Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan stole på seriøsiteten i Dipper. Erfaring fra sen betaling. Skulle ønske en online betalingstjeneste også for vanlige kunder.
Hei Tore Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne høre mer om dine ønsker om en online betalingstjeneste - kan du ta kontakt med [email protected] og fortelle oss mer om det? På forhånd tusen takk, dere kunder gjør oss bedre hele tiden. Vi ønsker deg en nydelig desemberdag! Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Ønsket mobilt bredbånd og hadde forskjellige krav som ble oppfylt.
Hei Petter Vi takker for hyggelig omtale. Godt å høre at kravene dine ble oppfylt. Vi ønsker deg en super dag! Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020
Fikk. svar umiddelbart med beskjed om at de sender nytt sim-kort med en gang, med vennlig hilsen fra kundebehandler.
Hei Per Vi prøver å svare så raskt vi kan, hyggelig at du setter pris på det. Vi ønsker deg en super dag, Per! Stå på med bedriften din. Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper :-) [email protected] og 06020
Veldig fornøyd. Oversiktlig app og god kundebehandler.
Hei Tom Tusen takk for hyggelig omtale. Det liker vi! Topp at du er fornøyd, og om det er noe du lurer på, så finner du oss på [email protected] og tlf 06020. Takk for at du og bedriften din er kunde hos Dipper. Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og tlf 06020
Endelig et selskap som ikke bare har fri Roaming i EU, men også i Tyrkia.
Hei Øivind Ja, hos Dipper er det fri roaming i hele Europa, ikke bare i EU. Hyggelig at du setter pris på det. Vi ønsker deg en superduper november-dag, Øivind. Stå på med bedriften din, både når du er i Tyrkia og andre steder. Mange hilsener fra gjengen i Dipper Tlf 06020 og e-post [email protected]
Det eneste selskapet som forhåndsfakturer overforbruk på dataroaming. Betenkelig!
Hei Kåre! Dette hørtes rart ut, her må vi ha misforstått hverandre! Vi forhåndsfakturerer overhode ikke forbruk på noen som helst måte, verken bruk her hjemme eller roaming. Når vi sender ut fakturaer i begynnelsen av hver måned, fakturerer vi forskuddsvis månedsavgiften for den måneden som akkurat har begynt, og etterskuddsvis for eventuell bruk utover hva som var inkludert i forrige måned. Om vi har kommunisert på en måte som har gitt deg inntrykk av noe annet, har vi åpenbart mislyktes i kommunikasjonen vår. Unnskyld for det! Har du flere spørsmål til fakturaer fra oss, håper vi du slår på tråden til oss på 06020, så kan vi oppklare 😊 Hilsen fra oss i Dipper
Etter mange år som trofast kunde til ledende teleselskap så jeg meg nå til å prøve et bytte pga prisnivå. Skeptisk til alt som har med bytte av leverandører så jeg meg nødt til å prøve dette og prøvde Dipper. Til min forundring ser dette ut til å ha lykkes over min forundring. Så nå sitter jeg med ca 40% mnd utgift, endel mere data og endel billigere bruk av ringetid ved utlandsturer (asia). Virker også som om Dipper har en "kunden i fokus holdning" samt at de har Telenordekning.
Hei Trond Så godt at du ble positivt forundret :). Hyggelig å høre at våre lave priser synes på fakturaen din, det er sånn det skal være. Tusen takk for hyggelig omtale, vi gjør alt vi kan for å holde prisene lave og servicenivået høyt. Ha en fantastisk november-mandag, Trond. Vi vinker til deg fra Rosenkrantzgate i Oslo. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020