Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi hadde en avtale om vesentlig lavere spotpris enn det mitt lokale kraftverk var villig å tilby. Jeg overså at jeg skulle opprette en avtalegiro for betalingen, så da gikk dere fra avtalen og fakturerte meg for en høyere pris enn mitt lokale kraftverk ville ha fakturert meg med uten å informere meg. Jeg kaller det bondefangeri! Nå har jeg opprettet avtalegiro og forventer at dere også holder avtalen oss imellom.
Hei Henning, Noen av våre billigste avtaler stiller krav til både avtalegiro og efaktura/epostfaktura for å kunne holde kostnadene og dermed prisen nede. Det er ingen binding, så vi hjelper deg gjerne over på den riktige avtalen med en gang dette er på plass. Fint om du sender meg en mail på [email protected] så vi får dobbeltsjekket at alt er ok.
Ønsker at papirfaktura strykes da jeg er borte 7 månder i året, papir faktura går rett i søppla. Er veldig godt fornøyd med AGVA, men håper jeg slipper papirfaktura.
Hei Jan, Det er absolutt å foretrekke for både miljøet og kostnadsbesparing at vi ikke sender papirfaktura. Du kan enten opprette efaktura i nettbanken din eller sende oss en mail om at du ønsker faktura som pdf på epost.
Avtalen fremsto som å ikke være en kampanje i en begrenset periode. Prisen ble raskt satt opp. Selv om du oppretter eFaktura så får du gebyr på 79 kr for manglende avtalegiro. Kontaktet support for å få vite hvordan man oppretter avtalegiro, da søk i nettbanken ikke gav noen resultater. Fikk etter 3 måneder ingen svar fra kundeservice. Etter en stund fant jeg ut at man må bruke en egen KID for avtalegiro, som er ulik den som er oppgitt på fakturaen. Har aldri opplevd dette hos andre. Styr unna Agva Kraft.
I velkomstmailen oppgir vi referansenummer for opprettelse av avtalegiro og eFaktura. Vi beklager om du ikke har fått svar på en henvendelse, vår svartid er for tiden svært rask, så her må det ha skjedd en feil. For øvrig vil vi anbefale vår FAQ der du finner svar på de fleste spørsmål.
Jeg ble godt tatt i mot, og opplevde god kundeservice.
Hei Line, Takk for koselig tilbakemelding! Hilsen oss på kundeservice :)
Skulle tro at når de har strøm leveransen burde de også kunne sende faktura på riktig adresse. Har hvert i kontakt med de flere ganger for å endre dette, men alikevell klarer de ikke dette. Vil fra råde alle å holde seg unna dette useriøse firmaet som lever av rentene de sender ut.
Det er vanskelig å vite hva dette gjelder når du skriver anonymt. Send gjerne en mail på [email protected] så skal jeg se på det.
Landbasert vindkraft bygges ut i Norge i disse dager. Agva bruker dette i sin omtale at de selger "ren kraft". Men det er en sannhet med modifikasjoner. Landbasert vindkraft er rasering av norsk natur i en skala som aldri tidligere har skjedd. Å gi strømkunder inntrykk av at de selger "ren kraft" er et hån mot folk som kjemper mot dette uvesenet. jeg nevner, Frøya, Haramsøya, Fosen, Selbu osv. osv. Jeg kunne ha ramset opp samtlige steder i den norske fjellheimen samt kystnære strøk hvor folk er i harnisk og opprettet sine motstandsgrupper. Skam dere Agva! Selv er jeg blitt lurt av en ivrig selger, jeg anklager ikke ham, men anklager dere i ledelsen i Agva. Dere har kastet dere på denne bølgen som skammelig nok er blitt omtalt som det "grønne skiftet". Et uttrykk til å kaste blår i øynene på folk og er opprettet for å skjule hva dere egentlig driver på med med, nemlig å oppnå profitt før løgnen blir avslørt.
Vi kjøper opprinnelsesgarantier tilsvarende alle våre kunders forbruk, dermed styres pengene til grønne produsenter. Dette er et system for hele EU og som kontrolleres av Statnett i Norge. I praksis er det hovedsakelig opprinnelsesgarantier fra vannkraft som kjøpes, men det kan også være fra andre kilder. Debatten om klima vs naturinngrep i forbindelse med vindkraftutbygging er svært interessant, men ikke noe Agva er en del av.
Enkelt, raskt og super kundeservice! Anbefales absolutt!
Hei Mette, Veldig hyggelig å høre, du er når som helst velkommen til å kontakte oss! Kundeservice Agva
Jeg er fornøyd hittil med den nye strømleverandøren min. De er miljø bevisste og har veldig bra kundeservice. Håper på flere år med dere.
Hei Beathe, Det håper vi også på! Og det er fint å se at du setter pris på miljøengasjementet til Agva. Hilsen oss på Kundesenteret
Har vært seriøst og ryddig. Svarer raskt. Billig fastpris avtaler.
Hei Olsen, Som du påpeker har det vært veldig gunstig med fastpris det siste året hvis man har gått inn på riktig nivå. Nå har vi faktisk markedets billigste 1 års fastpris. Agva Kraft
Har ingen negative erfaringer. Kundeservicen var meget hyggelig og behjelpelig.
Bra overgang til ny leverandør, oversiktlige nettsider og god kundebehandling. Setter også pris på tonen i selskapet, og at det tilbys strøm fra 100% fornybare kilder.
Bare surr og rot, kundeservice bare la på røret. Vil oppfordre andre til å tenke i andre firmaer.
Sånn skal det ikke være. Send meg gjerne en mail så jeg kan se hva som har skjedd her, [email protected]
Efter att jag hade en startavtale och den løpet ut fick jag en god avtale när jag tog kontakt. Har två elbilar så er veldig opptatt av de beste avtalerne :)
Hei Helena, Fint du er fornøyd! Som elbileier er du sikkert opptatt av miljøet også, og da kan det være fint å vite at all strøm vi leverer følges av opprinnelsesgarantier for fornybar energi. Hilsen Kundeservice
Jeg var kunde hos Agva Kraft i over to år, men fikk et "supertilbud" fra annen leverandør og prøvde dem. Det ble mye dyrere så nå er jeg tilbake til Agva Kraft og blir der. Etter min mening er de den beste kraftleverandøren på markedet.
Hei Hild, Hyggelig at du kom tilbake til oss! Agva Kundeservice
Bestilte strøm der for 4 måner siden, har ikke hørt et kløyva ord fra dem, kun den dagen jeg bestilte, har prøvd å nå dem via epost. De gidder ikke å svare engang.
Hei Einar, dette hørtes ikke bra ut! Send meg en mail på [email protected] så skal jeg se på det med en gang.
Vi fikk plutselig en avtale om forskuddsbetaling uten at dette var valgt. De overestimerte vårt forbruk kraftig slik at vi innbetalte mangfoldige tusen kroner mer enn det vi brukte strøm for. Ved oppsigelse utbetales ikke pengene umiddelbart. 6 uker etter oppsigelse har vi fortsatt ikke mottatt pengene. Har purret til kundeservice, uten resultat.