Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hafslund Strøm
2.6
334 verifiserte omtaler
Hafslund Strøm er nå blitt til Fortum
Hafslund Strøm og Fortum er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Fortum.

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.6
Middels
334 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Hafslund Strøm trenger minimum 10 omtaler.
22%
Dårlig
22% anbefaler Hafslund Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 334 omtaler om Hafslund Strøm

FILTRER OMTALER
51
18
22
28
215
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hafslund Strøm
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no

ok - minst verste så langt

Omtale av  Nene

Kommer ikke utenom strømavtale og dette er beste jeg har funnet til nå.

Nyttig (0)

Dårlig

Omtale av  Marty

Dårlig service/kundebehandling,uoversiktlige villedende tilbud, og en maksprisgaranti, som de endrer hvert kvartal, les:øker maks, etter eget forgodtbefinnende, ergo lurer de kundene sine som tror de har maksprisgarantiavt pr år!Dette opplyser de ikke om ved avtinngåelse!

Nyttig (1)

Har maksprisavtale hva er pris nå?

Omtale av  Finn J

Har ikke dårlig erfaring til dags dato men har hørt fra andre att det er billigere hos andre selskaper.

Nyttig (0)

Svarer ikke på henvendelser

Omtale av  Bjørn

Kommer ikke i kontakt med Hafslund, og de svarer verken på telefon eller mail. Har tidligere vært fornøyd, men er svært misfornøyd med deres prispolitikk!

Nyttig (0)

Mye rot hos Hafslund

Omtale av  Annekristin

Lojalitets bonusen de lovet først i August, så September men de holder ikke ord. Savner oppdatering ang pris på sms

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Det burde være ganske kjent nå at Hafslund var og er et bandittselskap.

Omtale av  Stein E

Lokker med lav pris. Fakturerer for et høyere strømforbruk enn det som er reelt. Gjør seg mest mulig utilgjengelig for kunden, og opptrer hovent og nedlatende når man først får kontakt.

Svar fra Hafslund Strøm
21.09.2021 14:47

Hei Stein E. Veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør, og spesielt beklagelig at du har opplevd vår kundeservice som hoven og nedlatende. Det er overhode ikke akseptabelt dersom det er tilfelle fra en kundebehandler hos oss. Våre avtaler er og har hatt samme pris, med unntak av variabelprisavtaler, hvor prisen endrer seg utifra markedet. Dette skal imidlertid alltid varsles om minst 2 uker i forkant. Spotprisene får vi dessverre ikke gjort noe med, da det er kraftbørsen som bestemmer dette. Dersom du har oppdaget et høyere forbruk enn det som er reellt er dette også noe vi gjerne vil få sett på. Vi som strømleverandør mottar hver måned målertall direkte fra netteieren din, som er de som måler forbruk og har ansvar for strømmålere. Om du har oppdaget feil målertall anbefaler jeg deg å ta kontakt med netteieren din slik at de får sendt noen til å kontrollere måleren din, du skal selvsagt ikke betale for høyere forbruk dersom det er tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken din og finne en hyggelig løsning. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm

Nyttig (0)

Føler meg lurt

Omtale av  Monica

En kollega delte sin erfaring med Hafslund og gjorde meg oppmerksom på to ting: jeg har fått to dyre tilleggstjenester som jeg aldri har bedt om, og jeg betaler for det dyreste produktet som har det snertne navnet «strøm». I tillegg tar det utrolig lang tid å få svar fra de. Sendte de mail for ca en måneds tid siden. Har ennå ikke hørt noe.

Svar fra Hafslund Strøm
21.09.2021 14:44

Hei Monica. Veldig beklagelig å høre at du har fått avtale og tjenester du ikke ønsker hos oss. Det er også veldig beklagelig at det har tatt tid å få respons via e-post, vi har for tiden ekstremt stor pågang, og behandlingstiden vår er lenger enn normalt. En måned er imidlertid lang tid, så da er det mulig at det har skjedd en feil hos oss, eller at e-posten din ikke har kommet frem. Vi oppretter aldri strømavtale eller tilleggstjenester på en kunde uten å ha skriftlig informert om avtale og vilkår, samt mottatt godkjennelse på dette. Dersom du fortsatt ikke har fått noe kontakt med oss, hadde vi satt pris på om du kunne forsøkt å kontakte oss igjen så vi får sett på saken din og finne en hyggelig løsning. Ta gjerne kontakt via Messenger på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm

Nyttig (0)
Hafslund Strøm har 334 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hafslund Strøm mener

Hafslund Strøm

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR