Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft
2.2
1 312 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Negativ trend

Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 312 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#85
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#85 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 311 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
207
153
97
127
727
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr undan!!

Omtale av  Eero

Hadde et forbruk på 902kwh 5140nok i regning, strømstøtte 70 nok, kundeservise sa att grunnen er at prisen vært høy, snitt ocktober norpool 160 øre fjordkraft 575øre Lurte dama min og sa att de ikke har noe og si hva hun velger spot eller fast pris før støtte får vi uansett. Blev anbefalt fastpris 314 øre som de pen bare høynet til 575øre Glemte og si att støtten regnes fra gjennomsnitts av spotpris hos norpool i no1 østlandet der vi bor. Kommer si opp og klage til elklagenemda og forbrukerrådet burde ikke vært lov dette. Håll dere undan. Merk og hur fjordkraft kun svarer på positive innlegg her!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:09

Hei. Strømavtalen du har hatt fungerer på den måten at vi foretar prissikringer i det finansielle strømmarkedet. Vi kjøper strøm frem i tid. Hensikten er ikke å slå spotprisen, men å tilby en mer forutsigbar strømpris, og dempe prissvingningene. Om du ser tilbake på tidligere fakturaer så kan du se at du fikk mer ut av strømstøtten, siden din sikringspris lå godt under den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde. Dette gjorde at du betalte mindre for selve strømmen enn markedsprisen, men fikk like mye strømstøtte som noen med en spotpris under disse periodene. Da vi sikret prisen for oktober var prisforventningene høye. Når vi da fikk et kraftig fall i spotprisen grunnet mye nedbør, vind og andre faktorer som påvirker strømmarkedet ble differansen mellom den variabel prisen vi kunne tilby og spotprisen unormalt stor. Strømstøtten som staten tildeler oss via netteieren er basert på den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde, ikke din avtalte pris. Dette er grunnen til at din faktura er så stor og du har fått mindre ut av strømstøtten i motsetning til tidligere perioder. Løsningen for deg fremover er å bytte til en spotpris-avtale som da følger det lave strømmarkedet time for time, og å bruke appen vår som er verktøy til å følge med om strømprisene skulle øke igjen. Om spotprisen øker mye på kort tid kan det være lurt å vurdere å bytte tilbake til en variabel strømavtale i en periode. Bytte av strømavtale kan gjøres på Min Side på fjordkraft.no Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

FORUTSIGBAR STØMAVTALE

Omtale av  Johnny S

Brukte 500 kw I oktober,og bor I leilighet på 48 kvadrat Og fikk regning på over 3000. En skam Uforutsigbart kaller jeg det Men nå er det nok Ser etter annet selskap Men fjordkraft mobil anbefales på det sterkeste

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:09

Hei Johnny. Strømavtalen du har hatt fungerer på den måten at vi foretar prissikringer i det finansielle strømmarkedet. Vi kjøper strøm frem i tid. Hensikten er ikke å slå spotprisen, men å tilby en mer forutsigbar strømpris, og dempe prissvingningene. Om du ser tilbake på tidligere fakturaer så kan du se at du fikk mer ut av strømstøtten, siden din sikringspris lå godt under den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde. Dette gjorde at du betalte mindre for selve strømmen enn markedsprisen, men fikk like mye strømstøtte som noen med en spotpris under disse periodene. Da vi sikret prisen for oktober var prisforventningene høye. Når vi da fikk et kraftig fall i spotprisen grunnet mye nedbør, vind og andre faktorer som påvirker strømmarkedet ble differansen mellom den variabel prisen vi kunne tilby og spotprisen unormalt stor. Strømstøtten som staten tildeler oss via netteieren er basert på den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde, ikke din avtalte pris. Dette er grunnen til at din faktura er så stor og du har fått mindre ut av strømstøtten i motsetning til tidligere perioder. Løsningen for deg fremover er å bytte til en spotpris-avtale som da følger det lave strømmarkedet time for time, og å bruke appen vår som er verktøy til å følge med om strømprisene skulle øke igjen. Om spotprisen øker mye på kort tid kan det være lurt å vurdere å bytte tilbake til en variabel strømavtale i en periode. Bytte av strømavtale kan gjøres på Min Side på fjordkraft.no Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

«Forutsigbar» avtale er svindel

Omtale av  Håvard

Deres «forutsigbare» avtale endte med en snittpris for Oktober på nesten 6kr kWh. Gjennomsnitt for spotpris var for landet på rundt 1,5-1,6 kr kWh. De svindler kundene for å maksimere egen profitt. Det er ingen hjelp å få fra kundeservice. Anbefaler alle å unngå disse svindlerne og bytte leverandør!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:09

Hei Håvard. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Styr unna!

Omtale av  Rolf

Umulig å få tak i på kundeservice, sender ikke faktura å endrer påslag til et vanvittig beløp! Spar deg selv for høye strømpriser å velg noe annet.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:09

Hei Rolf. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tullete garantipris

Omtale av  Erik

Garantipris gjelder for 14 dager før ny pris blir presentert. Alt for kort!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:09

Hei Erik og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det stemmer at det tidligere har vert 14 dager varsel ved prisendringer på variable avtaler. Kan informere at fra 01.11.22 er det nå 30 dager varsel. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fantastisk å ha fjordkraft

Omtale av  Daniel M. K

Dette er uten tvil det beste selskapet på pris. Utvikling av selskapet, vært noe problemer med APP men det er som forventet med masse nye kunder etter andre ting i strøm markedet. Ser at mange klager på noe som ikke er Fjordkraft sin feil, du kan ikke ha en dårlig måned også klage på det... Hadde selv en dårlig måned nå men hvis jeg ser på totalen av det jeg har spart på min forutsigbar avtale igjennom Fjordkraft er det laangt mer enn de ekstra tusen lappene jeg måtte betale nå. Kan ikke si noe annet enn at de er helt knall! Gode forvaltere

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Daniel og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Stabil Strømpris - " Et ran på høylys dag"

Omtale av  Stein E

Vi har Fjordkraft "Stabil Strømpris", en avtale som ikke ivaretar kundene. Opplever at strømgaranti fra Regjering ikke gjelder for denne avtalen - når spot pris går kraftig ned så blir reduksjon som heter "Minimum stønad for ekstraordinære strøm utgifter" minimal på faktura. Får kun i underkant av 1200 kr i fradrag på strøm regning av en strøm pris på 9500,- kr. Hvor er det blitt av garantien for at alle skal få dekket 90% av strøm pris som overstiger 70 øre? Fjordkraft melder en økning i strøm pris for 14 dager siden - og sier ingen ting om at denne strøm prisen ikke gjelder for 90% dekning av strøm pris over 70 øre. Dette kaller jeg "Ran på høy lys dag" - og de kan sikkert dekke seg bak avtaler som står med liten skrift - men hvor er det blitt av opplysnings plikten deres, når avtalen fornyes? Stakkars personer som sitter på kundemotak i disse dager - har selv snakket med en hyggelig dame - som opplever et skred av henvendelser. Ser ikke bortifra at det blir en stor Media omtale ....

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Stein, og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Her kan du lese informasjonen vi har på nettsiden vår angående denne situasjonen. https://www.fjordkraft.no/strom/stromregning/forskjell-pa-variabel-og-spotpris/ Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Styr unna strømavtalen «Stabil strømpris»

Omtale av  Valo

Uten forvarsel byttes strømavtalen vår til «stabil strømpris» og med likt forbruk som måneden før går vi fra 830kr til 2034kr hvor kun 234kr er trukket ifra i strømstøtte sammenliknet med måneden før var det trekt ifra 921kr. Oppsummering: - Avtalen ble byttet uten at vi fikk noe info på epost, sms, brev eller per tlf - prisen skyter plutselig opp fra 375øre/kwh til 575 midt i måneden, igjen.. ingen beskjed. -høyere pris på strøm, lavere strømstøtte?

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Sender deg litt informasjon rundt variabel strømavtaler og hva har skjedd denne måneden, siden det er så stor forskjell mellom variabel og spot. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Du som har variabelavtale skal ha mottatt et eget varsel med ny og lavere pris. Den nye prisen gjelder allerede fra 14. november. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

STYR UNNA!!!

Omtale av  Stian

Fjordkraft livnærer seg av å lure folk! Styr unna! Jeg tegnet en avtale som het garantistrøm for en tid tilbake. Spotprisen var på 23 øre og jeg tegnet en avtale med fastpris på 45 øre. Dette fikk jeg beskjed av den hyggelige telefonselgeren at var litt dyrere om sommeren, men billigere om vinteren. Dette var så jeg skulle få en forutsigbar strømregning.. Tiden gikk og spotprisen steg og plutselig rant den e-poster inn i innboksen min hvor det stod: grunnet lave fyllingsgrader, lite vind i Europa og høye energipriser ser vi oss nødt til å endre prisen i din avtale «garantistrøm». Denne e-posten fikk jeg ukentlig hvor prisen økte 20-40 øre hver gang frem til nå som den er på nesten 600… så går spotprisen ned, men jeg betaler like herlig oppmot 600øre kilowatten.. dette utgjør da at jeg får en mye lavere strømstøtte pga spottprisen er lavere enn det denne dumme avtalen min tilsier! Er det ikke sånn at når man inngår en avtale så er det en avtale? Ikke sånn at den ene parten bare kan endre avtalen når det passen for den? Skulle jeg ha skrevet en e-post tilbake hvor jeg skrev at grunnet høye matvare og drivstoffpriser samt lav inntekt ser jeg med nødt til å andre avtalen ned til 45øre slik den opprinnelig var?! Er det greit?!? Ikke er det mulig å få kontakt med Fjordkraft når man ringer å lurer på noe heller! Tipper de har en stakkars ansatt som må svare på alle de sinte telefonene fra hele Norge…. Ikke rart det blir telefonkø da…..

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Stian. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Helt forferdelig

Omtale av  Rami A

Helt forferdelig selskap og avtaler, anbefaler ikke, skal byttes til et annet selskap.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Rami. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Justerer ikke prisen etter spotpris

Omtale av  Sigrun

I tider med økning i markedspris justerer Fjordkraft opp prisen i variabel-avtalen sin hver 14. dag, mens nå når der har vært en periode med gunstig spotpris har de ventet 6 uker med å gjøre noen endringer i pris. Det resulterte i en strømregning 3 ganger høyere enn normalt, som ikke dekkes av strømstøtten (da denne reguleres av spotpris). Etter 1 time og 15 min ventetid på kundetelefon kom vi til en kar som ikke kunne hjelpe oss noe. Vi bytter til en annen leverandør og vil ikke anbefale Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Sigrun. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dyrt, og elendig kundeservice!

Omtale av  Håkon

Har vært kunde hos dem i ca 10 år med en avtale som dessverre viste seg å bli veldig dyr nå når strømprisene er høye. Tok kontakt nylig etter å ha fått strømregning som er 4 ganger så høy som forrige måned. Satt 48 minutter i telefonkø før en sur fyr tok telefonen. Etter å ha forklart saken fikk jeg beskjed om å sende en skriftlig henvendelse, så la han på.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Håkon. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Rundlurt av Fjortkraft

Omtale av  Anne

Etter nesten 40 års samarbeide med Fjordkraft føler vi oss nå rundlurt. Vi har i alle disse årene vært en god og stabil kunde. De har ringt oss og anbefalt spot pris eller fastpris og vi har akseptert det de har anbefalt. Vi endte opp i Oktober 2022 med en fastprisavtale på 649 øre pr KWH eller kr. 6,49. Vi endte med en regning på kr. 12.800,- for denne mnd. etter fratrekk spotprisen er på 48-68 øre i dag. Dette føler jeg ikke er realt og det har jeg gitt de klar beskjed om. De fikk en mulighet til å rette opp i dette. men kunne ikke annet enn å endre fra fastpris til spotprisavtale fra November. Jeg har funnet en ny strømleverandør og skal aldri tilbake til Fjordkraft. Jeg vil anbefale alle Fjordkraft kunder til å sjekke sine avtaler opp mot andre leverandører.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Anne. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Rein svindel, endret avtale og triplet pris

Omtale av  Daniel

For Oktober fikk jeg nå en regning på mer enn 3 ganger prisen på regningen for September, til tross for tilsvarende forbruk. Avtalen er endret og jeg har nå blitt trukket 6 kroner kw/t tross spot på under to kroner og tilsvarende liten strømstøtte. Har mistet all tillitt til Fjordkraft og har naturligvis byttet. Det er 40 minutters kø på telefonen og på Facebook svarer de høyst selektivt, men de som har kommet igjennom kommer med tilbakemeldinger som bare tilsier at dette er et selskap man burde styre langt unna.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Daniel. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ikke spesielt «forutsigbar» strømpris.

Omtale av  Gina

Jeg inngikk tidligere i år en avtale med Fjordkraft om en forutsigbar strømpris. Fikk informasjon at det var lurt, og ville gi mer forutsigbarhet enn spotpris. Den var ikke spesiell «forutsigbar» viste det seg. I oktober hadde jeg et forbruk på 927 kWh, og fikk en strømregning pålydende kr 5 747,-. Strømstønaden var på kr 645,-, og trukket i fra. Hvis forbruket mitt kommende desember ville vært på samme nivå som desember i 2021, ville strømregningen vært på nærmere kr 12 000,-! Bare å styre unna Fjordkraft

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:08

Hei Gina. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Hilsen oss i Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Pris på strøm

Omtale av  Stein

Snittpris på spott var i oktober kr 1,66, jeg har pris fra fjordkraft på kr 5,6, så løp å bytt selskap

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:06

Hei Stein. For å kunne tilby forutsigbarheten til en variabelavtale gjør vi det som kalles prissikringer i strømmarkedet. Det betyr at vi handler strøm frem i tid. Når vi setter variabelprisen ser vi både på prishistorikk, prisforventninger og muligheten for å handle prissikringer. I august og september gjorde prissikringene at vi kunne tilby en veldig god pris på variabelavtalene. Da vi sikret prisen for oktober, var det forventet en langt høyere strømpris. I oktober fikk vi derimot et stort fall i spotprisen som gjorde at spotprisen ble et godt stykke under variabelprisene våre. Det som har gjort situasjonen i oktober ekstra krevende er den helt spesielle markedssituasjonen. At det er forskjell mellom spotpris og variabelpris er helt normalt, og det kan slå begge veier. Men de høye prisene har gjort at avviket i oktober er ekstra stort målt i kroner og øre. I slutten av oktober varslet vi en prisnedgang på variabelavtalene, men siden spotprisen fortsetter å være lav har vi valgt å sette ned prisen enda mer, og med en kortere varslingsfrist enn vanlig. Hilsen oss i Fjordkraft.

Fjordkraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR