Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det virker et interessant tilbud, siden jeg er opptatt av miljø.
Hyggelig folk å forholde seg til. Ordner fort opp.
Få tastetrykk å avtalen løper. Enkelt og greit.. Det var et lett valg å velge agva kraft.
Ringte kundeservice og fikk forklart det jeg lurte på. Kjapt til å svare, og med hyggelig, utmerket service!
Det er første gang jeg trenger et strømabonnement, så jeg har ikke nogen andre erfaringer, men opstarten gik let, og jeg har ikke noget at klage på.
Bestilte AGVA i juni, og benyttet meg av angreretten innen 14.dager da huseier hadde annet strømabonnement. I oktober bestilte jeg på nytt strøm fra AGVA, men etter en knapp måned fikk jeg sluttavregning og beskjed om at jeg hadde avbestilt igjen, noe jeg ikke hadde gjort. De er dårlige på å lese datoer på skriftlig kontakt med kundeservice, og nokså påståelige da jeg poengterte at jeg sa opp forrige kundeforhold i juni, men startet nytt i oktober. Enden på visa er at man da har gått en halv måned uten å ha strømleverandør, de har ikke sagt opp avtalen med forrige leverandør og jeg må betale dobbelt så mye for strømmen min.
Godt oppstartstilbud gjorde at jeg ble kunde. Det gikk lett å bytte til Agva kraft. For meg er det en fordel å vite at Agva etterstreber å være miljøvennlig, og dette speiles blant annet i gebyr for papirfaktura osv. Da jeg flyttet, var selskapet unøyaktig med registreringen og startet nytt abonnement på feil dato. Svaret jeg fikk fra kundeservice i etterkant var kort og lite forklarende. Ellers er jeg godt fornøyd og synes Agva leverer strøm til en god pris. Det kunne gjerne vært informert mere/ lettere tilgjengelig om hvordan Agva klarer å være mere miljøvennlig enn konkurrentene.