Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
240
46
13
16
36
Sorter omtaler etter
Viser av 351 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er et utrolig billig og bra selskap, dessverre kan kundeoppfølging være et lite problem hos dem. De er hyggelige å meget behjelpelig med alt, men bruker alt for lang tid på dette!

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:36
Hei Per! Takk for en god og konstruktiv tilbakemelding. Det er helt riktig, vi har hatt perioder med langt mer ventetid for svar på epost enn vi ønsker, men vi kan love at det er forbedringer underveis. I mellomtiden er vi uansett raskest på telefon 06020 😊 Takk igjen, hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste bedrifts abbonement!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste kundeservice jeg har opplevd noensinne! Veldig glad for at dere finnes, dere er veldig kundeorientert. :)

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:34
Hurra, Adam! For en fantastisk tilbakemelding! Tusen, tusen takk! Hilsen gjengen i Dipper
Kjell P. O. K. O. M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"🤗 Grad av Fornøyd kunde."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært en stabil kunde over lang tid. Det skyldes at jeg alltid får en rask og god service og ass. for å ha rett type abonnement til en hver tid. Penger spart er penger tjent - takker 👌

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:29
Takk skal du ha, Kjell! Vi jubler for slike tilbakemeldinger! Og skulle du trenge hjelp, vet du hvor du finner oss - tlf 06020 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svarer raskt på tlf. Veldig hyggelig personer som svarer på spørsmål og hjelper deg med problemet på en rask å hyggelig måte

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:28
Hei Geir! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det jubles her nå! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Meget bra på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet av Dipper som telefonsalg. Ryddig fremstilling av alternativt tilbud på mitt mangfoldige telefon og data behov. Åpenbart billigere pris. Litt rask ordreinngåelse som måtte revideres. All kontakt med Dipper har vært effektiv og instruktivt. Konklusjon; meget bra kundeservice.

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:27
Tusen takk for en super tilbakemelding, Jan! Det er dette vi står opp for om morgenen! 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"erindringer blir ikke gjort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.

Svar fra Dipper
06.11.2020 09:23
Hei Solvår! Takk for tilbakemeldingen din. Dette hørtes ikke bra ut, men bunner antakelig i en misforståelse. Vi har ikke holdt dere stengt med vilje, ihvertfall!😊 Ta kontakt med oss på kundeservice, så finner vi ut hva som kan ha skjedd, og finner en løsning. Du når oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no. Henvis gjerne til denne posten. Kan forresten også tipse om at dere kan administrere alt av åpningstider osv på Bedriftsnett helt selv, uavhengig av oss og våre åpningstider, så kan dere ha full kontroll på egen løsning og justere akkurat som dere ønsker. Det kan være lurt å benytte seg av, spesielt i en tid der dere kanskje gjør hyppigere endringer enn ellers 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice med stor K"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:40
Ah, for en tilbakemelding! Takk, Bjørn! Det er akkurat sånn vi står på hver dag for at dere skal oppleve oss! Hurra! Slike meldinger skaper fredagsstemning på kontoret fem dager i uka 😊 TAKK! Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ivrige på å hjelpe"
2 syns denne omtalen er nyttig

*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:39
Hei Asle! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ja, ting kan skje, men da skal vi ihvertfall gi jernet for å rydde opp. Målet vårt er jo at dere skal kunne fokusere energien deres på egen business, så skal vi sørge for å stille med løsninger som bidrar. Takk igjen for tilbakemeldingen! Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler eSIM for Applewatch ellers bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget irritert over at Dipper forespeilet eSIM for Applewatch for snart 2 år siden og det er enda ikke på plass. Hadde de vært ærlige på at de ikke ante når de kommer med dette så hadde jeg spart en del penger på å kjøpe klokka uten mulighet for eSIM. Dette burde de klare å få på plass snarest, det er et spørsmål om investering. Ellers så fungerer de utmerket og jeg er kjempe fornøyd med dekning og service ellers.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:37
Hei Gaute! Takk for konstruktiv og tydelig tilbakemelding. Vi er superglade for at du stort sett synes vi leverer bra, og så er vi helt enige ang eSIM for Apple Watch. Vi trodde faktisk selv at vi var veldig nært, og skulle klare å ha det på plass samtidig med støtte for annen eSIM. Men så viste det seg altså underveis å være langt mer krevende, fordi vi også må ha Apple med på laget for å få det til. For alle andre enheter enn klokken kan vi ordne alt selv, men akkurat for klokken er vi avhengige av dem... Hadde det vært opp til oss alene, skulle vi absolutt hatt det på plass, vi har ubenyttet eSIM-støtte på klokkene våre selv...🙁 Men vi har ikke gitt opp, og kommer til å snakke høyt om det når det er i orden 😊 Takk for tilbakemeldingen! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hjelpsomme og kreativ"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.

Svar fra Dipper
28.10.2020 14:56
Hei Ena! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Veldig glade for å høre at vi traff med løsningen. Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ikke bindingstid... ingen skjulte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.

Svar fra Dipper
23.10.2020 13:53
Hei Harald, så godt å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Vi er stolte av at vi ikke har bruddgebyr eller noen skjulte gebyrer her hos oss. Ha en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice - svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .

Svar fra Dipper
09.10.2020 11:29
Hei Mario, vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå. Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Justas P
Kundetilfredshet
"Veldig formøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service

Svar fra Dipper
07.10.2020 16:24
Hei Justas, jeg er dessverre litt usikker på hva du mener med feilmelding i appen, men vil gjerne følge dette opp! Har du mulighet til å sende oss en forklaring på kundeservice@dipper.no, så vi kan få sett videre på dette? :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper
Kundetilfredshet
Dekning
"Esim for Apple Watch?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even

Svar fra Dipper
06.10.2020 10:53
Hei Even, vi skulle så gjerne hatt et klart svar, da vi har et stort ønske om eSIM for Apple Watch. Dessverre er det slik at Apple har valgt å utvikle sin egen metode for aktivering av eSIM-tvilling for Apple Watch, på siden av alle andre. Vi jobber med å få en dialog med Apple om tidsestimat, men dessverre har vi ingenting fast enda. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Håper du har en fin dag videre :-)
John H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lurt til å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.

Svar fra Dipper
06.10.2020 10:48
Hei John, vi er helt enig i at bruddgebyr er en kjedelig ting som gjør det vanskelig å bytte operatør når man selv ønsker, i motsetning til når avtaletiden har gått ut. Dette er også grunnen til at vi selv ikke opererer med bruddgebyr for våre kunder. Dipper ønsker å gjøre overgangen fra nåværende operatør enklere ved å opprette en kreditt tilsvarende bruddgebyret dere har i dag. Dette er noe annerledes enn hvordan andre operatører gjør det, men da slipper man et bruddgebyr som du dessverre har opplevd nå. Beklager for at selger ikke har opplyst godt nok om dette. Vi tar tilbakemeldingen videre slik at vi kan forbedre oss. Håper du, til tross for dette, har en fin dag videre :-)
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper leverer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)

Svar fra Dipper
29.09.2020 14:36
Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positivt overrasket!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:36
Hei Inge, så godt å høre at du er fornøyd som ny Dipperkunde. Vi i Dipper setter stor pris på slike tilbakemeldinger :D Håper du har en strålende dag videre. Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service minded"
4 syns denne omtalen er nyttig

Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:36
Hei Stian, takk for en hyggelig tilbakemelding! Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt å opprette abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:35
Hei Gunnar, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi i Dipper ønsker at våre tjenester skal være mest mulig enkle for våre kunder. Ha en strålende dag videre :-) Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

SELGER lover at dere har de beste SIGNALENE. Det er ikke korrekt. Det er områder som jeg var brukbare signaler før, men nå detter jeg ut under samtalen.

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:34
Hei Tom, det er veldig trist å høre din opplevelse med Dipper. Vi har full Telenordekning hos Dipper, med fleste basestasjoner i hele Norge. Send oss gjerne din adresse på kundeservice@dipper.no, så skal vi komme til bunns i hva som har skjedd her. Ha en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice og lettforståelig tjenester"
5 syns denne omtalen er nyttig

Rask kundeservice og veldig fine tjenester, som app og bruker til nettside. Veldig lett å navigere rundt. Anbefaler :)

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:33
Hei Nathalie, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper.
Torgeir E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot å tull"

Dipper noe jeg langt fra vil anbefale, skulle ha ( trodde jeg ) en såkalt portering av tlf'n min den 4 / 9 - 2020 kl 12 25, som etter avtale med de, skulle bli utsatt p.g.a at firmaet vårt ikke fått alle sim kortene ennå, så langt, så bra. Men så velger dere å drite i dette å gjennomføre dette allikevel, med den konsekvens at jeg blir telefonløs på, for min del, det værst tenkelige tidspunkt, med tanke på at jeg er amputert å har bruk for god kontakt med helsevesenet i Trondheim å det at man skal på opersjonsbordet å få orden på hjertet. Alt dette fordi dere ikke gjør som dere selv har sagt. Det ble et veldig bryderi for meg å den situasjonen man er i. Når dere atpå til klarer å gjøre dette for andre gang, den 9 / 9 - 2020 kl. 12 26, da blir man fryktelig lite imponert, så noe skryt får dere aldri fra meg. Dette er rett å slett talentløst....

Svar fra Dipper
25.09.2020 13:31
Hei Torgeir, først og fremst må vi beklage for at du havnet i en veldig vanskelig situasjon. Vi har stor forståelse for at dette er langt fra ideelt og dette er vi lei oss for. Vi har nå lært at vi skal ha én person fra oss som har kontakt med én person hos dere i bedriften for å unngå at slike ting skjer igjen, og misforståelser oppstår. Håper du, til tross for denne uheldige hendelsen, har en god dag videre :-) Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Någe dritt, bare lyging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vil ikkje anbefale Dipper til nogen. De bare lyger. Kommar med tilbud og holder ikkje tilbudet. Rett og slett veldig dårlig service

Svar fra Dipper
10.09.2020 11:22
Hei Thomas, uff, dette høres sannelig ikke ut som en god erfaring. Vi ønsker gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Send oss gjerne en mail til kundeservice@dipper.no, så skal vi få sett på dette. Ha en fin dag videre :-) Hilsen Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare gode erfaringer med Dipper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er tilbake igjen hos Dipper som kunde. Har ingenting å klage på hos Dipper, da de er seriøse og ryddige, uten overraskende tillegg på fakturaen. Ble fristet av "billigere" pris hos en annen operatør og byttet. Men så kom den første fakturaen på 3 måneders forskudd og et administrasjonsgebyr på kr 59,- kr (på en e-post faktura) Da ble jeg provosert og det var lite å spare.

Svar fra Dipper
10.09.2020 11:13
Hei Ruth, takk for en superhyggelig tilbakemelding! :-) Det er veldig godt å høre at du er tilbake som Dipperkunde. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"super kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Løsningsorientert kundebehandler, men det tok litt tid før de svarte på epost, men ikke mer enn 2-3 timer.

Svar fra Dipper
10.09.2020 09:15
Hei Tomas, takk for din tilbakemelding :-) Vi ønsker til enhver tid å ha kortest mulig svartid, og om noe haster er vi også tilgjengelig på 06020. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR