Dipper er et utrolig billig og bra selskap, dessverre kan kundeoppfølging være et lite problem hos dem. De er hyggelige å meget behjelpelig med alt, men bruker alt for lang tid på dette!

Beste kundeservice jeg har opplevd noensinne! Veldig glad for at dere finnes, dere er veldig kundeorientert. :)

Jeg har vært en stabil kunde over lang tid. Det skyldes at jeg alltid får en rask og god service og ass. for å ha rett type abonnement til en hver tid. Penger spart er penger tjent - takker 👌

Svarer raskt på tlf. Veldig hyggelig personer som svarer på spørsmål og hjelper deg med problemet på en rask å hyggelig måte

Kontaktet av Dipper som telefonsalg. Ryddig fremstilling av alternativt tilbud på mitt mangfoldige telefon og data behov. Åpenbart billigere pris. Litt rask ordreinngåelse som måtte revideres. All kontakt med Dipper har vært effektiv og instruktivt. Konklusjon; meget bra kundeservice.

Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.

Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.

*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.

Jeg er meget irritert over at Dipper forespeilet eSIM for Applewatch for snart 2 år siden og det er enda ikke på plass. Hadde de vært ærlige på at de ikke ante når de kommer med dette så hadde jeg spart en del penger på å kjøpe klokka uten mulighet for eSIM. Dette burde de klare å få på plass snarest, det er et spørsmål om investering. Ellers så fungerer de utmerket og jeg er kjempe fornøyd med dekning og service ellers.

Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.

De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.

Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .

Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service

Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even

Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.

Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)

Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!

Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.

God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader

SELGER lover at dere har de beste SIGNALENE. Det er ikke korrekt. Det er områder som jeg var brukbare signaler før, men nå detter jeg ut under samtalen.

Rask kundeservice og veldig fine tjenester, som app og bruker til nettside. Veldig lett å navigere rundt. Anbefaler :)

Dipper noe jeg langt fra vil anbefale, skulle ha ( trodde jeg ) en såkalt portering av tlf'n min den 4 / 9 - 2020 kl 12 25, som etter avtale med de, skulle bli utsatt p.g.a at firmaet vårt ikke fått alle sim kortene ennå, så langt, så bra. Men så velger dere å drite i dette å gjennomføre dette allikevel, med den konsekvens at jeg blir telefonløs på, for min del, det værst tenkelige tidspunkt, med tanke på at jeg er amputert å har bruk for god kontakt med helsevesenet i Trondheim å det at man skal på opersjonsbordet å få orden på hjertet. Alt dette fordi dere ikke gjør som dere selv har sagt. Det ble et veldig bryderi for meg å den situasjonen man er i. Når dere atpå til klarer å gjøre dette for andre gang, den 9 / 9 - 2020 kl. 12 26, da blir man fryktelig lite imponert, så noe skryt får dere aldri fra meg. Dette er rett å slett talentløst....

Vil ikkje anbefale Dipper til nogen. De bare lyger. Kommar med tilbud og holder ikkje tilbudet. Rett og slett veldig dårlig service

Jeg er tilbake igjen hos Dipper som kunde. Har ingenting å klage på hos Dipper, da de er seriøse og ryddige, uten overraskende tillegg på fakturaen. Ble fristet av "billigere" pris hos en annen operatør og byttet. Men så kom den første fakturaen på 3 måneders forskudd og et administrasjonsgebyr på kr 59,- kr (på en e-post faktura) Da ble jeg provosert og det var lite å spare.

Løsningsorientert kundebehandler, men det tok litt tid før de svarte på epost, men ikke mer enn 2-3 timer.
