Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
941 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
941 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 941 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
420
55
16
31
419
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Trygg og glad

Omtale av  Arvid S

Meget god service og alt var sikkert og trygt ved overgang til Unifon. Kunne ikke startet bedre. Takk!

Svar fra Unifon
06.06.2023 08:20

Hei Arvid, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!

Veldig god service.

Omtale av  Audun B

Unifon er veldig bra. Har aldri hatt problemer av noe slag. God telefondekning. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra Unifon
08.06.2023 13:15

Hei Audun, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS

Rask og god hjelp.

Omtale av  Svein E. M

Raskt svar på telefonen og god hjelp fra dyktig supporter.

Svar fra Unifon
06.06.2023 08:17

Tusen takk for kjempefin kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS

Lyver folk rett i fleisen!

Omtale av  Gjertrud

Ble oppringt i dag av et telefonnummer Presenterte seg som et underselskap av Telenor (med en lang og tullete forklaring om at Telenor var saksøkt for milliarder og derfor ikke kunne ring selv). Tilbød meg å gå ned i pris fra 399 til 249. Den eneste forskjellen var at det ville stå Unifon på toppen av fakturaen i stedet for Telenor. Hele presentasjonen oste løgn og fanteri, så null napp hos meg! Men jeg blir mektig provosert over slikt! 😡

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:25

Hei, Gjertrud Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

God hjelp

Omtale av  Nora

Fikk veldig god hjelp fra kundeservice som hjalp meg fort og greit med å finne frem PIN koden min

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:21

Hei, Nora Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt og rask tilgang

Omtale av  Finn

Vår bedrift har god opplevelse med Unifon som leverandør til oss. De har vært tilgjengelige på telefon, og mail når vi har opplevd utfordringer, og har løst det på eksemplarisk vis. Løsningene med sentralbord fungere også utmerket for oss.

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:19

Hei, Finn Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover Hilsen Emilie Unifon AS

Kjapp og god kundeservice

Omtale av  Tonje

Fikk svar med en gang og hjelp til det jeg trengte! Veldig nøgd!

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:18

Hei, Tonje – og tusen takk for din hyggelige kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder. Derfor at har vi satt oss som mål å bli best i klassen på kundeservice. Et av tiltakene er rask kundeservice – uten kø eller talemaskiner. Hos oss skal du får sva innen 30 sekunder på vår telefon 05015 og på under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS

Kundeservice

Omtale av  Martin

Fantastisk kundeservice og kort svartid. Veldig hyggelig dame som virket veldig profesjonell!

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:17

Hei, Martin Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Useriøst firma bassert på svindel

Omtale av  Stig

Useriøst firma som pusher diverse abonnement og tar ikke et nei for et ei, useriøse selgere som virker som de lever kun av provisjon å ikke noe annet. Ringer mange ganger etter å ha fått ei nei å gir seg ikke, ringer også fra andre nummer for å få kontakt med deg hvis du velger å ignorere samtalen fra de. Styr unna, velg en mer seriøs aktør.

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:24

Hei, Stig Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

LEGGER PÅ fakturagebyr

Omtale av  Liljen

Fremstår som et svindelforetak. STYR UNNA!! To ganger (siden bytte den 10.01.2023 har det skjedd at de ikke sender ut faktura, men så sender betalingspåminnelse og legger på et gebyr på kr 249,-. Etter ekstrem innsats fra min side (mange klager på telefon og mail) fikk jeg tilbakebetalt kr 249,-, like før det samme skjedde igjen. Ingen faktura, kun betalingspåminnelse med dette gebyret. De la også på kr 79,- i fakturagebyr selv om selgeren sverget på at det ikke kom på noe mer enn kr 189,- pluss mva. Jeg har idag varslet på telefonsamtale at jeg vil politianmelde foretaket for svindel hvis de ikke klarer å oppføre seg skikkelig. Jeg har aldri opplevd tidligere at påståtte mailer ikke er kommet frem. Nå har det skjedd to ganger og det bare på 4 fakturaer på under et halvt år.

Svar fra Unifon
02.06.2023 15:58

Hei Liljen, Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr og forsinkelsesgebyr på din faktura fra oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Mer om våre priser kan du lese om på www.unifon.no/generelle-priser/. For informasjon vedrørende fakturagebyr kan du klikke på Øvrige priser. Jeg ser du skrivet at du ikke har mottatt faktura, dette ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp i. Ta gjerne kontakt med meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og vennlig

Omtale av  Ingrid

kundebehandling! Problemet ble forstått med en gang, grei gjennomføring for å få tilsendt nytt simkort

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:02

Hei Ingrid, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss veldig fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

Fin service

Omtale av  Anne

Fin service med kunderådgiver om telefonbytte. Svært hyggelig.

Svar fra Unifon
02.06.2023 16:00

Hei Anne, Tusen takk for din hyggelige kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS

Hands on, utmerket!

Omtale av  Svein A. N

Hands on. Utmerket ! Fikk feil ned sending av SMS. Unifon opprettet øyeblikkelig sak hos Telenor etter at jeg på en kyndig måte først ble veiledet gjennom relevant telefonoppsett på min iPhone.

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:51

Hei Svein, Takk for fantastisk tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS

God samtale!

Omtale av  Sigmund

Lett å komme igjennom til service. God og oppklarende samtale.

Svar fra Unifon
31.05.2023 12:53

Hei Sigmund, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS

Horribelt opplegg

Omtale av  Oda

Dette "selskapet" svindlet en venninne av meg og det krevde masse tid og krefter å komme seg ut av det. STYR FOR ALL DEL UNNA!!!

Svar fra Unifon
26.05.2023 16:07

Hei Oda, Først av alt er vi lei oss for å høre om din venninnes opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lurte på betaling

Omtale av  Kjersti

Veldig imøtekommende og enkel å forstå🙏🫶🏼 Forklarte enkelt, kjente på smilet🫶🏼

Svar fra Unifon
26.05.2023 15:56

Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR