Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
932 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Negativ trend

Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
932 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#14
Dårlig
Unifon er rangert
#14 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 932 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
418
52
16
31
415
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig bra ❤️🙏🏻

Omtale av  Mosa

Meget fornøyd med han som jeg snakket med serjøs og flink

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:48

Hei Mosa, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig dekning

Omtale av  Berten

Opplever daglig at personer ikke kommer ìgjennom, går direkte til mobilsvar

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:36

Hei Berten, Dette ønsker vi selvfølgelig ikke for våre kunder. Gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Verste selskap å ha med å gjøre!!

Omtale av  Mohammad S

Unifon leverer en forferdelig opplevelse, fra lureri ved avtaleinngåelse til overraskende faktureringsmetoder og elendig kundeservice. Å måtte dekke bruddgebyret selv og vente i 6 måneder er uakseptabelt. Standardtjenester faktureres som ekstra kostnader, og deres kundeservice mangler koordinering og kompetanse. Til tross for gjentatte henvendelser, retter de ikke opp feilene sine. En frustrerende opplevelse som jeg ikke vil anbefale til noen.

Svar fra Unifon
24.01.2024 14:02

Heri Mohammad, Utrolig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi ønsker jo ikke at det skal være slik. Det stemmer at standard prosedyren vår når det kommer til bruddgebyr fra tidligere operatør er at man må dekke det i sin helhet først, også vil det bli trukket ifra på fremtidige fakturaer. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Anbefales

Omtale av  Bjørn

Rask og god kundeservice og et supert "all you can eat abo"

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:35

Hei Bjørn, Tusen takk for gode ord😊 Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Holder ikke avtale om å ringe opp

Omtale av  Jan S. G

Vert plaget med div. Nå sist mobildata, lovet å ringe meg opp i går men ingen telefon fra teknisk. Skulle aktivere nytt SIM-kort

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:33

Hei Jan, Dette er veldig leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig at det å være kunde hos oss skal være en bra opplevelse, ikke det motsatte. Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tipp topp

Omtale av  Ann H

Veldig hyggelig og imøtekommende kundebehandler jeg møtte på tlf. Fakturaen jeg ønsket kopi av ble sendt meg med den største selvfølgelighet. 😊

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:55

Hei Ann, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Forbannet

Omtale av  Børre O

Dere skal ringe tilbake..... Samtidig som dere ringer p legger på,så kommer denne kundeundersøkelse på sms...jævla frekke,det er det dere er.

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:30

Hei Børre, Vi ønsker selvfølgelig å få ordnet opp i dette! Du kan gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Godt fornøyd

Omtale av  Kenneth K

Veldig fornøyd med service og produkt! Anbefaler Unifon!

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:54

Hei Kenneth, Tusen takk for fine ord! Det er utrolig hyggelig å høre 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Vilde Unifon AS

Bra service og support

Omtale av  Danh N. P

Rask tilbakemelding og bra kommuikasjon med kundes behov.

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:49

Hei Danh, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS

Løsningsorientert selskap.

Omtale av  Jan Ø

Løsningsorientert og hyggelig. Lett å komme i kontakt med kundebehandler.

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:52

Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bland inn forbrukertilsynet!

Omtale av  Hei123

Jeg har brukt Unifon/Nortel (les omtalene av Nortel også, da de pr dags data har eksakt samme prosedyrer) . Her er noen tips til deg som mot formodning kjøpte abonnement men nå er bundet av avtaletid, bruddgebyr og dårlig abonnement: Gå til forbrukertitilsynets nettside, bruk eller lag dine egen argumenter som: Selger sammenligner blindt priser med og uten MVA. helt eksakt: Unifon koster 375 eks mva, ice 400 incl mva. uten å nevne mva presiserer selger at man kommer til å spare penger. dette er veiledende markedsføring. Selger oppgir ikke bruddgebyret, det står heller ikke under de viktigste punktene av kontrakten. Abonementet er mangelfult du kan bla ikke snakke i tlf og være på 4/5g samtidig. Under selgers oppsummering/opptak av kontrakt, kommer ikke noen av punktene over frem, selger presiserer at ikke ekstrakostnader vil forekomme. selger bekreftet at all vesentlig info er gitt. Jeg ber også selger bekrefte at jeg kommer til å spare på dette. det gjør selger, vel vitende om at han kun utelater MVA på sine priser. Selger bekrefter at all vesentlig info er gitt i oppsummeringen, selger nevner ikke at den skriftlige kontrakten inneholder SVÆRT viktige klausuler som ikke finner sted i den muntlige oppsumeringen, Jeg mener at dette er å utelate informasjon i.e. løgn. Håper alle tar seg bryet med å sende inn, slik at u-seriøse døgnfluer som dette ikke kan holde på!

Svar fra Unifon
30.01.2024 14:03

Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS

Veldig fornøyd.

Omtale av  Mindaugas

Har løsnet et problem ganske raskt og effektivt. Takk

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:46

Hei Mindaugas, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Dette er svindel

Omtale av  Maria G

Dette er svindel. Jeg blir oppringt av en selger som utgir seg for å være fra ICE og forklarer at de ønsker å oppgradere abbonementet mitt til 5G og at prisen på abbonementet blir rimeligere fordi konkurransen er så høy. Mens jeg er på telefonen får jeg beskjed om å svare JA på at jeg godtar den nye avtalen. Da kommer det fram et firma jeg aldri har hørt om: Unifon!!!. Dette er ikke greitt og når jeg tar kontakt med ICE bekreftes at dette ikke har kommet via dem. Har nå rapport Unifon til ICE som vil ta dette videre. Dette er en advarsel til alle dere som blir ringt opp av dette useriøse firmaet

Svar fra Unifon
24.01.2024 13:27

Hei Maria, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Hilsen Vilde Unifon AS

Svindel av mobilselger

Omtale av  Svein

Selger (anonymisert navn) ringte og sa han var fra Telenor Bedrift.Og at jeg skulle få et veldig godt tilbud fra Telenor.Ikke trengte jeg nye Sim-kort, alt skulle bli som før.Måtte bare trykke ok på mel fra han.Noen dager senere kom fem sim-Kort i posten. Og di sperret Telefonen.Så kom regning på 5700 kr så dette er svindel . Skulle ikke hvert lov å drevet på sånn som Unifon gjør. Så dette er svindel på høyt nivå…

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:44

Hei Svein, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Login

Omtale av  Severin M

Spurte om hjelp, fikk hjelp. Det gikk smertefritt for seg.

Svar fra Unifon
22.01.2024 14:17

Hei Severin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig!

Omtale av  Gry

Elendig kundeservice både skriftlig og muntlig da de lover å rette opp feil i feks faktura men de gjennomfører det ikke.

Svar fra Unifon
30.01.2024 13:37

Hei Gry, Først og fremst så vil jeg beklage for opplevelsen din så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Skulle du fortsatt oppleve at det du trengte hjelp til ikke ble tatt hånd om så kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR