Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ganske ny som kunde her, men ser at prisene er konkurransedyktige. Ser derfor frem til å være deres kunde:-)
Treige og ikke til og stole på. Vil ikke anbefale dem til noen som trenger avtalen aktiv til avtalt tid
Jeg ble tilbudt en gunstig avtale på et år, og slo til på den. Har fått nøyaktig hva jeg ble lovet og ingen ekstra kostnader her og der. Det jeg savner er en dialog/ initiativ om hva vi gjør videre, kontrakten var på et år... jeg vil selvsagt bli hos Agva, men avtalen min går ut den 30/7, og jeg er ikke blitt tilbudt en ny.
Bestilte agva innkjøpspris 2018. Men det var en feil, så jeg byttet tilbake til min gamle leverandør. Så for 1 dag, og et forbruk på 22,52KWh så må jeg betale 1048,54kr. Det betyr at jeg betaler 46,55kr KWh. Det er svindel fra ende til annen. Utrolig at de kan drive butikk på den måten. Jeg vet at Agva skal aldri i min stikkontakt igjen!
Hei, Ser at du har vært i kontakt med oss samme dag som du skriver her og at din faktura er strøket. Dvs du betaler ikke 1048,54.-. Om du ennå har spørsmål rundt din avtale, ta gjerne kontakt med meg. [email protected] Leder for kundeservice
Etter fastprisavtalen gikk ut på dato leverte Agua strøm til 85 øre kWt selv om spotpris i denne perioden lå mellom 27-36 øre kWt. Har mye bedre erfaring med Ustekveikja. Da fastprisavtalen med dem gikk ut leverte de strøm til spotpris til annen avtale ble inngått.
Godt råd, styr unna Agva. Det er svindel fra ende til annen. Du får tilbud om billig strøm. Etter en uke får du melding om at ditt introduksjonstilbud er gått ut. Etter ytterligere et par uker får du tillegg for miljøvennlig kraft, selvom du har krysset av for at du ikke skal ha det (hva er det, forresten). Så etter ytterligere et par uker får du beskjed om ytterligere påslag fordi du ikke har autogiro, selvom du har krysset av for etterskudds papirfaktura, og dette er blitt akseptert. Min pris steg fra 33 til 70 øre PR kWh i løpet av 6 uker. Da jeg innledet diskusjon med dem, ble jeg rett og slett oppsikt som kunde. Alt dette kan dokumenteres skriftlig.
Ved oppsigelse av abonnement skulle jeg få tilbakebetalt penger for overfakturering. Denne tilbakebetalingen har, nå 5 måneder senere, ikke skjedd. Dette tross mange henvendelser både på e-post og telefon. Bakgrunnen for forsinkelsen er at de har betalt ut penger til feil konto, dette til tross for at korrekt kontonummer ble formidlet dem og bekreftet mottatt. De sier at de ikke kan betale ut penger på nytt før de har fått første utbetaling tilbake. Denne tilbakebetalingen har jeg ingenting med, og må bare vente på at de får fikset selv. I samtalene med kundeservice under henvendelsene er det imidlertid åpenbart at ingenting har skjedd siden sist jeg ringte. Jeg får altså ikke mine penger fordi de har gjort en feil, som de ikke evner å rydde opp i. Upålitelig og uryddig aktør som ikke kan anbefales til noen.