Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
919 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
919 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 919 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
412
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Seriøse personer.

Omtale av  Jan E. T

Både hyggelige og forståelsesfulle. Ekstra pluss til kundeservice!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:54

Hei Jan, Tusen takk for fine og gode ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna Unifon!!!!

Omtale av  Børge B

Unifon overtok Nortel. Nortel drev med svindel, lovte ting ved salg og senere ved oppfølging, og gjorde noe annet når problemene med abonnementet oppsto. Gav dem 3 sjanser til å ordne opp. Nå krever Unifon meg for 7500,- for brudd på bindingstid. Skal fortsette å advare mot svindelselskap- også de som kjøper dem og driver videre. Styr unna!!!

Svar fra Unifon
12.02.2024 13:46

Hei Børge, Det er veldig kjipt å høre om din opplevelse med oss. Det er jo ikke inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Fornøyd med behandling av klage

Omtale av  Normann H

En selger som sa han representerte Unifon opplevde jeg som overivrig. Han unnlot å informere meg om vesentlig info, noe som gjorde at jeg sa ja til et abonnement på feil grunnlag. Etter å ha sendt inn klage til Unifon (som jeg fulgte opp), fikk jeg først vite at de hadde hatt enkelte selgere som hadde vært litt for "flinke", men dette var ryddet opp i nå, og så fikk jeg en bekreftelse på at mitt abonnement var kansellert. I sum ble jeg godt fornøyd med Unifon og måten jeg ble behandlet på.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:27

Hei Normann, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får, både gode og dårlige. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Dette er også noe vi jobber hardt med å få rettet opp i. Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd egentlig

Omtale av  Lars

Jeg fikk den hjelp jeg behøvde . Så ikke bare negativ omtale alltid.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:18

Hei Lars, Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss😊   Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Aggressiv og villedende telefonselger

Omtale av  Geir

Takket være en aggressiv grevling av en telefonselger valgte jeg å IKKE bli kunde av Unifon. Han hadde meg på glid med å beskrive hvor billig og enkelt det var, men insisterte på at jeg måtte bekrefte pr mail/SMS før vi la på, enda jeg sa at jeg ville lese over betingelsene først. Det prøvde han intenst å få meg fra, for han hadde jo fortalt meg hvor bra det var, så dette var jo ikke noe å nøle med. Jeg gjentok og gjentok at jeg ville lese betingelsene først, han avbrøt gang på gang at det trengte jeg ikke, så etter 14 minutter måtte jeg rett og slett bare legge på for å bli kvitt ham. Og SÅ fikk jeg tid til å lese betingelsene - hvor det var 24 måneders bindingstid på anonnementet. P*** meg i øret assa.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:14

Hei Geir, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med en av våre innleide selgere. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] slik at jeg kan få videreformidlet opplevelsen din. Vi ønsker tilbakemeldinger, både bra og dårlig. Eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Lars E

Veldig fornøyd med de. Fikk 50 GB for 299 ink mva. Ingen binding. Terningkast 6

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:08

Hei Lars, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du er fornøyd med produktet vårt! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

god dekning

Omtale av  Rune

Har brukt unifon i et par måneder nå og regningen stemmer overens med tilbudet. god dekning.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:41

Hei Rune, Veldig godt å høre du er fornøyd med produktet vårt!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd. Ha en flott helg videre! Hilsen Vilde Unifon AS

supert!

Omtale av  Olav

Som regel 100% god service, behjelpelige og villige til å strekke seg langt for å beholde deg som kunde.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:40

Hei Olav, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Feilinformasjon

Omtale av  Susanne

Lyver om informasjon, forteller ikke om hele avtalen underveis i samtalen slik som alle andre operatører gjør.

Svar fra Unifon
07.02.2024 13:05

Hei Susanne, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Dessverre så har det vært enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette er selvfølgelig ikke noe vi syns er greit. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Endring av abonnement.

Omtale av  Bjørg

Kom raskt i kontakt med en kunderadgiver som løste det jeg var ute etter med en gang!

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:21

Hei Bjørg, Tusen takk for fin tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger😊 Håper du har en flott helg!😊 Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Useriøst firma som virker notorisk ute etter å lure penger ut av en.

Omtale av  Anders E

Ble lurt til å tegne et abonnement som ikke var som avtalt i forkant. Ble servert mange løgner og bortforklaringer. Det ble aldri informert om at dette var et bedriftsabonnement, og de plukket opp org.nr mitt uten å spørre meg først. Styr langt unna Unifon, da dette virker som et svært useriøst firma.

Svar fra Unifon
03.02.2024 11:07

Hei Anders, Først og fremst så vil jeg beklage for at du hadde en sånn opplevelse. Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig svar

Omtale av  Steinar

Svarer fort på telefonen. Hadde spørsmål om abonnementet. Det kunne de ikke svare på. Måtte sende mail. Den får jeg ikke svar på

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:22

Hei Steinar, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sim kort

Omtale av  Thomas L

Hei Veldig bra kundeservice. Det ringer 2 ring og jeg får prate fysisk med en kundebehandler som har litt teknisk innsikt og hjelper meg på stående fot med nytt E-sim. Takk

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:17

Hei Thomas, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Utrolig koselig å høre om din gode opplevelse 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ha en fin uke videre! Hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna unifon, de kan utgi seg for å være Telenor eller bruke andre navn også

Omtale av  Kristin L

(anonymisert navn) fra unifon ringte meg og min samboer, han løy om priser, bindingstid, sa de var underleverandør for Telenor og lurte meg også om nedbetaling av en telefon jeg har hos Telia og ett bruddgebyr med dem. Dette er ett selskap som svindler kundene sine og vi som er blitt lurt har dannet en gruppe for å få stoppet unifon. Det er straffbart å svindle og at de har fått holde på så lenge er bare trist. Ta kontakt eller gå inn på gruppen svindlet av unifon på Facebook om du allerede er blitt lurt. Ellers hold deg langt unna. De kan også operere under andre navn har jeg hørt så være obs på det.

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:02

Hei Kristin, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

pågående selger

Omtale av  Bjørn

Ble oppringt fra en pågående selger som sa at jeg hadde krav på masse bransjerabatter på telefonabb. vi hadde i dag. Han lurte på om vi hadde Telenor. Jeg sa til han at det må vel du vite siden du sier at vi har krav på mye rabatter. Han lurte videre på om vi ikke var interessert i 50 % lavere mobilregninger uten at han visste hva vi hadde. Oppfattet han som veldig useriøs og sa at jeg ikke var interessert

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:09

Hei Bjørn, Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit abbonement

Omtale av  Gunn

Greit abbonement, bor en plass med dårlig dekning så kan slite til tider

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:12

Hei Gunn, Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding 😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR