Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Solvår og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.

*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.

Jeg er meget irritert over at Dipper forespeilet eSIM for Applewatch for snart 2 år siden og det er enda ikke på plass. Hadde de vært ærlige på at de ikke ante når de kommer med dette så hadde jeg spart en del penger på å kjøpe klokka uten mulighet for eSIM. Dette burde de klare å få på plass snarest, det er et spørsmål om investering. Ellers så fungerer de utmerket og jeg er kjempe fornøyd med dekning og service ellers.

Fant en god løsning. Veldig fornøyd. Husk å informere bedrifts kunder at de kan få ekstra tom sim kort.
