Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endret avtale uten å informere, krever 2 mnd forskudd og estimerer skyhøyt forbruk.
Plutselig blir avtalen endret, påslaget endret og fakturagebyret endret. Lite og dårlig kommunikasjon.
Rimelig god avtale sammenlignet med andre god kundeservice.
Flere henvendelser til kundeservice uten svar angående faktureringsmetode. Bytter faktureringsdato hyppig og forhåndsfakturerer to måneder frem i tid. Når man endelig får seg til å bytte og de har forhåndsfakturert over 6000 kroner som skal tilbakeføres meg, så kan dette ta opptil 6 uker. Ufine ansatte på kundeservice som får frem det verste i en allerede misfornøyd forbruker. Fraråder på det sterkeste.
Det verste strømleverandør jeg har vært borti 😱 skjulte kostnader, faktura du ikke forstår noe av o.s.v. Sammenligning på elskling.no viste at Agva skulle være den billigste for meg, men det stemmer ikke i praksis, noe som viser at de driver med mye rart for å få mye mer penger av kundene sine
Til å begynne med ble fakturaen da jeg sa opp 3x høyere enn vanlig måned siden Agva brukte "stipulert" forbruk isteden for faktisk forbruk som en vanlig måned. Dette var for mer en to måneder siden og Agva har fortsatt ikke betalt tilbake pengene jeg har til gode. Vill derfor sterke fraråde fra å bruke Agva.
Byttet ved årsskiftet, har ikke vært noen problemer, og liker at nettleien kommer fra Tensio. Negativt påslag og god oversikt på min side.
Jeg oppdaget at Agva endret min avtale jeg har hatt i mange år, og innarbeidet betaling på forskudd uten å varsle. Jeg byttet leverandør. Jeg har 4 500 til gode hos dem, og frykter at pengene har gått tapt. Jeg har mast i 2 måneder om å få tilbakebetalt det jeg har tilgode, men kundeservice har standard svar på epost at min tilgodehavende er overført til annen avdeling og «utbetales fortløpende». Min klare anbefaling er å styre unna dette fullstendig useriøse strømselskapet. Å beholde andres penger er rett og slett ikke greit.
Hadde Tibber før og byttet til Agva. Men savner å kunne følge med på forbruk og pris samt pris fram i tid. Appen deres True Energy er dårlig i forhold til Tibber.
Ryddig og greit selskap ! Som jeg vil anbefale til mine venner !.
Jeg avsluttet kundeforholdet med Agva da de plutselig ensidig endret avtale med kort varsel og begynte å kreve forskuddsbetaling for stipulert forbruk. Vanskelig å holde oversikt. Tilgodebeløpet Agva skylder meg har jeg til gode å se noe av. Anbefaler ingen unntatt mine verste fiender å velge Agva.
Begynte å ta forhåndbetalt for to måneder uten å informere.
Bra så langt i løpet av de første 2,5 mnd hos Agva
Vi har opplevd det samme, både med Agva og et annet selskap. Man er nødt til å følge med, hvis ikke lopper de deg for mange, mange unødvendige kroner. Har vært hos Motkraft i 1 måned nå, og er så langt svært fornøyd! Det skulle vært ulovlig å sette kundene på dyrere avtaler UTEN en dialog først!!!
Agva Kraft vil gjerne ta alle pengene dine. Behold avtalen og bli ranet. Kan på ingen måter anbefales - på dag 26 uten å få svar på et enkelt spørsmål fra Kundeservice. Velg en seriøs aktør, og det er ikke Agva Kraft. Hjelp en venn bort fra dette selskapet🤞
Hadde spotpris avtale - så endrer de uten videre til Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar STrøm UTEN at jeg har vært i kontakt med de. På toppen av alt, fakturerer de to mnd. på forskudd og endrer forfallsdato til mindre enn 30 dager - begge deler uten forutgående dialog. Styr unna - dette er så uproft. Og i tillegg er de nesten umulig å få tak i på telefon.