Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger som mumlet et navn + Telenor. Jeg måtte spørre 3 ganger for å få ut av han at han ringte fra Unifon. Her burde varselbjellene ha ringt men han presenterte meg med et tilbud som var vesentlig billgere enn det jeg har hos nåværende leverandør. Det han ikke fortalte at av mine 2 abonnement var antall GB redusert til et minimum i tilbudet. I tillegg er prisene eks. mva. Og det er også en bindingstid på 24 mnd selv om selger sa dette var uten binding. Da jeg ble oppmerksom på dette ca 10 minutter etter å ha svart OK på SMS fra dem sendte jeg e-post til dem og krevde at de avbryter avtalen. Det har nå gått flere dager og jeg har ikke fått svar fra dem. Har ringt til "kundeservice" hos dem også uten at de har mulighet til å gjøre noe iflg. dem. Dette blir politianmeldt om de ikke rydder opp! Styr unna!
Hei Kim, Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hjelpsom og effektiv kundeservice! Fikk fort hjelp med det jeg lurte på
Hei Stian, Tusen takk for hyggelige ord! Det er utrolig fint å høre du er fornøyd med kundeservicen vår 😊 Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Vilde Unifon AS
Dårlig service. Fekk ikke svar på det jeg spurte om
Hei Ragnar, Det er leit å høre du ikke fikk svar på det du spurte om. Du må gjerne kontakte meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Jeg er en av dem som ble svindlet av Unifon AS. Selger sa at det var uten bindingstid og jeg skal ha gratis samtale til utlandet. Jeg fikk en første faktura fra Unifon i dag som oversiger 400% pris fra min tidligere operator! Når sendte jeg oppsigelse da fikk jeg svaret at det er 24 mnd bindetid og jeg skal betale kr 3000 + MVA bruddgebyr. Jeg vil politianmelde Unifon AS-selskapet i forbindelse med brudd på art. 372 i straffeloven (grovt bedrageri)
Hei Anna, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Her er det dere svare de fleste som har problemer med dere, og det har foregått i over 1 år. (Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss.)
Hei Ole, Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Flink, hyggelig, service innstilt og rask å ta tlf!
Hei Lars, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Vilde Unifon AS
Ekstremt pågående selgere. De har ikke datastopp som standard, selger inn "uten bindingstid", men har 3 måneders oppsigelsestid (med 3000,- i bruddgebyr). Sammenligner mine inkl. mva priser med sine eks. mva-priser. "Always Be Closing"-selgere som aldri gir seg. Det er helt tydelig at dette firmaet spekulerer i at kunden ikke leser hele avtalen og tilbyr masse "nå blir ikke sjefen glad, men siden du virker litt skeptisk skal jeg gi deg xxx fordel,xxx gratis og jeg kutter bindingstiden..." Ubehagelig opplevelse.
Hei Knut, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har sendt meg urimelige pengekrav de to siste månedene jeg har hatt det. 12 gb for 239kr ble til 1210kr.
Hei Olav, Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS
Kundeservice svarte på epost + purring på epost etter over en måned. Det er rask service det! Baserer dere inntjeningen på at folk må betale seg ut av de dårlige avtalene deres?
Hei Åshild, Og takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Først og fremst så er vi lei oss for å høre om opplevelsen din så langt med oss. Vi opplever for tiden stor pågang som dessverre fører til noget lengre behandlingstid. Men jeg ønsker veldig gjerne å hjelpe deg så du kan godt ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at det blir tatt tak i saken din. Hilsen Vilde Unifon AS
Her ved flere eposter sendt de oppsigelse av IP telefon uten at de reagerer. Har byttet leverandør men de sender fortsatt regninger. Siste regning er for januar 2024 men jeg sa opp avtalen i august 2023. Styr unna dette firma. Synd at jeg må gi de 1 stjerne.
Hei Terje, Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss. Slik ønsker vi det selvfølgelig ikke. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Meget fornøyd med han som jeg snakket med serjøs og flink
Hei Mosa, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Opplever daglig at personer ikke kommer ìgjennom, går direkte til mobilsvar
Hei Berten, Dette ønsker vi selvfølgelig ikke for våre kunder. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Unifon leverer en forferdelig opplevelse, fra lureri ved avtaleinngåelse til overraskende faktureringsmetoder og elendig kundeservice. Å måtte dekke bruddgebyret selv og vente i 6 måneder er uakseptabelt. Standardtjenester faktureres som ekstra kostnader, og deres kundeservice mangler koordinering og kompetanse. Til tross for gjentatte henvendelser, retter de ikke opp feilene sine. En frustrerende opplevelse som jeg ikke vil anbefale til noen.
Heri Mohammad, Utrolig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi ønsker jo ikke at det skal være slik. Det stemmer at standard prosedyren vår når det kommer til bruddgebyr fra tidligere operatør er at man må dekke det i sin helhet først, også vil det bli trukket ifra på fremtidige fakturaer. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Rask og god kundeservice og et supert "all you can eat abo"
Hei Bjørn, Tusen takk for gode ord😊 Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS
Vert plaget med div. Nå sist mobildata, lovet å ringe meg opp i går men ingen telefon fra teknisk. Skulle aktivere nytt SIM-kort
Hei Jan, Dette er veldig leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig at det å være kunde hos oss skal være en bra opplevelse, ikke det motsatte. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Veldig hyggelig og imøtekommende kundebehandler jeg møtte på tlf. Fakturaen jeg ønsket kopi av ble sendt meg med den største selvfølgelighet. 😊
Hei Ann, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS