Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen påslag pr kWh, kun kr 99,- pr mnd. Matcher andre tilbud jeg har fått med et års forbruk på over 30000 kWh.
Hei Jan, det er flott å høre du er fornøyd med avtalen du har fått tilbud på hos oss:) Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Å inngå avtale med Fortum det kan fort bli veldig dyrt. Vi hadde oppsigelsestid som jeg ikke kan motbevise. Jeg fikk opplyst i en telefonsamtale at oppsigelsestid ikke gjaldt hvis fimaet ble nedlagt. De sa at de skulle sjekke opptaket, men det hadde de slettet. Er det da ikke rimelig at min versjon blir trodd. Styr unna Fortum med mindre dere liker å bli mistrodd og krangle.
Hei Wenche, det er leit å høre du ikke føler deg trodd. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken kan du kontakte [email protected] direkte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra oversiktig og få meld når det er noe nytt og foandringer
Hei Øivind, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oversikten og at du setter pris på varsling om endringer:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Useriøse selgere og dårlig kundeservice. Møtte opp n kompetent person til slutt som ryddet opp. Ble tilbudt rabatt av en selger via en bedrift. Det ble dyrere og jeg mistet tilgang til egen konto. Måtte kontakte fortum bedrift som aldri tok telefon eller ringte opp. Så fortum privat som var uvillig til å hjelpe å rydde opp. Fikk til slutt en kompetent rådgiver i Fortum bedrift som hjalp meg å få privatavtalen tilbake.
Hei Johan, Vi beklager at du ikke fikk den hjelpen du trengte ved første kontakt. Dette er noe vi tar svært alvorlig, og vi jobber kontinuerlig for å forhindre at slike situasjoner oppstår igjen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God service og relativt kort ventetid på telefon. Flink kundeservice
Hei Sverre, tusen takk for omtalen:) Det er flott å høre du kom raskt igjennom på telefon og fikk hjelpen du trengte:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum
Jeg har vært kunde i mange år hos Norges Energi, og savner mye av den info. og oppfølging jeg fikk der.
Hei Paul, tusen takk for tilbakemeldingen. Gjerne send en epost til [email protected] med informasjonen du savner å motta:) Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester og setter stor pris på slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er langsiktig og leverer god oversikt i app, som er oppdatert inntil dagen før (uten å bruke HAN-porten på måleren). Påslag sånn "midt på treet".
Hei Odd, tusen takk for omtalen. Det er kjekt å høre du er fornøyd med oversikten over eget forbruk i appen. Gjerne kontakt oss direkte om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm