Meny
Dipper er nå Talkmore Bedrift
Dipper og Talkmore er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Talkmore Bedrift.

Dipper omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 37 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
255
47
13
17
42
Sorter omtaler etter
Viser av 374 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Chris F. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"-Misfornøyd kunde- eSIM fra Dipper."
4 syns denne omtalen er nyttig

Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:44
Hei Chris, Dipper har per i dag støtte for eSIM på alle typer enheter, utenom Apple Watch. Vi, som deg, ønsker oss støtte for Apple Watch, men vi trenger støtte fra Apple for å få dette til. Vi skulle gjerne gitt et klart tidsestimat for når vi får støtte for Apple Watch hos Dipper, men vi er dessverre ikke ført i køen når vi ikke selger klokker eller andre Apple-produkter. En kan ellers bruke Apple Watch uten eSIM også, så lenge man har mobil og klokke i nærheten av hverandre. Håper dette var oppklarende. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:07
Hei Sabrina, Så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! :-) Dette setter vi stor pris på, og det vi streber etter hver dag. Håper du har en fin jul. Mvh oss i Dipper.
Catrine T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer dårlig å sette over"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:05
Hei Catrine, takk for konstruktiv kritikk. Vi er lei oss for at dere har hatt en dårlig opplevelse med APPen. Det har dessverre vært en utfordring med Huaweitelefoner tidligere. Dette skal heldigvis være rettet opp i nå. Om du enda opplever problemer må du gjerne ringe oss på 06020, så skal vi få løst opp i dette. Håper du har en fin jul! :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ved telefonbytte er telefonselgers ord ikke til å stole på og kan føre til store utlegg for kundenn."
1 syns denne omtalen er nyttig

Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:02
Hei Einar, takk for en konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og man skal hvert fall ikke tape penger på å bytte over til Dipper. Vi er litt usikre på hva som har skjedd spesifikt i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Alexander N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra dekning og hyggelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid fornøyd med dekning og service fra dipper, synd at dem ikke kan tilby privat abonnent. Kan trygt anbefales :)

Svar fra Dipper
17.12.2020 12:11
Hei Alexander, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi tilbyr dessverre som du sier kun bedriftsabonnement. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekspeditt og super kundeservice"

Fantastisk kundeservice. Fikk utrolig god hjelp da portering av mobilnummer skapte trøbbel Tusen takk

Svar fra Dipper
02.12.2020 14:12
Hei Hanne, Så godt å høre at det ble funnet en god løsning! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrande kundebehandling"

Eg opplever Dipper som imøtekomande, respektfulle og personlege, utan bruk av triks.Stilen er enkel, estetisk og tillitsfull med god oversikt for kunden. Dipper har desidert beste logo. All honnør til konoeptutviklar! Prismessig har Dipper framleis litt å gå på. Mini kan med fordel hevast til 500 MB eller til 1GB.

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:42
Hei Knut, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av at hos Dipper er den ingen skjult skrift eller skjulte gebyrer, noe vi selvfølgelig skal fortsette med. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Thomas D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ventetid på kundeservice og hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:40
Hei Thomas, takk for en hyggelig tilbakemelding! Dette var koselig å høre for oss på kontoret. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid hyggelige på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker bedriftsløsningen deres for vårt sentralbord på jobb. Har ringt de flere ganger for å legge til ansatte etc, får alltid raskt svar og hyggelige mennesker som jobber der. Ordner alt med engang.

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:29
Hei Rikke, så godt å høre at vår løsning fungerer fint for din bedrift! :-) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
Ruzhdi A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kontakt ang abb"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sikkelig bra service beste noen sine. når jeg skule sende vurdering fra 1-10 jeg måte skrive 20 og det var vel fortjent.

Svar fra Dipper
02.12.2020 11:10
Hei Ruzhdi, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi streber alltid etter å gi en god kundeopplevelse her i Dipper. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Roald M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svindel ved direkte trekk i mobilabonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette var jo svindel, dere må finne ut hva dere må gjøre for å unngå at noen bare sender en regning for noe oppspinn for å lure folk. Systemet deres er ikke risikovurdert og kvalitetssikret. Med hilsen Roald M. H.

Svar fra Dipper
02.12.2020 10:08
Hei Roald! Vi forstår at dette med kjøp av varer og tjenester over mobilregningen kan være uvant, derfor har vi mulighet for å sperre for slikt om man ønsker det. Vi vil selvfølgelig ikke at noen skal sitte med en følelse av å bli svindlet, og en slik sperre vil stoppe transaksjonene, men det vil ikke stoppe leverandøren av tjenester som er vanskelige å forstå. Derfor bør man også stoppe kjøpene fra leverandøren, slik at de justerer produktene sine. Vi ber om unnskyldning for at du har hatt en dårlig opplevelse med dette hos oss, og hjelper deg gjerne så langt vi kan for å få ryddet opp. Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandler !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelte plasser litt dårlig signaler , kan muligens skyldes gml telefon ? Litt lang vente tid på service tlf. , men Rikke på mottaket var virkelig på , kvikk og behagelig .

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:37
Hei Ove! Opplevelser med dårlige signaler hørtes rart ut - vi er på Telenor-nettet, og det finnes ikke bedre i Norge, ihvertfall. Men klart - det er mulig å finne punkter hvor dekningen glipper hos oss også. Ring oss gjerne for å sjekke det ut. Ellers tusen takk for tilbakemeldingen - vi jobber med å ordne svartiden, og Rikke skal utvilsomt få noen tomler opp på to meters avstand her 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er et utrolig billig og bra selskap, dessverre kan kundeoppfølging være et lite problem hos dem. De er hyggelige å meget behjelpelig med alt, men bruker alt for lang tid på dette!

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:36
Hei Per! Takk for en god og konstruktiv tilbakemelding. Det er helt riktig, vi har hatt perioder med langt mer ventetid for svar på epost enn vi ønsker, men vi kan love at det er forbedringer underveis. I mellomtiden er vi uansett raskest på telefon 06020 😊 Takk igjen, hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste bedrifts abbonement!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Beste kundeservice jeg har opplevd noensinne! Veldig glad for at dere finnes, dere er veldig kundeorientert. :)

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:34
Hurra, Adam! For en fantastisk tilbakemelding! Tusen, tusen takk! Hilsen gjengen i Dipper
Kjell P. O. K. O. M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"🤗 Grad av Fornøyd kunde."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært en stabil kunde over lang tid. Det skyldes at jeg alltid får en rask og god service og ass. for å ha rett type abonnement til en hver tid. Penger spart er penger tjent - takker 👌

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:29
Takk skal du ha, Kjell! Vi jubler for slike tilbakemeldinger! Og skulle du trenge hjelp, vet du hvor du finner oss - tlf 06020 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svarer raskt på tlf. Veldig hyggelig personer som svarer på spørsmål og hjelper deg med problemet på en rask å hyggelig måte

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:28
Hei Geir! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det jubles her nå! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Meget bra på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet av Dipper som telefonsalg. Ryddig fremstilling av alternativt tilbud på mitt mangfoldige telefon og data behov. Åpenbart billigere pris. Litt rask ordreinngåelse som måtte revideres. All kontakt med Dipper har vært effektiv og instruktivt. Konklusjon; meget bra kundeservice.

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:27
Tusen takk for en super tilbakemelding, Jan! Det er dette vi står opp for om morgenen! 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"erindringer blir ikke gjort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.

Svar fra Dipper
06.11.2020 09:23
Hei Solvår! Takk for tilbakemeldingen din. Dette hørtes ikke bra ut, men bunner antakelig i en misforståelse. Vi har ikke holdt dere stengt med vilje, ihvertfall!😊 Ta kontakt med oss på kundeservice, så finner vi ut hva som kan ha skjedd, og finner en løsning. Du når oss på 06020 eller [email protected] Henvis gjerne til denne posten. Kan forresten også tipse om at dere kan administrere alt av åpningstider osv på Bedriftsnett helt selv, uavhengig av oss og våre åpningstider, så kan dere ha full kontroll på egen løsning og justere akkurat som dere ønsker. Det kan være lurt å benytte seg av, spesielt i en tid der dere kanskje gjør hyppigere endringer enn ellers 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice med stor K"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:40
Ah, for en tilbakemelding! Takk, Bjørn! Det er akkurat sånn vi står på hver dag for at dere skal oppleve oss! Hurra! Slike meldinger skaper fredagsstemning på kontoret fem dager i uka 😊 TAKK! Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ivrige på å hjelpe"
2 syns denne omtalen er nyttig

*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:39
Hei Asle! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ja, ting kan skje, men da skal vi ihvertfall gi jernet for å rydde opp. Målet vårt er jo at dere skal kunne fokusere energien deres på egen business, så skal vi sørge for å stille med løsninger som bidrar. Takk igjen for tilbakemeldingen! Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mangler eSIM for Applewatch ellers bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget irritert over at Dipper forespeilet eSIM for Applewatch for snart 2 år siden og det er enda ikke på plass. Hadde de vært ærlige på at de ikke ante når de kommer med dette så hadde jeg spart en del penger på å kjøpe klokka uten mulighet for eSIM. Dette burde de klare å få på plass snarest, det er et spørsmål om investering. Ellers så fungerer de utmerket og jeg er kjempe fornøyd med dekning og service ellers.

Svar fra Dipper
05.11.2020 15:37
Hei Gaute! Takk for konstruktiv og tydelig tilbakemelding. Vi er superglade for at du stort sett synes vi leverer bra, og så er vi helt enige ang eSIM for Apple Watch. Vi trodde faktisk selv at vi var veldig nært, og skulle klare å ha det på plass samtidig med støtte for annen eSIM. Men så viste det seg altså underveis å være langt mer krevende, fordi vi også må ha Apple med på laget for å få det til. For alle andre enheter enn klokken kan vi ordne alt selv, men akkurat for klokken er vi avhengige av dem... Hadde det vært opp til oss alene, skulle vi absolutt hatt det på plass, vi har ubenyttet eSIM-støtte på klokkene våre selv...🙁 Men vi har ikke gitt opp, og kommer til å snakke høyt om det når det er i orden 😊 Takk for tilbakemeldingen! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hjelpsomme og kreativ"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.

Svar fra Dipper
28.10.2020 14:56
Hei Ena! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Veldig glade for å høre at vi traff med løsningen. Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ikke bindingstid... ingen skjulte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.

Svar fra Dipper
23.10.2020 13:53
Hei Harald, så godt å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Vi er stolte av at vi ikke har bruddgebyr eller noen skjulte gebyrer her hos oss. Ha en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice - svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .

Svar fra Dipper
09.10.2020 11:29
Hei Mario, vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå. Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Justas P
Kundetilfredshet
"Veldig formøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service

Svar fra Dipper
07.10.2020 16:24
Hei Justas, jeg er dessverre litt usikker på hva du mener med feilmelding i appen, men vil gjerne følge dette opp! Har du mulighet til å sende oss en forklaring på [email protected], så vi kan få sett videre på dette? :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR