Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig kraft ønsker ikke å betale alt for mye for strøm. Dette selskapet er bra.
De vet de kan utnytte makt posisjon - jeg bare bytter leverandør - ikke noe håp at de skal holde avtalen
Sjekket pris og omtale da jeg ønsket å bytte leverandør både til hytta og til boligen. Så langt har jeg bare positive opplevelser og med rask besvarelse.
Som ny kunde så føler jeg meg ivaretatt. Har vært i kontakt med kundeservice en gang, og de løste mitt spørsmål umiddelbart. Veldig bra. Hyggelige mennesker på kundeservice.
Det var enkelt å bytte til Agva Kraft. Jeg hadde binding i mitt gamle selskap og kundeservice fikset så jeg slapp å betales noe ekstra
Ovennevnte er av avgjørende betydning. Ikke minst at pris er forutsigbart og at det vedvarer, ikke bare i en kort periode. Ved prisendring MÅ det varsles skikkelig, ikke bare la kunden ha ansvaret ifht. at en kampanjeperiode er slutt. Innslag av nye kunder er en ting, men lojale kunder trenger også oppmerksomhet. M.a.o :Tett oppfølging av kundene er en forutsetning for lojale og langvarige kundeforhold. Husk at 1 misfornøyd kunde snakker til 10 andre, mens en fornøyd kunde er "rolig" og forblir en langvarig kunde
God og kjapp kundebehandling. Billigst på strøm i forhold til andre konkurrenter.
Fine strømpriser og faglig service jeg andfaller sterkt de selskapet
Jeg tegnet en kort og relativt gunstig fastprisvtale med Agva i februar, og den skulle tre i kraft innen 2-5 dager, fikk jeg opplyst på telefon. Etter det har jeg ikke hørt noe fra dem og min dyre avtale med Ishavskraft løp derfor videre uten at jeg fikk vite det før neste regning fra kom. Jeg hadde lest om andre med noenlunde samme erfaring med avtaler med Agva, men tvilte vel på at det gikk an å være så useriøse. Jeg skjønner ikke hva de vil oppnå med en slik kundebehandling.
Jeg ringte kundeservice til AGVA for å forsikre meg om at avtalen var i orden, det er nemlig stor forskjell på Spotkraft avtalen der de "sponser" deler av strømmen, og avtalen man blir dyttet over på dersom man ikke oppretter AutoGiro innen 30 dager. "Straffe avtalen" er nok en av de verste man kan få uavhengig av selskap. De sa de ikke "kunne se" om avtalen var opprettet, men at jeg kunne slappe av, jeg skulle uansett få 14 dagers varsel "dersom avtalen endrer seg". Det fikk jeg ikke, avtalen "endret seg" plutselig uten varsel i stedet den. Jeg fant feilen da; jeg hadde opprettet kun E-Faktura i nettbank, ikke med AutoGiro i tillegg. Forsåvidt greit nok, min feil det (og litt bankens, som gjorde det så vanskelig). Men det Agva så har gjort, er å endre prisen for første måneds forbruk med TILBAKEVIRKENDE KRAFT!! Jeg har altså ikke fått en eneste DAG med prisen de averterte! Dette har de sikkert dekning for med "liten skrift" en eller annen plass i avtalen, siden jeg aldri fikk opprettet avtalegiro, men jeg gidder ikke sjekke. Nå er det bare å komme seg ut av dette "kundeforholdet" med denne forferdelige mafi... strømleverandøren så fort som mulig, og advare så mange andre som mulig om hva slags "operasjon" denne strømleverandøren driver. Om du er litt flinkere med banktjenester enn meg, så for all del hiv deg inn på avtalen som krever Avtalegiro, og la Agva betale deler av regningen for deg. Men vær forberedt på å måtte sjekke at du fremdeles har avtalen på daglig basis...
Fikk det jeg ble lovet og markedes beste strømavtale i 6 mnd. Spotpris med minus påslag.
Jeg bestilte strøm hos Agva. I god tro trodde jeg alt var i orden, men faktum var at de ikke gjorde jobben sin, og jeg var uten strømavtale i 2-3 mnd. Dette var jeg selv ikke klar over, inntil jeg fikk faktura fra nettleverandør hvor jeg måtte betale for en strømpris godt over markedspris. Jeg sendte klage til Agva og ba om refusjon for merkonstnaden ettersom det var de som hadde gjort feilen. Ingen ting skjedde. De gadd ikke en gang å svare på klagen. Jeg valgte til slutt å bytte selskap, ettersom Agva er etter min mening et useriøst selskap.
Legger til påslag som ikke tidligere har vært i avtale på sluttfaktura. Har en avtale uten påslag, men på sluttfaktura la de den til. Styr UNNA. De nekter for at det er galt, tiltross for at det er dokumentert gjennom tidligere fakturaer. Kun siste måned inneholder påslag. Jeg har ikke mottatt noe ny avtale eller varsel om at vilkårene skulle endres.
Ikke bare tror du at du sitter på SPOT, (de kaller de innkjøp spot o.l), men de gjemmer også fakturaspesifikasjon i faktura, noe som gjør at du ikke ser hva du faktisk betaler på. De har heller ingen oversikt over sine abonnement på nettsiden, som gjør at de maskerer hva du sitter på kontra hva du (tror) du har bestilt. Agva har i tillegg søsterselskap som driver med telefonsalg. Jeg tipper de setter sammen 2+2 og deretter bruker informasjonen din for det det er verdt. Nei, støtt heller noen seriøse i denne bransjen, selv om kampanjeprisen er forlokkende!
Helt greit selskap. Har ingen ting negativt å utsette på de. Leverer til avtalt pris.
Kommer opp som billigst.. men er egentlig ikke det. Ufattelig dyr. Må ringe for HVER regning pga. feil på faktura. Dårlig nettside som ser datert ut, og lite brukervennlig. Når man ringer måter man hyggelige personer, men de er ikke enige om hva som skal gjøres eller hvordan løses.