Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandling gikk rett på sak, høflig og informativ!
Heisann Kari! Så godt å se at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Vi prøver alltid å tilby så god kundeservice som mulig, så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter. :-)
Får alltid den hjelpen eg spør og veldig hyggelige kundebehandlere 👍
Hei Jorunn! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Fornøyde kunder er det beste vi vet, så vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en super dag, hilsen Petter :-)
Jeg har bare hatt positive opplevelser med Talkmore.Jeg er også strømkunder hos dem.
Heisann Pia! Det kan jo ikke bli stort bedre enn dette! Så flott å se at du bare har hatt positive opplevelser med oss. Både på mobil og med Strøm. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter. :-)
Raskt møtt og forstått og fikk den hjelpen jeg trengte. Billig og liten ventetid- god dekning og god kundeservice.
Hei Julie! Dette var jo helt supert! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi prøver å gjøre ting så enkelt som mulig for kundene våre, så det er virkelig godt å se at du føler det er lett å forholde deg til oss. Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter :-)
De vi snakker med: 1. Alle er hyggelige og høflige. 2. De skjønner raskt hva vi trenger hjelp med ( som damen jeg snakket med idag… 🌹) 3. telefon systemet virker - 🌷 RVS Eiendomsdrift as sier: Mange takk! 💐
Heisann Terje! Dette er jo bare helt fantastisk å lese på en mandag. En bedre start på uka er umulig å få til. Vi setter virkelig pris på tilbakemeldingen :-) På vegne av hele kundesenteret ønsker jeg dere en flott dag og fortsatt god sommer, hilsen Petter. :-)
Saksbehandleren i Talkmore forsto raskt og var effektiv. Mens jeg ventet i tlf hadde hun kontaktet berørte i saken og løst problemene mine. Jeg sparer penger på overgangen fra annet selskap. ( Med flere abb. ga jeg til slutt opp å få oversikt på web over detaljer og kostnader hos Telenor - krevde mye tid og konsentrasjon. )
Hei Geir! Dette var jo helt topp! Så godt å se at kundebehandleren du var i kontakt med ga deg god og effektiv hjelp. Jeg håper du opplever at våre løsninger gjør det enklere å holde styr over det meste :-) Ønsker deg en god dag, hilsen Petter.
Har hatt familieabonnement i fleire år og er veldig fornøyd med abonnement og pris. Fått god hjelp dei gongane eg har hatt behov for det. I tillegg har dei veldig gunstige mobiltilbud. Anbefaler dei på det varmaste!
Heisann Carina! Dette var virkelig hyggelig å lese! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så skal vi jobbe for å gjøre deg minst like fornøyd i mange år fremover også :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.