Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Agva Kraft
2.1
2 114 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.1
Dårlig
2 114 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#86
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#86 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 114 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
654
308
121
135
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Agva Kraft
Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket

Omtale av  Glenn H

Meget bra avtale. Min side kan forbedres med å vise strømavtalen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super

Omtale av  Janita V

Agva er behjelpelig med alt og er kjempefornøyd med å være deres kunde

Meldte meg inn for å få den billigste spot-prisen, men selskapet "misforsto"...

Omtale av  Marthe

Meldte meg inn for å få den billigste spot-prisen, men selskapet "misforsto" og la meg til på en svært dyr avtale der de fakturerte meg på forskudd. Fikk faktura på nesten 3000kr (normalt lå prisen på 300kr), og det tok ca. en mnd og gjentatte henvendelser til kundeservice på mail og tlf før dette ble rettet opp. Frekk kundebehandler når jeg til slutt lykkes å få tak i de på tlf. Det var ikke mulig å velge avtalefaktura når man meldte seg inn, og fikk gebyr på 60kr fordi jeg hadde e-faktura. Dette gebyret kom først etter at jeg hadde vært kunde i noen mnd med e-faktura, ikke på de første betalingene-slik at det var vanskelig å oppdage at dette gebyret.

Svar fra Agva Kraft
21.06.2019 11:01

Alle våre avtaler på strømpriskalkulatorene linker direkte til den aktuelle avtalen for å unngå feil. Vi sender ut efaktura/avtalegiroreferanse til alle våre kunder ved oppstart for at det skal være mulig å betale første faktura også automatisk. Det er bare å ta kontakt, så stryker vi gebyret og hjelper deg over på rett avtale. Du kan evt sende meg en mail på [email protected]

Svindel med liten skrift

Omtale av  Kjartan T

Fikk tilbud på avtale, men trakk meg etter 14 dager pga mye omtale om svindelpriser. Fikk da faktura på årsgebyr på 1000 kroner, til tross for at jeg hadde gitt beskjed innen angrefrist. Sendte skriftelig klage på faktura, fikk da et svar bare med uthevet tekst fra den "lille skriften" at det var årsgebyr, ingen annen begrunnelse. Snakket med forbrukerombudet om saken og de var klar på at jeg hadde full rett til p angre på et slikt tilbud. Sendte ny skriftelig tilbakemelding til agva, fikk ingen svar, men et inkassovarsel i posten. Hold dere langt unna Agva, dette er et selskap som livnærer seg på å lure kunder med lokketilbud og elendig kundeservice. Mvh, Kjartan T

Lokkepriser

Omtale av  Torstein O. H

Etter en måned eller to gikk den fantastiske prisen jeg fikk på elskling.no opp til det dobbelte. Tviler på at jeg blir lenge som kunde her.

Svar fra Agva Kraft
17.06.2019 11:58

Hei Torstein, du har tydeligvis fått et velkomsttilbud der vi sponser strømmen første måneden. Dette gjør vi helt uten bindingstid for at du skal bli kjent med oss. Etter den sponsede perioden går prisen opp, men det er fortsatt gode konkurransedyktige betingelser. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du vil se om vi har et produkt som passer bedre for ditt forbruksmønster.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Tinh

Som utleier gjorde jeg ny leieboer en tjeneste ved å tegne ny avtale med agva i en mellomfase siden leieboers inn/ut-flyttingsdato ikke var synkron fra forrige bolig. Bestiller på elskling.no, blir oppringt av en kundebehandler, og forklarer alt i klar tekst, at LEIEBOER skal ta over abonnement når hun flytter inn. Det var ikke noe problem sa vedkommende. Da stoler man på det. Men neida. et halvt år etterpå dukker det fortsatt opp fakturakrav/innkasso til huseier. To ganger har jeg ringt inn og forklart saken, det samme gjorde leieboer, men INGEN hos Agva har klart å endre på eierforholdet. Hva skal man kalle dette??? Hvis det finnes karakter 0, så kvalifiserer Agva til dette.

Svar fra Agva Kraft
17.06.2019 13:18

hei Tinh, Dette høres ikke bra ut. Ta gjerne kontakt med meg hvis saken fortsatt er uløst så skal jeg ordne det umiddelbart: [email protected]

Dårlig kundeservice

Omtale av  Yngvar M. H

Etter å ha ungått lure-avtalene på toppen testet jeg ut en ren avtale uten «feller» men der dukker så klart papirfaktura gebyret opp. De ville såklart ikke kreditere meg for det, noe selv DnB gjorde den gang de sendte uten samtykke. Bye bye Agva. Aldri mer. Virker foresten litt suspekt at «ekte» brukere gir en stjerne mens brukere som ikke virker «ekte» gir topp karakter. Prøver å finne noe positivt men klarer ikke. Selv årene før jeg ble kunde ble jeg oppringt sent på kvelden i ny og ne og jeg måtte strengt be dem om å fjerne meg fra ringelista. Håper jeg nå er under lista «no point trying...» eller «irriterende og plagsom kunde» Peace n love

Svar fra Agva Kraft
17.06.2019 11:57

Hei Yngvar, vi har et papirgebyr siden det er både enklere, mer kostnadseffektivt og miljøvennlig med automatiserte løsninger. Dersom du skifter over til efaktura skal vi ikke være vanskelige med å stryke gebyret på forrige faktura! Hvis du likevel ønsker å skifte selskap er det fint om du sender meg nummeret ditt på [email protected] så vi kan stryke deg av lista om det er det du ønsker.

Agva Kraft har 2 114 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Agva Kraft mener

Agva Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR