Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra dekning, raskt nett og bra priser...har vipps 15 GB, men selv med aktivt bruk har jeg ikke gått tom ennå...
Hei Irene! Så kjekt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på fin tilbakemelding :-) /VippsBetina
Skule vert med Telia-dekning, Like ikke Telenor. Ellers god
Hei Ole og takk for tilbakemelding! Hyggelig å se at du er fornøyd :-) /VippsBetina
På grunn av Vipps har jeg vært uten telefontjeneste i 2 uker, og jeg klarer ennå ikke å se at det nærmer seg. Alt startet veldig lovende, og jeg fikk nytt SIM i god tid før nummer ble flyttet over. På overføringsdagen prøver jeg å sette i SIM, men telefonen registrerer det ikke i det hele tatt. Greit det, defekt SIM kan skje alle. Jeg kontakter Vipps for et nytt et, og de sier de sender ut med ekspresspost (1-2 dager). Dagene går, og 4 dager etterpå starter helga, uten at jeg har fått noe nytt SIM. Jeg kontakter Vipps, og blir fortalt at det må ha skjedd en feil sist, og at hun skulle sende ut nytt med ekspress. Etter helga venter jeg spent, og tirsdagen får jeg e-post fra de med en hentekode. Jeg setter kortet i telefonen og prøver spent. Telefonen ser nå at SIM kortet er i, og jeg blir bedt om PIN kode. Eneste problemet er at når jeg har skrevet inn koden så er det ennå ingen tjeneste. Jeg har vært mye i kontakt med kundeservice, men det er ingen fremgang. Jeg blir bedt om å prøve samme feilsøkingsmetoder hver gang jeg kontakter dem. Sist jeg var i kontakt med de fikk jeg først beskjed om at tekniker var på saken, og 5 minutter etterpå fikk jeg høre at de visste lite selv fordi de ennå venter på svar fra tekniker. Har fått en datapakke på 5GB for å kompensere med dette - det har vel ingenting å si når jeg ikke får brukt den?
Hei Ørjan, Det er utrolig leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss og jeg må nesten bare beklage. Uheldigvis fikk du et defekt SIM-kort midt i perioden hvor vi hadde problemer med aktivering av nye SIM-kort. Vår leverandør rettet opp i denne feilen i går og du skal ha fått tilgang til å bruke mobilabonnementet ditt. Du har helt rett i at det er lite man kan gjøre med 5 GB når du ikke får brukt abonnementet ditt, men heldigvis tilbyr vi evig data - noe som innebærer at disse gigabytene aldri går ut på dato og du kan bruke de når du vil. Gjerne kontakt oss igjen og referer til bytt.no, slik at vi kan kompensere ytterligere for denne uheldige hendelsen. Jeg håper at du ellers er fornøyd med vårt mobilabonnement. Ønsker deg en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)
Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker... God Dekning med 5G inkludert... Rollover som kan samles opp til 1TB... Ingen mnd pris på DataSIM, og den gode rolloverløsningen gjør sånn at jeg ikke trenger mobilt bredbånd de få gangene jeg er avhenglig av Mobilt Bredbånd... Ser det er noen som har hatt problemer med Vipps Mobil her på Bytt.no, men jeg har ikke opplevd noen problemer med tjenesten eller kundeservice... Kan ikke sende melding til Spesialnr, men kan ringe til Spesialnr hvis man fyller opp på Utenladns/Spesialnr kontoen... Alt i alt... Er veldig fornøyd og alt fungerer som det skal!
Hei Lars! Det er veldig, veldig gøy å lese om din erfaring med oss! Vi lever for å skape produkter og kundeopplevelser som kundene våre elsker og det er godt å høre at du også gjør det. Tusen takk for denne herlige tilbakemeldingen. Ha en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)
Påfylte untenlandskonto, skulle fungerer etter 15 min, etter 6 timer virker det fortsatt ikke. Derfor fikk jeg 4GB kompensasjon, gratis!! Pga det har mobilen min blitt stengt for utgående samtaler og databruk, begrunnelse er jeg har ikke betalt for data de jeg fikk gratis. Etter ett døgn med ny abonnement hos VIPPS mobil bare problemer.
Hei Peter, Takk for tilbakemelding. Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd, siden man må fylle på utenlandskontoen, slik at man unngår en overraskende regning i etterkant. Dessverre virker det som at noe ikke fungerte som det skulle da du fylte på utenlandskontoen din, dermed fikk du 4 GB i kompensasjon helt gratis - noe vi ikke tar betalt for i etterkant. Derfor anbefaler jeg at du ringer 22 48 28 00 eller chatter med oss på vipps.no - hvor du henviser til bytt.no - slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ble sperret for utgående trafikk. Vi hjelper gjerne :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Rett inn i Vipps sammen med alt det andre Vipps er kjent for. god oversikt og lett å legge til kapasitet. Du beholder all date selv etter månedsskifte. Dessverre ikke noen hjelp til kjøp av ny telefon.
Hei Knut, Så gøy å lese at du opplever mobilabonnementet ditt hos oss akkurat som det Vipps er kjent for - veldig, veldig enkelt. Data skal også være dine for evig. Vi støtter dessverre ingen tilleggstjenester som å kjøpe ny telefon, men jeg tar med tilbakemeldingen din til vårt supre mobil-team. Ha en fortsatt god dag :-) Hilsen oss i Vipps
Har hatt ICE, Telenor og Telia, aldri opplevd så dårlig nettverk fra Vipps. Når jeg er på besøk hos søs, kan jeg ikke ringe noen da det ikke er dekning i leiligheten. Søs som sitter ved siden av har Telia med full dekning. Samme er det hos meg, vanlig hus, ingen fjell eller noe i nærheten av oss. Eneste positive er ok pris og info i Vipps appen.
Hei, Takk for tilbakemelding :-) Det er godt å høre at du er fornøyd med priser og informasjon i Vipps. Når det gjelder dekningen/nettverket tilbyr vi full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder. Det er leit å høre at det ikke har fungert for deg, men jeg anbefaler å sjekke dekningen i de områdene det ikke fungerer optimalt ved å gå inn på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking sammen. Ha en fortsatt fin dag videre! Hilsen oss i Vipps
Informasjon om vipps og bruken av det Hvordan det innstilles og kjøpes. Hvor butikkene vipss finnes tilgjengelig i Norge land
Hei Solveig, Det er veldig, veldig enkelt å bruke Vipps. Du trenger kun å installere Vipps appen på smarttelefonen via Play Store / App Store, avhengig av hvilken mobil du bruker, deretter opprette en profil helt gratis og til slutt bestille Vipps Mobilabonnement. Du kan gjerne ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for veiledning og hjelp, i tillegg kan du finne nyttig informasjon under "Hjelp" på vipps.no. Ha en fortsatt super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Evig data rollover gjør at en kan spare opp mye data til en skal reise vekk og trenger mer. En kan bytte opp og ned som en vil og beholde data en har spart opp. Full Telenor dekning. Det eneste jeg savner er en mindre pakke enn 5GB.
Hei Kjetil, Det er veldig, veldig gøy å lese at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din, mens innspillet angående GB-pakke tar jeg med videre til vårt supre mobil-team. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Helt elendig dekning, til tross for at Vipps skal benytte seg av Telenor sitt nett. Aldri opplevd å ha så dårlig dekning med noe annet selskap. Bytter til Telia...Takk for meg
Hei Petter! Takk for tilbakemelding. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe oss på 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking. Ha en fortsatt fin dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
bra med data og enkelt og oppgradere for en mnd med reise, betaling fungerer sømløst. Så veldig fornøyd
Hei Tomm! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd - for det gjør oss glad. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Nytt mobil abn med VIPPS i dag. Første medling fra VIPPS: Husk å fylle på utenlandskonto ! Kontaktet VIPPS og får beskjed om at bruk i utlandet medfører at utenlandskonto må ha påfyll. I abn vilkår står det fri bruk av telefon i EU ! Får følgende svar på e-post fra VIPPS : Hei igjen! Å ringe og sende sms til norske nummer er inkludert hvis du er i et land innenfor EU/EØS. Det å motta samtaler fra alle land er helt gratis. Å ringe og å sende sms til loksle nummer er inkludert. Det vil si at om du er i Sverige kan du ringe og sende sms til svenske nummer uten å fylle på utenlandskontoen. Å ringe og å sende sms til andre utenlandske nummer er ikke inkludert. Det vil si at du ikke vil kunne ringe til Tyskland fra Spania uten å ha fylt på utenlandskontoen. Håper dette var mer forståelig. Skal legge ved et innspill på at vi bør endre formuleringen i teksten vår slik at den blir mer tydelig :-) Vennlig hilsen | Kunderådgiver | VIPPS Fortsatt Uklart, utdrag fra vilkår: Abonnementet kan brukes i EU/EØS på like vilkår som i Norge. Databruk i andre land i EU/EØS (utenfor Norge) er imidlertid begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes).
Hei Sigmund! Takk for tilbakemelding. Vi lytter til brukerne våre og deres tilbakemelding er kjempeviktig for oss. Derfor følger jeg opp dette internt hos oss slik at vi kan gjøre det så klart som mulig for kundene våre. Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Vipps :-)
Tegnet abonnement 1. september, og samme dag begynte jeg å få telefoner/meldinger ukjente numre. De sa de hadde tapt anrop fra mitt telefonnummer. Dette skjer nå daglig! Henvender med til support som mener min telefon er utsatt for spoofing - en teknikk som gjør at svindlere kan utgi seg for å kontakte deg fra et norsk nummer eller IP-adresse. Vipps kan dessverre ikke hjelpe meg med dette, men anbefaler meg å bytte telefonnummer. Men da må jeg bytte operatør, for de kan pr. dato ikke oppføre nye telefonnumre!!! Har brukt Telia i alle år og har aldri hatt problemer, så når går jeg tilbake til min gamle trygge operatør.
Hei Maja! Det er leit at du har blitt utsatt for spoofing. Det stemmer at vi ikke har funksjonalitet som støtter nyoppføring av telefonnummer, da vi baserer oss på eksisterende nummer du i dag bruker i Vipps og har dessverre måtte henvise deg et annet sted. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og jeg også tatt denne problemstillingen videre internt, men håper at det har ordnet seg i etterkant. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Byttet fra Vipps til ny leverandør, endringsdatoen var 1/6. Vipps belastet hele juni, så jeg betalte altså to ganger. Ingen der inne det går an å få tak i heller.
Hei Rune, Takk for tilbakemelding. For best mulig hjelp anbefaler jeg å kontakte vårt kundesenter på 22 48 28 00 eller via chat på vipps.no. Hver operatør har sine rutiner for hvordan de fakturerer hvorav vi tar forhåndsbetalt, mens andre operatører kan ta betalt på etterskudd. Etter at man bestiller hos ny operatør sender vi beskjed med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos oss avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos ny operatør. For å ikke måtte betale for begge kundeforhold må overføring settes til et tidspunkt før man går inn i en ny betalingsperiode/måned. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Ikke mulig å betale med vips !🤣 heller ikke noen på kundeservis som kan hjelpe med teknisk suport ! Anbefales overhode ikke.
Hei Remi, Uff da, det er utrolig kjedelig at du har hatt denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Vi ønsker å gi de beste kundeopplevelsene, men sitter dessverre ikke alltid på den tekniske kompetansen. Vi lytter til brukerne våre og din tilbakemelding er kjempeviktig for oss så vi kan bli enda bedre. Ønsker deg en fin dag videre :-) Hilsen oss i Vipps
Det som er bra med Vipps Mobil for min del er at jeg beholder ubrukt data som du betalt for og ikke som andre selskaper tar fra deg. Forbedring kan gjøres når det gjelder betaling av utenlands samtaler der man må fylle opp en konto før man ringer. Kost for utenlands samtaler bør komme på neste månedsregning
Hei Inge, Tusen takk for tilbakemelding! Evig data er også noe vi elsker for alle GB du har betalt for skal være dine, for evig. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps