Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeagent var hyggelig,behjelpelig og serviceinnstilt. 👍
Heisann Jan! Det er virkelig fint å se at du fikk god hjelp da du var i kontakt med oss. Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Amalie.
Meget hyggelig og serviceminded operatørbetjening.We talk about Talkmore!
Heisann Kjell! Dette var virkelig fint å lese! Det er flott å høre at du opplevde kundebehandleren som både hyggelig og serviceminded. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Snakket med en svært hyggelig dame hos talkmore Hun var veldig behjelpelig med mine spørsmål. Mye bra anbefalinger ..
Heisann Mehdi, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig fint å høre at du fikk god hjelp av en hyggelig kundebehandler. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Alltid hyggelig å snakke med kundebehandlerne i Talkmore. Også på chat har de en vennlig tone.
Heisann Kjell! Dette var virkelig fint å lese. Vi er utrolig stolte over alle våre kundebehandlere, og jobben de gjør, så det er flott å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Jeg snakket med en meget vennlig kundebehandler som ordnet det som jeg spurte om på under 2 minutter
Heisann Alf! Så utrolig fint å lese at problemet ditt løste seg på under to minutter. Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Vi har ca 25 telefonabonnement, og mange opplever at dekningen er mye dårligere enn Telenor. En av våre ansatte var på tur med to andre, som hadde Telenor. De hadde god 4g dekning, mens vår ansatte hadde Edge. Jeg har selv opplevd at tekstmeldinger mellom meg og en venn ikke har kommet frem. Det er flere ansatte som har opplevd at samtaler blir brutt, og at de ikke har hatt dekning, eller at samtaler ikke har nådd frem til de. Dette er alvorlige feil for oss, det går også ut over sikkerheten. Vi har meldt problemene inn til kundeservice, de har kommet med tilbakemelding om at det ikke er i Telenor sitt nett at feilen ligger, etter det hat det bare blitt stille fra de. Vi vurderer nå å ta med oss våre 25 abonnement og flytte til en annen operatør. Når alt virker, har vi glimrende dekning, men det er uforutsigbart når det bare faller ut. Senest i dag fikk jeg telefon fra en ansatt som til stadighet er uten tjeneste på telefonen, og har erfart at det noen ganger hjelper å restarte telefonen. Det skal det ikke være nødvendig å gjøre daglig!
Hei Inger! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut og jeg forstår frustrasjonen over dekningsproblemene dere opplever. Vi benytter oss av akkurat samme dekning som Telenor, så her må vi få tatt en sjekk på abonnementene deres. Hvis du kunne sendt meg en e-post med et av telefonummerene det gjelder eller kundenummeret til bedriften, så skal jeg få gjort alt jeg kan for å hjelpe og forhåpentligvis finne en god løsning. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg kontaktet kundeservice idag da jeg trenger en ny iPhone. Tenkte å benytte meg av tilbudet med kr 1000 i rabatt samt Talkmore Powerbank! Spørsmålet var hvilken modell, kapasitet etc. jeg skal gå for. Kundeagenten tok seg god tid til å forklare og svare på mine spørsmål. Følte fokuset var å finne ut hva som passer til mitt bruk. Fikk praktisk hjelp og veiledning til å se hva som opptar mye plass, og slette noe av det jeg ikke trenger. Ikke press på å kjøpe det nyeste og dyreste, men etter mitt behov. Er også fornøyd med rabatt på mobilabonnement som Obos medlem.
Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette var veldig gøy å lese! Vi er utrolig stolte over alle våre kundebehandlere, og da er det så fantastisk å se at dette gjenspeiler seg hos deg. Det er virkelig flott å høre at du opplevde at kundebehandler tok seg god tid og satt dine behov i fokus, slik skal det alltid være! Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Rebecca