden i hovedsak var fornøyd, men så ordner han det lille ekstra. Det er god kunde service 👌🏽
Hei Steffan, Dette syntes jeg var fantastisk hyggelig å lese! Det er så fint å se du fikk riktig informasjon fra kundebehandleren du snakket med. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Håper vi får ha deg som fornøyd kunde i lang tid! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
MEN Nettbutikk og reklamasjon er helt ubrukelig ... Kjøp aldri tlf hos Talkmor dem tar 0 Ansvar om noe er galt...
Hei Geir, Så leit å høre at du har hatt dårlig erfaring når du har tatt kontakt med nettbutikken vår vedrørende reklamasjon av mobilkjøp. Send meg en henvendelse på [email protected] så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg videre i denne saken. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
I morgen er det egentlig abonnement bytte til Talkmore, men pga binding fikk jeg det utsatt på kort varsel, fleksibelt syntes jeg. Og kundebehandleren var hyggelig og hjelpsom. 👍
Hei Tom, Fleksibilitet og forståelse er noe vi alltid ønsker å ha for kundene våre uansett årsak, så det er godt å høre dette! Jeg er virkelig glad vi får ha deg som kunde hos oss, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode kundebehandlingen i mange år fremover! Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg har i dag, for første gang, ringt Talkmore. Jeg fikk raskt kontakt med en svært hyggelig kundebehandler. Mitt spørsmål ble besvart og oppgaven utført der og da. Meget fornøyd!
Hei Odd, Dette var utrolig hyggelig å se. Det kunne nesten ikke blitt bedre! Så fantastisk at du fikk god hjelp til å løse problemene dine, og at du ble godt tatt i mot. Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss! Håper du får en strålende uke, hilsen Julia.
Entydig positiv opplevelse. Fikk grei forklaring på mitt spørsmål/problem. Og utrolig nok: Uten å måtte vente i telfonkø
Hei Steinar, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp av oss! Vi ønsker alltid å hjelpe til så fort vi kan, så det er godt å høre at du slapp å vente så lenge før du fikk hjelp. Jeg er glad vi har gode kunder som deg hos oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.