Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv kundebehandling, som førte til umiddelbar god løsning
Hei Roy, Takk for hyggelig omtale :) Veldig gøy for oss å få så god tilbakemelding på kundeservicen vår. Den er vi stolte av! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble sittende og betale halvparten av bruddgebyr da jeg byttet over til de da selger ikke holdt det han lovte. Tlf-samtalen med selger som ble tatt opp, kan de ikke finne igjen. Det bruddgebyret som de dekket, ble avregnet pr mnd inntil summen var "oppbrukt. Så veldig dyrt bytte. Ble lei av kundeservice som ikke fungerte og gikk over til Phonero (veldig fornøyd med de) Da kommer det DOBBELT bruddgebyr fra Unifon, dvs 2x3000,- eks mva pr abonnement!!! De har ingen signert avtale med meg hvor det kommer fram, men de fastholder at det er riktig. Kan fortelle mye mer, men kort fortalt så er dette svindel. På TrustPilot kommer dette tydelig fram. Egen Facebook gruppe med utallige som har blitt lurt og løyet for.
Hei Arild, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men hvis du kontakter meg personlig på [email protected] så kan jeg få tatt en ny titt på saken. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg kan bare støtte opp om andres vurdering av Unifon at de er en vanskelig part å forholde seg til. Jeg har kranglet med dem frem og tilbake i flere omganger, og møter sjeldent noe evne hos dem til å se kundens side av saken. De er byråkratiske det tar lang tid å løse en uoverensstemmelse, og det ender stort sett alltid med at de tar seg rett. Utrolig firkantet selskap som kommer mot deg med sine regler og prosedyrer. Det siste tilfellet var å avslutte abonnementet, der de insisterer på at en oppsigelse ikke teknisk sett er en oppsigelse selv om intensjon ble avklart tydelig gjennom korrespondanse. Jeg vil anbefale alle om å holde seg langt vekk fra dette selskapet
Hei Tor, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Nå kjenner jeg dessverre ikke så godt til saken din, men hvis du kontakter meg personlig på [email protected] så kan jeg få tatt en ny titt på saken. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hold avstand, ble lovet og fikk kontrakt uten bindingstid. Ble fortsatt overfakturert med to måneder da jeg avsluttet abonnementet etter nøyaktig et år.
Hei Kristian, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Både to-årige bedriftsavtaler og avtaler uten bindingstid inneholder en oppsigelsestid. Avtalen er løpende, med en avtalt oppsigelsesperiode etter vi har mottatt skriftlig beskjed. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected] dersom noe fortsatt er uklart, eller om du ønsker en ny gjennomgang av saken. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
skikkelig behjelpelig! Ga gode priser og informerer godt.
Hei Mathias, Så hyggelig tilbakemelding! Tusen takk :) Det er godt å høre at du har hatt en positiv opplevelse med kundesenteret vårt. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig kundebehandler som bistod med viderekobling av firmatelefon.
Hei Eileen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din her :) Er du fornøyd, så er vi fornøyde! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig samtale og behjelpelige med problemet ordnet opp via telefon
Hei Are, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Virker som overføring går smertefritt. God kundebehandling
Hei Mats, Det er jo ikke noe som er bedre enn at det bare funker! :) Tusen takk for veldig fin tilbakemelding, vi er takknemlige for å ha deg som kunde! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk veldig god og kjapp avklaring på en betalings avklaring
Hei Leif, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp når du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hjelpsomme og effektive. Følte jeg ble tatt seriøs.
Hei Linda, Takk for hyggelig omtale :) Veldig gøy for oss å få så god tilbakemelding på kundeservicen vår. Den er vi stolte av! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig godt fornøyd med dekningen, og service. Raskt svar og rask problemløsning.
Hei Jone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen! Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg kan ikke forstå de negative omtalene rundt UNIFON AS, for meg fungerer alt fullstendig smertefritt og «smooth», med fantastiske hjelpsomme personer på kundeservice!!
Hei Tommy, Tusen takk for fin omtale! Det setter vi veldig pris på :) Tilbakemeldingen din betyr mye for oss og motiverer oss til å fortsette å levere best mulig service. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask og effektiv service. Kundekontakt som lyttet og forsto behovet.
Hei Elin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på vår kundeservice :) Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en omtale til oss her. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Super service når man treffer rett person, løste mine problem
Hei Bjørn, Tusen takk for fin omtale! Vi er så glade for at du er fornøyd! Din tilbakemelding betyr mye for oss og motiverer oss til å fortsette å levere best mulig service :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Er bedrift, jeg har bare erfaring med support 100%
Hei Christian, Dette var en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk :) Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Takker for rask og god service i forbindelse med overgang til Unifon.
Hei Kurt, Takk for fin omtale :) Veldig gøy for oss å få så god tilbakemelding på kundeservicen vår. Den er vi stolte av! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS