Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra service. Dere er flinke å svare på mange forskjellige sporsmål. Det hjelper oss alle sammen.
Lokkepris en kort periode for så å endre avtale uten nærmere info. Min avtale ble endret to ganger inntil jeg endte med forskuddsbetaling på 3 måneders stipulert forbruk til en relativt høy kost. De svarte ikke på noen henvendelser fra meg på Mail. Så snart jeg byttet leverandør kontaktet de meg pr Mail med typisk standardfrase for å lokke meg tilbake. Jeg refererte til tidligere Mail og ba om svar. Hørte ikke mer fra de. Videre prøver jeg å få igjen penger fra de for strøm de krevde inn forskuddsbetaling på. Snart 3 mnd uten at de har betalt meg tilbake. De svarer heller ikke på Mail.
Hei, Jeg hørte akkurat med en kollega som kjente saken. Alt skal ha blitt løst for en uke siden, ta gjerne kontakt på nytt om noe fortsatt er uklart. Og beklager bryderiet.
Hyggelig kundeservice, raskt svar, gode priser, bærekraftig!
Hei Amanda, Så hyggelig å høre!
Jeg gikk inn på en billig strømavtale i vår etter å ha oppdaget at Fjordkraft hadde satt opp prisen betraktelig uten å meddele et pip. Agva fikk god omtale og en kampanjepris ble mitt valg. De presiserte også at det ville bli gitt beskjed ved prisendring, noe som selvsagt ikke har skjedd. Prisen ble endret 1. mai, og det fremkommer selvsagt ikke noe sted unntatt på faktura som kom forleden. Selvsagt burde jeg sjekket avtalen min nesten daglig for å unngå dette.
Nå har jeg vært kunde i noen uker, og ser greit ut. Det er litt tidlig å snakke om erfaringer, og om det er forbedringer.
Velkommen som ny kunde, Jørn! Og skulle det være noe, eller forslag til forbedringer, så ikke nøl med å kontakte oss :) Kundeservice Agva Kraft
Enkel faktura oversikt. Avtaler er som du signerer med dem. Hyggelig kundeservice per telefon og service vennlig personale. Min side er enkel og oversiktlig. Hatt Agva snart i 2 år nå, og kommer til å fortsette med det.
Hei Leopold, Det er alltid stas å få så hyggelige ord fra en trofast kunde, ta kontakt om det skulle være noe! Agva Kundeservice
Frekk, vasete, svindel. Bare tull med faktura, autogiro, mail. Skikkelig frekk kundeservice, står ikke for det de sier på telefonen og skifter avtale hele veien så det blir mange telefoner om man skal bruke dette strømselskapet.
Brukt dere hjemme lenge nå, meget fornøyd, derfor valgte jeg også å ha dere på hytta vår
Hei Rune, Veldig hyggelig å høre, og fint at du får ført på hytta også! Hilsen Kundeservice
Så langt veldig god erfaring. Er ny kunde som følge av at jeg og min samboer nettoppp har flyttet. Likte spesielt godt at jeg fikk oppfølgingsmail med info om E-faktura og KID-referanse. Da sparer både selskapet penger på å utstede papir-faktura, og vi slipper unødvendige gebyrer for dette. Ble også oppringt av gammel strømleverandør som mente at Agva Kraft vil være en dyr leverandør etter at avtalen om 6 måneder med fast lavpris er gått ut. Jeg vil derfor følge opp utviklingen i pris på levert strøm, og dersom dette stemmer så vil jeg finne en annen leverandør. (Har derfor klikket på "ja, jeg vurderer å bytte")
Hei Leif-Inge, Supert å høre at du er fornøyd med informasjon og miljø. Bare fint at du følger med på prisutviklingen, vi skal ha fornuftige priser både på kort og lang sikt.
Jeg byttet og så kom Norges energi med skremselspropaganda og de byttet tilbake uten mitt samtykke. Så gikk jeg tilbake. Ble litt rot. Så får jeg se hva faktura bringer.
Agva har strålende priser men her må man gjøre alt etter boka. E-faktura og Avtalegiro er et must, og for all del - ikke behold dem lenger en kampanjeperioden på 1, 2 eller 6 mnd. Da blir det dyrt med påslag på opptil 8,9 øre kw. Dette kan du få billigere uten å sjekke så alt for mye. Agva kan nok bedre så jeg satser på å bytte når kampanjeperioden er over og da skal de selvsagt få muligheten til å gi meg et bedre tilbud. Utsatt oppstart hos en annen leverandør er å anbefale for jeg kan aldri tenke meg at Agva sender ut en melding om at de endrer avtalen når kampanjeperioden er ferdig.
Gikk på limpinnen med et glitrende introduksjonstilbud. Deretter ble avtalen vår endret flere ganger, og prisen gikk sakte men sikkert i været. Det var tungvint å navigere mellom ulike avtaler med lignende navn men forskjellig innhold. Etter ett års tid fikk jeg heller ikke til å logge inn på "Min side" på nettsiden. Verken e-posten min eller mobilnummeret mitt fantes i systemet lenger. Eneste mulighet til å sjekke avtalen jeg hadde var via faktura i nettbanken. Det var dråpen, og er nå godt fornøyd med ny og seriøs strømleverandør. Virker avtalen for god til å være sann, ja så er den sannsynligvis det. Styr unna Agva!
I utgangspunktet billig strøm, spent på hvor lenge "lokkeprisene" varer. Litt enkel MinSide og noe treg respons på kundeservice. Ellers fin prosess ved bytte.
Jeg forsøkte å opprette et abonnement på Agva, men pga problemer i oppsettet måtte jeg ringe. Telefondamen var ualmindelig uhøflig og snakket i munnen på meg, når jeg forsøkte å forklare problemet. Hun la på røret, når jeg bad henne være rolig. Helt utrolig kunde håndtering!
Sånn skal det ikke være. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så skal jeg prøve å hjelpe deg!
Har ingen erfaringer enda bortsett fra hyggelig kundeservice som oppgå KID for avtalegiro og efaktura når jeg ringte.
Velkommen som ny kunde, Jan!
Rimelig pris var viktig for mitt valg. Litt omstendelig å bli kunde hos dere men delvis min skyld skal sies. Dette på grunn av jeg har sperret meg selv for kredittvurdering. Så det var litt om å men der. Blir sikkert bra det her men som sagt litt tidlig å si enda...:)
Vi er dessverre nødt til å gjøre en kredittvurdering, men flott at det ordnet seg!