Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Så vidt jeg vet er dette en av de rimeligere avtalene man kan ha. Det er lett å få oversikt, og byr ikke på noen ubehagelige oversikter
Ble oppringt og tilbudt skredderstrøm i 30 dager uten fastavgift og påslag. Fikk faktura etter 14 dager og visstnok er jeg blitt hafslundkunde ?? Ikke samordnet med nettleverandør, for egen regning fra dem. greit nok, men alt for dårlig informasjon. Selgeren fikk vel sin kommisjon og da var ikke jeg så viktig lenger !?
Mange ukjente faktorer som kommer i tillegg ved strømregning. Noe som ikke opplyses når de Ringerike vil ha deg som strømkune
Avtalen har lettfattelige betingelser. Min side er grei og oversiktlig, og det er mulig å endre avtalen og velge eller avbestille tillegg når som helst. Ingen bindingstidbetingelser. God app.
Jeg har skjenket pris med andre leverandører flere ganger. Får alltid beskjed om at ingen kan konkurrere på pris. I tillegg her Hafslund en enkel og oversiktlig app slik at jeg kan følge strøm forbruk og pris dag for dag.
Prisen er for dyr i dag ser etter noe biligere har spot i dag venter på noen andre tilbud
Vet ikke..det ser ut pålitelig.har vært i mange år kunder hos Hafslund..(mellom tiden er flyttet til andre leverandør men alltid kom tilbake til Hafslund)
Fakturerer dobbelt på sluttoppgjør og tar seg ikke bry til å gå igjennom. Utilgjengelig og vanskelige å få tak i. Når man først får tak i de svarer de med generelle regler og gidder ikke å se på de konkrete tingene du mener er feil i regninga. Styr unna!
Vær oppmerksom på at de opererer med 12 mnd oppsigelsestid på sine bedriftskunder, noe som er helt uhørt og urimelig. Skygg banen, og finn en annen leverandør som ikke kommer en masse dårlig unnskyldninger til hvorfor de må ha 12 mnd binding på bedriftsavtaler.
Jeg har i månedsvis betalt for avtale jeg ikke har bestilt. Jeg har aldri bedt om Grønn strøm og trygg hverdag. De påstår at de har sendt avtalen til meg på epost, men siden de har hatt feil epost adresse, så har jeg aldri fått den. Nå er det nesten 3 uker siden jeg klagde, men det eneste svaret jeg har fått er at det er blitt en sak av det. Fikk ny faktura i dag og sannelig er både trygg hverdag og grønn strøm med.
Kommer ikke utenom strømavtale og dette er beste jeg har funnet til nå.
Dårlig service/kundebehandling,uoversiktlige villedende tilbud, og en maksprisgaranti, som de endrer hvert kvartal, les:øker maks, etter eget forgodtbefinnende, ergo lurer de kundene sine som tror de har maksprisgarantiavt pr år!Dette opplyser de ikke om ved avtinngåelse!
Har ikke dårlig erfaring til dags dato men har hørt fra andre att det er billigere hos andre selskaper.