Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Fortum
3.3
793 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
793 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#19
Utmerket
Fortum er rangert
#19 av 88 strømselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 793 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
216
101
51
50
375
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 793 verifiserte omtaler på Bytt.no

Service is good

Omtale av  Khaled M

Everything s was very good and I think you very much for your service

Svar fra Fortum
18.04.2024 15:40

Hi Khaled, Thank you for your kind words. We strive to provide the best support possible, and its great to know that our efforts are making a difference for our customers. Best regards, Sofie // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elbil lading

Omtale av  Joakim

Prøvet å selge meg elbil lade app 29kr mnd. Noe kan gjøre selv i bilen.

Svar fra Fortum
18.04.2024 15:35

Hei Joakim, Tusen takk for din tilbakemelding. Med Smartlading flytter vi ladingen fra timer med høy strømpris til timer med lav strømpris. Vi ønsker å informere kunder med elbil om tjenesten, slik at de er informert om muligheten. Hvis bilen din allerede har denne løsningen, er ikke tjenesten noe for deg. Noe som er helt i orden. Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Beste strømleverandør

Omtale av  Siw E

Beste strømleverandør..appen er lett og fin for å følge med på pris

Svar fra Fortum
18.04.2024 08:26

Hei Siw, Tusen takk for hyggelig omtale av oss som strømleverandør. Det er flott å høre du er fornøyd med appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen mest mulig brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor pris på din tilbakemelding, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Klesvask

Omtale av  Beate

Greit å kunne følge med hva strømmen koster til enhver tid på døgnet. Da har man noe å hå etter og kan vurdere når man kan vaske klær

Svar fra Fortum
17.04.2024 14:39

Hei Beate, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med oversikten i appen. Vi jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester og setter derfor stor pris på din tilbakemelding. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Respekt, god kundeservice

Omtale av  Monica

God kundeservice gode priser og avtaler. Blir møtt med forståelse og respekt fra kundebehandlere.

Svar fra Fortum
17.04.2024 15:37

Hei Monica, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal alltid møte våre kunder med respekt og forståelse. Det gleder oss å høre du er er fornøyd med våre priser og kundeservice. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kontroll på reskontra

Omtale av  Marit

Man kan ikke stole på Fortum, hva gjelder fakturering. Kundeservice har ingen anelse om hva reskontra er, og de vil heller ikke vite, dessverre. Ofte ligger prisene over regulert gjennomsnitt, og når de påstår at -2 öre vil gi avdrag på faktura, ja da er det en sannhet med STORE modifikasjoner.Alt som alt vil jeg likevel beholde Fortum, da det betyr at jeg får èn faktura, Håper derimot at sammenslåing med NorgesEnergi vil medföre like dårlig service som NE hadde , men at servicen hos Fortum for övrig, vil overskygge NE´s totalt fravärende service! Uansett vil jo faktura bli generert ihht. GJENNOMSNITTSPRISEN per måned .... ikke per time du bruker ström! Gå igjennom fakturan, og klag omgående om den er feilaktig. Oppdager du feil etterpå, er ingen villig til å innrömme feil!

Svar fra Fortum
17.04.2024 14:51

Hei Marit, Tusen takk for din omtale. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Alle med en spotprisavtale har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen blir beregnet på følgende måte: Forbruk time 1 * Spotpris time 1 + Forbruk time 2 * Spotpris time 2 + Forbruk time 3 * Spotpris time 3 + osv ... Så summeres dette før det deles på totalt antall KWh slik at du får din gjennomsnittspris som én linje på fakturaen. Prisen du ender på er med andre ord avhengig av når på døgnet strømmen blir brukt. Mistenker du det er noen feil med forbrukstallene er det netteier som må kontaktes da det er de som eier alle "fysiske" deler i strømnettet. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker vi skal undersøke saken nærmere. Du kan kontakte oss på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Sannheten om Fortum app'en.

Omtale av  Håkon

Fin og grei app , bruker den praktisk talt hver dag. Veldig nyttig.

Svar fra Fortum
17.04.2024 13:29

Hei Håkon, Tusen takk for omtalen. Så hyggelig å høre at appen oppfyller dine forventninger og behov. Det setter vi stor pris på. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum har 793 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR