Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode på alle områder fra dekning til kundeservice.
Hei Martine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger utga seg for å være fra Telenor, fikk helt andre vilkår i kontrakten en det som ble lovet. Ble forsøkt truet til å akseptere en mellomting av det som ble lovet og det som stod i kontrakten. Har aldri vært borti et så useriøst selskap. Anbefaler ingen andre å inngå noe kundeforhold med Unifon.
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vi hadde bedriftsavtale med Nortel som ble kjøpt opp av Unifon, der enkelte ansatte hadde mulighet å stifte abonnement privat. Unifon presterte da og sende e-faktura for en annen ansatt i selskapet til meg i ett halvt år uten å fikse problemet. Månedlige telefoner og lovnader om at det aldri skulle skje igjen. Enden på visa var at vedkommende måtte si opp abonnement, ble lovet at det ikke skulle være noe brudd gebyr, da det var vilkårene fra Nortel. De presterte allikevel og sende MEG faktura for brudd gebyr på ett abonnement jeg ikke eier.
Hei Marius, Takk for tilbakemeldingen. Jeg kjenner ikke til saken din, men dersom det fremdeles er uklarheter ønsker jeg gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang sammen. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg er en av mange mennesker som har blitt lurt av Unifon. Jeg fant gruppen på FB - Vi som er svindlet av Unifon ca 30 minutter etter endt samtale. Da ringte jeg umiddelbart og sendte jeg de Mail med en gang om at jeg ville trekke meg fra avtalen. Men fikk beskjed om at det ikke var angrerett. Jeg svarte at jeg ble lovet null bindingstid, men jeg fikk faktura på 3.000. + mva. Nå jeg er på kampen med firma siden desember. Svindel på høyt nivå.
Hei Anna, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har aldri opplevd noe selskap, uansett tjeneste, som er verre enn Unifon. Kunne ikke levere det selgerne solgte inn, fakturerte feil og skulle ha en formue i bruddgebyr til tross for at de innrømmet feil. De stakkars folkene på kundeservice forstår og er enig, men deres ledere gjør alt for å hale ut tiden og vil ha sine falske gebyrer. Gebyrer for å avbryte en avtale de ikke kunne levere… Det er helt uforståelig at de får lov til å operere slik.
Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg skulle gjerne hatt eSIM til Apple Watch. Det har vært snakket lenge om at det «jobbes med en løsning for eSIM for Apple Watch», men (med forbehold om egen uvitenhet) virker det ikke som om dere kommet noen vei de siste to årene.
Hei Simon, Takk for tilbakemeldingen din. Gledelig nyhet! Vi har lansert eSIM til Apple Watch. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 05015 eller [email protected], så kan du få god veiledning på hvordan det kan aktiveres :) Håper på å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
fleksibel bedriftsløsning som gjør det enkelt for oss og administrere de abnsatte og prioritere telefoner osv.
Hei Try, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bevisst tilbakeholdt info og løgn fra selger, mht. bla. bindingstid, ekstra kostnader, priser eks. moms. osv.
Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er det værste jeg har vært borte i. Selger lyver, sier det ikke er noe bindingstid. De roter det til, og klarer ikke å sende SIM-kort riktig, er uten telefon i 4 dager, bytter tilbake til Telenor, og får så en regning på bruddgebyr fra Unifon på over 11 000 kroner for 3 abboenemter. Klager på det, og møter bare motsand. Anbefaler alle å ligge unna dette selskapet. Bruddgebyr på 3000 + mva informerte ikke selger noe om.
Hei Thomas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindelselskap som lurer og bedrar. Lever på at folk gir opp og betaler skjulte gebyrer, eller blir kjøpt ut av andre. Man får uansett 24 mnd binding, og endrer man abonnementstype (også til større abonnement) så legger de til nye 24mnd bindingtid. Det er opprettet gruppe på facebook, alle som er lurt av Unifon
Hei Erik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Opplever at det er lett å kommunisere og få svar av deres kundebehandlere.
Hei Nils, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ingenting å utsette på. Rask support, hyggelige ansatte.
Hei Alexander, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp og god hjelp fra support hos Unifon ifm «jernteppe» og glemt pin på egen jobbmobil.
Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fantastisk kundeservice, vennlige og service innstilt.
Hei Carl, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med abonnement og hjelpsom kundeservice
Hei Solfrid, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god kundeservice, hyggelige kundebehandlere på tlf og rask og god tilbakemelding på e-post
Hei Louise, Takk for hyggelig tilbakemelding! Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS