Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
+ Enkelt med at alt gjøres i Vipps appen -Plutselig blir 4G tilgang stengt, selv om det er over 10GB igjen. -Dårlig dekning Gikk fra Telia til Vipps, men er snart på vei tilbake til Telia, og en proff aktør.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding og så gøy at du liker at alt er i Vipps - det gjør vi også! Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Gjerne kontakt oss på 22 48 28 00 eller chat på vipps.no for hjelp med mobildata, da dette er noe vi kan ordne opp i :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Jeg har nå hatt vipps abonnement i noen måneder nå. Og jeg har bare hatt problemer. Enten om det er dekning eller betaling. Når jeg valgte å inngå avtale med vipps mobil så tenkte jeg ikke over at dem ikke har NOEN mulighet for å endre faktureringsdatoen verken frem eller bakover. Når jeg da ringer kundeservice for å spørre om en utsettelse av betaling i 14 dager så blir jeg umiddelbart avist. Med den forklaringen at dem ikke har den funksjonen ennå selv etter 3/4 måneder
Hei Hamza, Takk for tilbakemelding! Vipps Mobil er en forhåndsbetalt tjeneste og tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger, men vi lytter til brukerne våre og tar med alle tilbakemeldinger i videreutviklingen av vårt mobilabonnement. Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Datapakker forholdsvis dyre - spesielt hvis en vil ha ekstra påfyll ut over de 40 GB som er maks Byttet da jeg hadde mer behov for ubegrenset data i enkelte perioder på hytta. Overføring til nytt abonnement skjer to dager etter betaling av Vipps abonnement. Det står klart i betingelsene at de ikke betaler tilbake overskytende beløp en måtte ha til gode. Betaler mao full månedsavgift for to dagers bruk.
Hei Øyvind, Takk for tilbakemelding! Vi har lyttet og lært, og justert på priser og GB-nivåer så vi skal bli Norges smarteste mobilabonnement. I tillegg til at man nå har mulighet til å kjøpe ekstra datapakke på 10 GB når det skulle være nødvendig. Siden Vipps Mobil er forhåndsbetalt anbefales det å tilpasse overføringstidspunkt i forhold til betalingsperioden. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
To i vår familie opplevde at Vipps mobil ikke klarte å registrere nytt visakort. Legger inn kortet mange ganger, kundesupport klarer ikke å hjelpe. Telefonen blir sperret uten varsel. Ringer fra annen telefon til support, og de innrømmer at de har et problem. Men etter 12 timer blir telefonen sperret igjen. Dette abonnementet er så mye bedre enn amatørene som sitter på support. Og så kan man lure på om det virkelig er DnB som står bak vipps mobil…
Hei Rolf, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne mobilopplevelsen i forbindelse med betaling av abonnementet. Mobilabonnementet blir trukket automatisk fra betalingskortet du har valgt, men noen ganger hender det dessverre at det er noe galt med kortet og det må oppdateres. Dette pleier som regel å ordne seg i kontakt med vårt kundesenter, men jeg ser at det ikke har vært tilfelle denne gang - og det beklager jeg virkelig. Systemet fungerer slik at hvis betalingen ikke går gjennom som planlagt, vil utgående trafikk automatisk settes på vent frem til betaling går igjennom eller vi åpner manuelt i etterkant ved kontakt med kundesenteret vårt. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og tar de med i videreutviklingen av både betaling og abonnementet. Gjerne ring 22 48 28 00 eller chat med oss på vipps.no og henvis til bytt.no dersom du ønsker at jeg skal følge opp saken din videre. Ha en fortsatt fin dag. Hilsen oss i Vipps :-)
Forferdelig kundeservice. Ble snytt for lokketilbud, unnskyldes med teknikaliteter. Flytter deg fra gammel operatør midt i måneden, slik at du ender med å betale dobbelt. Ingen interesse for å hjelpe, og møtes med en «synd for deg» holdning. Styr unna.
Hei Fred, Det er leit å høre at du hadde denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, derfor er det fint om du kan chatte med oss på vipps.no så vi kan se nærmere på det. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, ellers har vi ingen andre begrensninger. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning mens du hos oss vil alltid betale på forhånd :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps
ringte kundeservice, venta på å bli satt over, ble stille så gikk det 3 sekunder, så bare la dem på, ingen på andre siden som sa noe som helst
Hei Jørgen og takk for tilbakemelding! Her virker det som noe dessverre har gått galt når du skulle settes over - så det må jeg bare beklage for. Hvis du kontakter oss igjen vil vi gjøre alt for få deg helt fornøyd, og vi kan nås på 22 48 28 00, eller chat på vipps.no. Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
God kundeservice og enkelt, men savner abonnement til junior. Ellers veldig fornøyd 👍
Hei Christian, Gøy at du er fornøyd med vårt mobilabonnement, og ikke minst at du har fått god kundeservice. Vi jobber hele tiden med å videreutvikle Vipps Mobil så du skal ikke se bort i fra at det en gang kommer, men jeg sender også innspillet videre til våre utviklere - så takk :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps
God dekning, kjapt nett, veldig lett betalingsløsninger. Bytte forskjellige abonoment etter hva man trenger for den mnd. Og ingen bindingstid. Og at GB rollover ikke er begrenset til bare en måned
Hei Knut, Tusen takk for super tilbakemelding for jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det er gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil, men følg med for bedre blir det. Ha en god dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Enkel datarollover. Beholder tidligere ubrukt data. Vil du ha mer eller mindre data neste måned kan du enkelt gjøre det i Vipps-appen👍
Hei Vegard, Så gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil! Vi elsker å forenkle det vi kan og digger at du syns det er enkelt å bruke Vipps. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Det er enkelt å kjøpe ønsket mengde data. Evig rollover er et stort pluss og de gangene jeg har tatt kontakt med kundeservice har jeg fått hyggelig hjelp lynraskt. Bare godord fra meg!
Hei Victoria, Så utrolig gøy å se at du både er fornøyd med vårt mobilabonnement og kundeservice. Vi ønsker å forenkle det vi kan og husk at vi alltid er her dersom du trenger oss igjen :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen oss i Vipps
Jeg ble tvunget til å kjøpe ekstra data grunnet reinstallering av mobil tlf. Gikk tomt for data som er inkludert i mitt mnd. Abonnement. Valgte derfor å kjøpe ekstra data da det gikk så ekstremt treigt at det var umulig å bruke tlf for å lese Mail. Dette skulle være en enkelte tilfelle. Etter noen dager så ser jeg at mitt abonnent har blitt oppgradert fra 4 GB (249,-) til 15 GB (399,-) uten mitt samtykk. Dette forsøkte jeg å korrigere på min side. Noe som skulle være enkelt. Mot slutten av februar går jeg inn for å sjekke at alt er på stell før de skal trekke mnd. sum. Til min stor overraskelse så skal jeg bli trukket for 399,-. Når jeg ringer kundeservice så får jeg beskjed om at de ikke kan endre det da betaling prosessen har begynt i systemet. Etter å ha forklart hva som har skjedd, får jeg beskjed om at jeg ikke har forsøkt å endre abn. det kunne de se i systemet. Da jeg forklarer om at jeg hadde ikke ringt om jeg ikke hadde prøvd og funnet feilen. Då får jeg beskjed om systemet tar ikke feil. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei Kevin, Det er leit å høre at du hadde denne mobilopplevelsen med oss. Endring av GB-nivå gjøres i Vipps og betalingen endres etter det - rett i Vipps. Jeg ser at du nå har endret operatør, men hvis du ønsker en mer konkret tilbakemelding eller sjekk av saken din så gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no - så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd. Vi jobber med å forbedre oss hele tiden og tilbakemeldinger fra kundene våre gjør dette enda lettere. Ha en super dag videre! Hilsen Arlinda i Vipps
Super enkelt og ha mobil abo inn i en app man allerede bruker. Får ikke topp karakter grunnet mangel på Apple Watch abo.
Hei Øystein, Tusen takk for tilbakemelding - og så gøy at du liker Vipps Mobil i appen. Det stemmer at vi ikke har støtte for eSim for bruk i Apple Watch og dette er noe som er opp i trappene, men vi er også avhengig av at Apple godkjenner bruk av mindre teleoperatører. Ønsker deg en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Det går faktisk ikke an å loge inn for å skaffe pine/puk kode. Alt er inni appen, noe som i starten oppleves litt uoversiktlig. Sværet fornøyd med evig rollover, en kan f.eks kjøpe en større pakke en mnd, for å se velge den billigste mnd etter. Velger å gi tre stjerner når dekkingen å alt fungerer optimalt. Trekker ned for litt tungvinte løsninger.
Hei Christoffer, Så gøy å høre at du liker Evig data og endring av GB-nivå når du skulle ønske! Vi ønsker å forenkle for å gi deg oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk på enklest mulig måte - derav i appen. Nå har vi gjort flere endringer etter supre tilbakemeldinger fra dere så ta gjerne en titt. Nå kan du enklere administrere nivå, betaling og hente ut PIN og PUK. Gjerne kontakt oss på Vipps.no eller legge igjen kommentar på Ris og ros hvis du har flere tilbakemeldinger - det setter vi pris på! Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Styr unna! Vi trodde at vi skulle få 20gb i oppstarten når vi byttet til Vipps Mobil, men de har visst en liste med "hvis/om/slik og sånn" så får du ikke. Slike lokketilbud synes jeg er ufattelige! Spesielt når man bestiller og tror man får det. Hadde problemer med å koble til mobildata, da fikk vi beskjed om å ta ut SIM-kortet og gnikke litt på koblingen og prøve på nytt. Funka ikke :) I tillegg hadde de ikke meldt fra riktig til gammel operatør, så de sendte regning for samme periode. Der fikk jeg beskjed om at de krediterte fakturaen, men at Vipps ikke hadde meldt fra riktig. Nei, dette var bare rot og tull fra ende til annen. Minner meg om den ene gangen jeg prøvde ICE og var uten mobildata osv. frem til jeg byttet igjen.
Hei Frode, Det er leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer med ekstra 20 GB til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, og ellers har vi ingen andre begrensninger. Ved oppstart av nye abonnement kan tregheter oppleves hos alle operatører - derfor er det viktig å gi det litt tid samtidig som man har riktig mobildata-innstillinger. Vårt kundesenter jobber iherdig for å løse disse casene, men kan til tider være vanskelig å finne ut av med en gang. Jeg håper at det har ordna seg i etterkant og at du har fått hjelpen du trengte. Gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no så jeg kan følge opp. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning. Hos oss vil du alltid betale på forhånd og aldri få noen overraskelser på regningen. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Alt må betales i forskudd: Månedsabonnementet og forbruk til eventuelle samtaler til f eks Sverige. Det siste var viktig for meg med familie i Sverige. Ble dyr jul med 2kr/minutt. Det er riktig at du kan si opp abonnementet når du vil. Men de forteller deg ikke at du ikke får noe av det innbetalte tilbake. Det gjelder både abonnement og eventuell utenlands pott du har innbetalt. Vurderer å melde dem til Forbrukerombudet. En kunderådgiver fortalte at det hele var basert på «ingen penger ut til kunden»!
Hei, Veldig leit å se at du har opplevd Vipps Mobil på denne måten. Alt vi ønsker er å forenkle og gi deg oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Vi har dessverre ikke muligheten til å refundere tilbake det du har fylt på for utlandsbruk, men du står selvfølgelig fritt til å bruke det opp før du flytter over til en ny operatør. Hilsen Arlinda i Vipps